Kaupan henkilökunnan vessaan?
Aikuinen ihminen ja itkee kun ei pääse kaupassa henkilökunnan vessaan:
" Kyllä veti surulliseksi. Ainoa auki oleva paikka välillä Virrat Ylöjärvi on Kurun K-Market. Valtavassa wc hädässä poikettiin ja toki valmistauneena tekemään kiitollisena myös ostoksia kotiin. Joskus on apua kaupasta saanutkin... Nyt asiakas käskettiin ulos etsimään jotain satamaa hyvin kylmällä sävyllä. Sitten tuskainen ylinopeusväli Eloon Ylöjärvelle. Tässä Citymarketin ulkopuolella helpottuneena ei paljon sympatiaa Kurun kauppiaalle heltiä. Samalla saa ruuan täältäkin. Ihmistä voisi hädässä auttaa... "
Siis onko nykyihminen niin avuton ettei älyä pysähtyä puskapissalle ja autosta löydy paperia hätää varten?
Kommentit (43)
Tässä aloituksessa siteeratussa tapauksessa ei ollut kyse vessapassillisesta henkilöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilökunnan vessa ei ole asiakkaille tarkoitettu, vaikka kuinka itkis.
Maalman sivu on osattu pissata jos mihinkin puskaan. Voi näitä avuttomia :(
Jos asiakkaalla on vessapassi, on se henkilökunnan vessa tarkoitettu myös hänelle, itkenet sinä vaikka kuinka kovasti.
Ei ole yritykselle pakollista sittenkään,vain jos on liitytty passijärjestelmään.
Vierailija kirjoitti:
Tässä aloituksessa siteeratussa tapauksessa ei ollut kyse vessapassillisesta henkilöstä.
Ei ollut, mutta joku sen "vip-kortin" kuitenkin kaivoi esiin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No yksi kylähullu ravasi päivittäin lähikaupan henkilökunnan vessassa.Sitten rakennettiin uusi kauppa ja henkilökunta ilmoitti sille ettei täällä enää ole vessaa.
Väönsikö karmeet skeidat sinne
Niin tarkkaan en tiedä,joka päivä se kuitenkin luuhasi siellä.
Nyrkkisääntö numero yksi: käy aina kotona vessassa ennen kauppareissulle tms lähtöä.
Minä en edes osaisi lähteä liikenteeseen käymättä ensin vessassa. Terve aikuinen pärjää sen vessakäynnin jälkeen sen "pakolliset" 1-2 tuntia, vaikka olisikin juonut esim kahvia ennen lähtöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos asiakkaalla on vessapassi, on se henkilökunnan vessa tarkoitettu myös hänelle, itkenet sinä vaikka kuinka kovasti.
Ei tarvitse vessapassillakaan päästää. Meillä henkilökunnan vessoihin kuljetaan tilasta, jossa voi olla näkyvillä ihmisten tietoja. Ei tosiaankaan päästetä sinne ketään ulkopuolista.
Vierailija kirjoitti:
Ei se vessapassi auta.
Olen töissä ketjussa, jossa monen kokoista ja mallista myymälää. Jos vessa sijaitsee toimistossa, sinne ei yksinkertaisesti päästetä ketään, siellä on vain sisäiseen käyttöön tarkoitettua materiaalia, joskus jopa salaistakin. Toisianaan vessa on esim. varastossa, sinnekin päästetään vain, jos on toinen työntekijä vahtimassa oven takana. Usein ei ole, kun paljon ollaan yksin.
Sen jälkeen kun päästin hyvää hyvyyttäni erään vanhemman miehen joka todella näytti siltä, että sen tarvii just nyt päästä, niin arvaatteko.... sillä kesti ja kesti, viimein kun tuli kopista ulos, se vessa oli kirjaimellisesti vuorattu lattiat, kalusteet ja seinät sillä itsellään. Oli lätsähtänyt jättimäinen jööti jäljistä päätellen lattialle, sitä sitten oli koittanut "siivota", eli raahannut pitkin lattiaa, koittanut välillä ottaa vettä, hinata sitä pönttöä pitkin, vessapaperia ja käsipaperia koitettu ottaa, seinistä välillä tukea ottaen niillä kakkakäsillään. Näky ja haju oli kyllä sellaiset, että itku tuli. Kukas muukaan sen sitten joutui siivoamaan kuin minä itse. Eipä ole sen jälkeen koskaan noin hyvin desinfioitu vessa ollut. Mutta opinpahan läksyni, meille ei pääse kukaan enää vessaan, piste. Lähin yleisövessa ehkä 100m päässä, sinne ohjaan kaikki kyselijät.
Ihmettelen, miten ihmiset eivät osaa valmistautua, kun lähtevät ihmisten ilmoille. Tai sitten olen neuroottinen, kun pohdin aina pidemmälle reissulle lähtiessäni, missä on WC. Täysin kuivalle lapsellekin laitan vaipan, jos mennään sellaiseen paikkaan, etten ole varma, onko siellä yleisövessaa. Ei ketään tarvitse päästää henkilökunnan vessoihin.
Kaffebulla kirjoitti:
Tässä oltiin kuitenkin autolla liikkeellä. Mikseivät menneet huoltoasemalle? Niitä on joka liittymässä.
Eipä taida Virrat- Ylöjärvi välillä niitä olla, kylmäasemia korkeintaan.
👵🏻: Olen ERITYINEN! Vaadin päästä henkilökunnan tiloihin paskalle!!!
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Tässä oltiin kuitenkin autolla liikkeellä. Mikseivät menneet huoltoasemalle? Niitä on joka liittymässä.
Eipä taida Virrat- Ylöjärvi välillä niitä olla, kylmäasemia korkeintaan.
No sittenpä on rauhallista käydä puskapissalla.
Käyttäkää vaippoja, jos ette pysty asioimaan kaupungilla ilman että rapa roiskuu housuun.
Miksi mun kommentti poistettiin? Pieni kemiallinen portapotta kulkee vaikka henkilöautossa.
Vierailija kirjoitti:
Olis alkanut kiskomaan siinä julkisesti housuja jalasta. Ihan varmaan olisi hetken päästä ohjattu vessaan.
Tai soitettu poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Olis alkanut kiskomaan siinä julkisesti housuja jalasta. Ihan varmaan olisi hetken päästä ohjattu vessaan.
Tai niskavilloistaan pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessapassi ei ole automaattinen oikeus päästä henkilökunnan vessaan eikä sellaiseksi muutu joten itke yksinäs.
Onhan Kurussa Salekin,jossa vessa ja on auki samanlailla kuin K-market.
Vierailija kirjoitti:
Määki oon pissiny ja jopa kakkannu puistoihin ja metsiin, jos koirat saa tehä niin niin miksen myös määki. Tosin täytyy tunnustaa että kakkojani en oo keräillyt. Aina repussa paperia ja käsidesi. Ei oo tarvinny mennä itkemään henkilökunnan vessojen perään.
Vessapassi ja Pohjois-Korean passi ovat yhtä vahvaa valuuttaa, jos aiot päästä väkisin toisen tiloihin paskomaan.