Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Orpolla oli päällään liian pieni puku?

Vierailija
14.10.2025 |

Sentään oli kuulemma elämänsä arvostetuin tilanne tavata Usan presidentti itse Donald Trump. 

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubbin pukeutuminen oli viesti, kertoi siis sanoitta jotain, minkä harva tajusi, näin uutisoitiin. Yhtä hyvin Orpo saattoi haluta pukeutumisellaan yrittää ilmaista jotain, vaikkei kukaan tiedä, mitä. Tästä näkökulmasta on perin hämmentävää, jos kittanan puvun pitäminen olikin täysin harkittua. 

Vierailija
122/128 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei siis ole Orpoa vastaan mitään, en ole vihervassu ym. 

Mutta ihmettelen ja muutkin ihmettelee hänen pukuratkaisuansa. 

Liian pieni puku, liian suuri paita. Ihmisellä, joka käyttää pukua jatkuvasti työssään. 

Minun arvaukseni on, että puku oli jäänyt matkasta, ehkä laukku oli kadonnut? joten orpo oli lainapuvussa ja paidassa. 

Tosin valtio miehet ehkä lentävät yksityiskoneella. No, omalle puvulle oli varmasti sattunut jotain, unohtunut kotiin tms. 

Kyllä orpolla muistini mukaan yleensä on oikean kokoiset vaatteet kuitenkin. 

Reittilento taisi olla, kun piti vaihtaakin Lontoossa. Lisäksi näin jonkun kuvan Orposta koneessa ja näytti ihan tavalliselta matkustajakoneelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puvun takin hihojen alta ei kuulu näkyä valkoisia hihoja kuin ihan hitusen verran ja Orpolla näkyi koko hihansuut. Myös housut oli kikkanat ja liian lyhyet lahkeista. 

Minä katselin juttua, missä niin kehuttiin Stubbin laadukasta pukua ja TÄSMÄLLEEN oikeaa mitoitusta... ja itse katselin, että istuessa hänellä näkyi takin hihojen alta koko paidan kalvosimet eli ainakin 10 cm sekä lahkeet nousivat puolisääreen. Kai tuo sitten on täydellinen mitoitus, omaan silmään näytti kittanalta.

Minä olen katsonut samaa. Stubb on pitkä ja hoikka, ja hän tekee saman virheen kuin muutkin saman vartalotyypin omaavat, eli vaatteet on liian pieniä, koska se suurempi  koko on sitten liian leveä

Toki hänellä olettaisi olevan ihan mittatilauspuku, jossa ei tuota ongelmaa pitäisi olla.

Ehkä hän ku

Stubbilla vaikuttaisi olleen mittatilauspuku, jossa hyvin kapea mitoitus nykytyyliin. Housutkin oli melkein ihonmyötäiset. Itse tykkään klassisemmasta tyylistä.

Vierailija
124/128 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän säälittää Petteri. Kovasti yrittää olla tärkeä ja isojen poikien joukossa, mutta mikään ei oikein onnistu. Aina tulee kritiikkiä ja epäonnistumisia esiintymisissä.

Mutta yleensä on niin tapetti, ettei häntä edes huomata. Kerrankin huomattiin. Ikävä vaan, että ei kovinkaan mairittelevassa mielessä. Taaskaan.

Lähinnä Suomessa tulee tuota kritiikkiä. Amerikkalaiset ei varmaan edes huomannu tuota pukuasiaa ja Trump myös ilmeisesti piti Orposta.

Vierailija
125/128 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän säälittää Petteri. Kovasti yrittää olla tärkeä ja isojen poikien joukossa, mutta mikään ei oikein onnistu. Aina tulee kritiikkiä ja epäonnistumisia esiintymisissä.

Mutta yleensä on niin tapetti, ettei häntä edes huomata. Kerrankin huomattiin. Ikävä vaan, että ei kovinkaan mairittelevassa mielessä. Taaskaan.

Lähinnä Suomessa tulee tuota kritiikkiä. Amerikkalaiset ei varmaan edes huomannu tuota pukuasiaa ja Trump myös ilmeisesti piti Orposta.

Amerikkalaiset tuskin edes huomasivat että stuppi ja Orpo kävi siellä

Vierailija
126/128 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kittana puku on muotia. Siis ihan kauhean näköistä. Varmaan Orpolla ois varaa tehä mittatilauspuku, vaikka Thaimaassa, jos sen köyhän Orpon kukkaro ei anna periksi. Mun köyhällä miehelläkin on parempi puku.

Vierailija
127/128 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato, palstahoxo taas paikalla, Sannan teinipissis hameet sentään kiinnostaa tätä kaveria enemmän.

Vierailija
128/128 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo on takuulla ihan suunnitellusti laittautunut ressukka-lookkiin kyläreissulle maailman mahtavimman miehen luokse. Tietoinen vastaisku Stubbin jetsulleen kroppaan istuvalle puvulle. Vaalit lähestyvät ja jonkun kokkarin pitää näyttää vähän köyhältä, jotta kansan syvistä riveistä herahtaa ääniä. Orpo kyllä yllätti Oval Roomissa, ei tullut tankeroa suusta, kun Trump antoi hänelle puheenvuoron.