Miksi Orpolla oli päällään liian pieni puku?
Sentään oli kuulemma elämänsä arvostetuin tilanne tavata Usan presidentti itse Donald Trump.
Kommentit (125)
Petteri on niin hoikistunut ja miehistynyt. Olisiko ollut hänen rippipuku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puku oli kutistunut pesussa.
Pikkuisen pienet puvut oli muotiakin mutta ei kai noin virallisissa?
Valitettavasti myös virallisissa. Teetätin itsekin sellaisen asiaan perehtymättömänä, hihat meinaa jäädä vajaiksi. Tuhansien eurojen oppiraha maksettu ja jatkossa mennään klassisella leikkauksella.
Halusi alleviivata pienuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Kädet venyneet, kun joutuu kantamaan velkataakkaa. Jääneet hihat lyhyeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumppi ei kuitenkaan moittinut pukua ja kaupat tuli. Että ihan turhasta kitiset.
Joo, onneksi Trump tietää meidän suomalaisten outoudet ja oli ihan tyytyväisenä kun diilit tuli. Ap.
No jenkeissä äijät kulkevat sosiaaliluokasta riippumatta 3 nroa liian suurissa puvuissa. Takit pussittavat mahan kohdalta, roikkuvat hartioista ja housunlahkeet valuvat "junasukiksi" kenkien päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kädet venyneet, kun joutuu kantamaan velkataakkaa. Jääneet hihat lyhyeksi.
Kiitellyt kädestä pitäen EK;a hyvästä hallitusohjelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Aika hassun näköistä sen hihojen nykiminen siinä sohvalla. Ihan kuin joku levoton pikkupoika.
Unohti avata napin, niin puku kinnasi.
Orpolla on liian pienet aivot eikä siksi järki kulje.
Unohti tosiaan avata napit puvun takista, varmaan pidätti pieru a samalla, niin veri ei kulkenut päähän
Kravatin ainakin oli ostanut vasta lentokentältä, olikohan vaimo vaihtanut lukon ja Orpo ei päässyt hakemaan sieltä pukua?
Vierailija kirjoitti:
Halusi alleviivata pienuuttaan.
Saattaa olla noinkin. Trumpin edessä ei ole varaa pukeutua paremmin kuin hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petteri yllättyi itsekin, miten nopeasti se kaljan kittaaminen turvottaa. Ei siinä sitten yhtäkkiä ehditty uutta isompaa pukua hommaamaan.
Kasvaako oluella myös kädet ja jalat pituutta?
nyt on tärkeä kysymys tämä viimenen, osaako joku vastata?
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei siis ole Orpoa vastaan mitään, en ole vihervassu ym.
Mutta ihmettelen ja muutkin ihmettelee hänen pukuratkaisuansa.
Liian pieni puku, liian suuri paita. Ihmisellä, joka käyttää pukua jatkuvasti työssään.
Minun arvaukseni on, että puku oli jäänyt matkasta, ehkä laukku oli kadonnut? joten orpo oli lainapuvussa ja paidassa.
Tosin valtio miehet ehkä lentävät yksityiskoneella. No, omalle puvulle oli varmasti sattunut jotain, unohtunut kotiin tms.
Kyllä orpolla muistini mukaan yleensä on oikean kokoiset vaatteet kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo oli lyhentänyt puntit kun olivat kuluneet kantapäiden alla rikki.
Puku oli oli ostettu Sheinistä/tai Temusta. Ja risaiset kalsarit näkyivät kun puntit olivat liian lyhyeet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puvun takin hihojen alta ei kuulu näkyä valkoisia hihoja kuin ihan hitusen verran ja Orpolla näkyi koko hihansuut. Myös housut oli kikkanat ja liian lyhyet lahkeista.
Minä katselin juttua, missä niin kehuttiin Stubbin laadukasta pukua ja TÄSMÄLLEEN oikeaa mitoitusta... ja itse katselin, että istuessa hänellä näkyi takin hihojen alta koko paidan kalvosimet eli ainakin 10 cm sekä lahkeet nousivat puolisääreen. Kai tuo sitten on täydellinen mitoitus, omaan silmään näytti kittanalta.
Minä olen katsonut samaa. Stubb on pitkä ja hoikka, ja hän tekee saman virheen kuin muutkin saman vartalotyypin omaavat, eli vaatteet on liian pieniä, koska se suurempi koko on sitten liian leveä
Toki hänellä olettaisi olevan ihan mittatilauspuku, jossa ei tuota ongelmaa pitäisi olla.
Ehkä hän kuitenkin on tottunut niihin pieniin vaatteisiin, ja oikean kokoinen puku tuntuu liian suurelta
Vierailija kirjoitti:
Toimittaja kysyy Valkoisessa Talossa miksi Herra pääministerillä on liian pieni puku?
Sitten petteri sanoo: ehkä minulla on joskus yhtä suuri puku kuin teillä, tai jopa suurempi, kun en enää .... ja .......
Keksi ja täydennä puuttuvat sanat :)
Niin.
Olihan Zelenskyyllä kerran oikein Trumpia loukkaava jumppapuku yllään - ja kun Vance motkotti siitä, kehui Ukrainan toivo ens kerralla olevan ihan mahlottoman källis ja hiaano puku, parempi kun sulla, Vääns.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hassun näköistä sen hihojen nykiminen siinä sohvalla. Ihan kuin joku levoton pikkupoika.
Unohti avata napin, niin puku kinnasi.
Sen olisi voinut huomaamattomasti avata istuessa, olisi näyttänyt fiksummalta. Ehkä nappi tai puku oli niin kireä,ettei sitä saa istuessa aukk
Mua vähän säälittää Petteri. Kovasti yrittää olla tärkeä ja isojen poikien joukossa, mutta mikään ei oikein onnistu. Aina tulee kritiikkiä ja epäonnistumisia esiintymisissä.
Mutta yleensä on niin tapetti, ettei häntä edes huomata. Kerrankin huomattiin. Ikävä vaan, että ei kovinkaan mairittelevassa mielessä. Taaskaan.
Jos vaimo on ostellut liikaa Zalandosta, niin Petelle ei riittänyt enää pukurahoja.