Miksi Orpolla oli päällään liian pieni puku?
Sentään oli kuulemma elämänsä arvostetuin tilanne tavata Usan presidentti itse Donald Trump.
Kommentit (87)
Minulla ei siis ole Orpoa vastaan mitään, en ole vihervassu ym.
Mutta ihmettelen ja muutkin ihmettelee hänen pukuratkaisuansa.
Joo, itse taviksena ostin juuri puvun stockmannilta ja myyjä laittoi pituudet juuri oikein ja vähän siinä vi**uili samalla orpolle.
Eli mistä kaupasta lie ostanut, jos ei myyjä ole katsonut, että on oikea koko.
Petteri yllättyi itsekin, miten nopeasti se kaljan kittaaminen turvottaa. Ei siinä sitten yhtäkkiä ehditty uutta isompaa pukua hommaamaan.
Puvun takin hihojen alta ei kuulu näkyä valkoisia hihoja kuin ihan hitusen verran ja Orpolla näkyi koko hihansuut. Myös housut oli kikkanat ja liian lyhyet lahkeista.
Nyt oot tärkeiden kysymysten äärellä.
Aika hassun näköistä sen hihojen nykiminen siinä sohvalla. Ihan kuin joku levoton pikkupoika.
Viinerit lihottavat. Lisäksi Petteri on ns. sitä itseään täynnä.
Se toinen pieni jossa kaulus? Tuo sopiva?
Pönäkkä tonttu ei ole kyllä mikään tyyli-ikoni. Täytyy myöntää!🤭
Sanna Ukkola, pohjanoteeraus, studiossa ReNATSI. 😡 Ukkola on nyt poistettu minun listaltani, en seuraa häntä missään somessa enkä tv:ssä.
Orpo oli tuota rippipukuaan säästellyt ripille pääsyn jälkeen jotakin Todella Suurta Tilaisuutta varten eikä ottanut huomioon, että kiloja on tullut vuosien varrella lisää.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Ukkola, pohjanoteeraus, studiossa ReNATSI. 😡 Ukkola on nyt poistettu minun listaltani, en seuraa häntä missään somessa enkä tv:ssä.
Tuliko avautumisesi kenties väärään ketjuun?
Onneksi sentään Stubbilla oli kallis, mittatilauspuku päällään.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo oli lyhentänyt puntit kun olivat kuluneet kantapäiden alla rikki.
👴🏼👵👍
Näinhän se vaan menee.
Kun vasemmisto nosti niin kauhean mökän, kun Orpo osti talvella toppatakin omilla rahoillaan, niin ei nyt uskaltanut uutta pukua ostaa. Mutta eihän se mikään kelpaa. Olennaisin asia todellakin oli tuossa vierailussa se puku. Sillä mäkätyksellä yritetään nyt peittää keskustelua itse asiasta.
Hesen majoneesi sekä vahva olut.Tappava yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt oot tärkeiden kysymysten äärellä.
Jep, jep, ei ne jäänmurskaajat mitään, muuta kun se Petskun pikkuinen puku, pirskatti. Ap. 😂
Soon piruviä pullistunu ku on rikastunu. Eikoo ikää tyällä ittänsä rasittanu. Puhunu vaan, notta tyä on oikeen siunaus...köyhälistöllen.
Petterin olisi ehkä ollut syytä hakeutua kapiaiseksi.Ei tulisi jatkuvasti yllätyksiä ja jatkuva hiplaaminen olisi ihan normia.Kapteeni taitaa olla.
Vaimo oli lyhentänyt puntit kun olivat kuluneet kantapäiden alla rikki.