Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki tuntuu ihan hiton ankealta. Miten piristätte itseänne?

Vierailija
13.10.2025 |

Uutiset, lokakuu, yksitoikkoinen arki. Mikä teillä auttaa tähän? 

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lataa Tinder ja käy deiteillä? Piristää kivasti ja saatat löytää jopa oman kullan 🥰

Mun mies ei ehkä oikein lämpenisi tälle idealle. Ap

Vierailija
42/49 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten syntyi pieni koiranpentu, joka muuttaa meille n. puolentoista kk:n päästä.

Sitä tässä odotellessa laitan kaikkea kuntoon sitä varten.  Ei syysmasennuksesta tietoakaan, ollaan ihan täpinöissämme!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä eroa mitenkään kesästä. Jouduin asunnottomaksi ja nyt on mennyt sumussa kohta puoli vuotta. Ei ole ketään kuka auttaisi.

Varaa aika seurakunnan diakonille. Ei maksa mitään, eikä tarvi kuulua kirkkoon. Mä kävin tänään ja kummasti elämä alkoi näyttää valoisammalta. Diakoni voi ehkä auttaa konkreettisestikin saamaan asunnon. Pelastusarmeija on toinen paikka. Tiedän, että jopa 'metsien miehet' ovat saaneet sitä kautta asunnon.

Vierailija
44/49 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sohvassa kirjan kera. Vaikka joku ascent of a bookworm. 

Vierailija
45/49 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkit ja treeni. Eilen kävin ulkosalilla ja 😅  yöllä juoksin 16 km.

Aamumasennukseen usein auttaa lyhyt treeni, jossa ollaan lankkuasennossa, ja  😬  kontataan siinä asennossa käsillä lattiaa pitkin 3 x 24 metriä.😁

Vierailija
46/49 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn lenkillä, kokkaan jotain uutta, kuuntelen uutta musiikkia, huudan huvikseni huutonetissä jotain (ihan vain hintoja nostaakseni), myyn ja lahjoitan tarpeetonta tavaraa, osallistun vapaaehtoistyöhön. 

Vierailija
47/49 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katselen himossa ynnä hekumssa sillipurkkia haistain Riikan kuvaa, näplään kaluani ja unhoitan khylmän, julman maailman kussa kanaljat kyyryssä kulkee... totisesti... !

Vierailija
48/49 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kaikkea kaunista, matkustelen, suunnittelen matkoja, liikun, syön jotain hyvää, teen ystävien kanssa jotain hauskaa. 

Vierailija
49/49 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä itse olen viime aikoina piristänyt itseäni niin esim katsonut huuliveikkojen enska ja hanski-videoita, kuunnellut suojelusenkeli-kappaletta miettien elämän rajallisuutta, ylipäänsä yrittänyt ajatella että olen tavallaan saanut "jatkoaikaa" elämässä ja katsotaan nyt kauan tätä jaksan, että yritän nyt vielä taapertaa.