Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sekoittaa entisen parisuhteensa ja meidän suhteen asioita

Vierailija
13.10.2025 |

Tämä ilmenee siten, että saattaa puhua siitä kuinka me käytiin vaikka nyt sitten jollain rannalla joskus ja tehtiin sitä ja tätä. Todellisuudessa ei ole kanssani ollut edes kyseisessä paikassa. Joten veikkaan, että käynyt entisen kanssa ja sekoittaa, että olisi ollut mun kanssa.

Saattaa myös puhua vaikka jostain ruoasta mitä ei olla ikinä yhdessä tehty ja väittää kiven kovaan että oltaisiin tehty.

Hänen eksänsä rakasti yli kaiken kissoja ja heillä olikin kissoja lemmikkinä. Mieheni puhuu siitä kuinka tulevaisuudessa otettaisiin kissa vaikka minä olen sanonut kantani asiaan, että en halua mitään kissaa. 

Hänen kasvonsa menee myös oudoksi hetkellisesti, jos kuulee eksän nimen ja jotenkin ehkä hermostuukin kun tästä puhuu.

Olenkin alkanut miettimään olenko vain joku eksän korvike. Aivan kuin haluaisi samanlaisen elämänkin kuin eksän kanssa kissoineen.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette? Miten pitkä suhde enään/sinuun?

Eksän kanssa oli 6,5v. Me ollaan oltu jo 4,5v. 

Minä olen 27v ja mies 30v. 

No nuoruuden rakkaushan tuo eksä on hänelle selvästi ollut. Eipä niistä noin vain pääse.

En ole ikinä ymmärtänyt tätä nuoruuden rakkaus juttua. En minä vain haikaile nuoruuden rakkauteni perään.

Aina kun on uusi suhde alkanut on vanha jäänyt taakse. 

Sama minulla. Niissä nuorena tapahtuneissa ei ole mitään sen parempaa.

Vierailija
22/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette kiertopalkintoja. Tuossa iässä jo toiset suhteet. Noi ekat on teinijuttuja. Tämäkin vaikuttaa olevan. Lopettakaa nyt. Eläkää omaa elämäänne tahoillanne hetki yksin. Löydätte sopivat puolisot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että olet toisen, siis exän, paikalla otettu korvike. Mieti, tällaisen suhteenko haluat?

Vierailija
24/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa asiasta vakavasti.

Ellei auta, ota todellakin jalat allesi ja hanki kissa. Huomaat heti eron - kissa ei taatusti muistele exiään sinun kuultesi.

Vierailija
25/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan pyörittäisi eksäänsä siinä sivussa

Vierailija
26/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaikuttaa todella huonomuistiselta ja muutenkin hölmöltä. Toivottavasti hänessä on paljon hyviä puolia, jotka kompensoivat huonoja puolia.

Vierailija
27/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei ole välittänyt tutustua sinuun ja kuunnella juttujasti 4,5 vuoden aikana, niin osaat varmaan tehdä siitä jonkin johtopäätöksen. Jotkut miehet vain on tuollaisia. Aina innostuvat exän meiningeistä eron jälkeen ja hehkuttavat niitä nyksälle.

Tapailin erästä miestä, joka oli yhä eksänsä lumoissa. Heidän erostaan oli kulunut jo vuosia ja sittemmin ex oli vielä menehtynyt. Jo tapailumme alkumetreillä mies esitteli exänsä kuvia ja lopulinen niitti olikin se, että hehkutti eksäänsä juuri kun olimme päätymässä sänkyyn. Surullista tietenkin, että hän oli menettänyt elämänsä rakkauden, mutta en alkanut rooliin, jossa ei voi koskaan voittaa sitä kisaa.

Vierailija
28/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nuoruuden rakkaushan tuo eksä on hänelle selvästi ollut. Eipä niistä noin vain pääse.

En ole ikinä ymmärtänyt tätä nuoruuden rakkaus juttua. En minä vain haikaile nuoruuden rakkauteni perään.

Kyllä niitä rakkauksia on erilaisia ja eriarvoisia. Toiset jättävät isomman jäljen kuin toiset. Toista tulee kaipaamaan ikuisesti kun taas jonkun toisen haluaa unohtaa. 

Vierailija
29/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ole nuoruudenrakkaudestani päässyt. Mutta sen takia en olekaan parisuhteessa.

Vierailija
30/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mies haluaa tietynlaisen elämän...

Vierailija
31/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa nyt, kun vielä ehdit iän puolesta hyvin löytää puolison, joka oikeasti rakastaa SINUA ja jonka kanssa kannattaa tehdä lapset ja ostaa asunnot yms. Älä jää tuollaiseen.

Ja muista varmistaa ettei mies vaan halua kissaa tai koiraa, jos sellainen oli sen entisen kanssa. 

Vierailija
32/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroa nyt, kun vielä ehdit iän puolesta hyvin löytää puolison, joka oikeasti rakastaa SINUA ja jonka kanssa kannattaa tehdä lapset ja ostaa asunnot yms. Älä jää tuollaiseen.

Ja muista varmistaa ettei mies vaan halua kissaa tai koiraa, jos sellainen oli sen entisen kanssa. 

Tai ettei vaan enää pidä samoista ruuista joita teki exänsä kanssa. Ja ota ekoille treffeille mukaan kartta josta hän ruksii kaikki paikat jossa kävi exänsä kanssa...

Vierailija
33/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä kuvittelisi. Sitten kun katsoo vaikka Ensitreffit alttarilla, niin näkee kuinka paljon painolastia vanhoista epäonnistuneista suhteista ihmisillä on. Parhaiten noissa pärjäävät suht kokemattomat ihmiset, joilla on vielä viattomuutta.

Mutta ehkä sinulla ei ole ollut sellaisia todella merkittäviä suhteita, eikä se ensimmäinenkään ole sellainen ollut.

Vierailija
34/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies selvästi vielä elää liikaa muistoissaan exänsä kanssa tai sitten he ovat edelleen niin paljon tekemisissä keskenään, että mies tämän vuoksi sekoittaa asiat. Vai sitten mies haaveilee edelleen palaavansa exänäs kanssa yhteen.

Vierailija
35/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä kuvittelisi. Sitten kun katsoo vaikka Ensitreffit alttarilla, niin näkee kuinka paljon painolastia vanhoista epäonnistuneista suhteista ihmisillä on. Parhaiten noissa pärjäävät suht kokemattomat ihmiset, joilla o

Eiköhän jokainen suhde ole merkityksellinen. 

Vierailija
36/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

naikkonen tekee tuota aina. eikä opi,

Vierailija
37/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti, jos nyt ottaisit vaikka eron niin mies muistelisi uudelle sinun kanssa tekemiään asioita ja jotain sinun mielenkiinnon kohteita. 

Jotkut vain on tollaisia.

Vierailija
38/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä kuvittelisi. Sitten kun katsoo vaikka Ensitreffit alttarilla, niin näkee kuinka paljon painolastia vanhoista epäonnistuneista suhteista ihmisillä on. Parhaiten noissa pärjäävät suht kokemattomat ihmiset, joilla o

Ei minulla ainakaan tee tiukkaakaan pitää suutani kiinni eksistä ihan 100%. Enkä myöskään kysele miehen eksistä. Tai vertaile. 

Ne miehet, jotka tätä tekevät, eivät edes tarvitse sitä eksää tehdäkseen tätä. He vertailevat äitiinsä, siskoonsa, jne. Kyseessä on ihan rehti aivovamma, kyvyttömyys empatiaan ja hahmottaa sitä, miltä tuollainen tuntuu itsestä. Yhdelle eksä-avautujalle annoin joskus samanlaisen "annoksen" eli vastasin samaan sävyyn omilla eksäjutuilla. Hän oli erityisen älykäs tapaus, sillä reagoi tähän heti sanomalla, että ymmärtää yskän, eikä puhu enää itsekään jatkossa eksistä. Ne typerämmät vaativat itselleen oikeuden puhua eksistä, mutta suuttuvat naisen eksäjutuista.

Nyt kun tätäkin kirjoitan niin ihmettelen vaan, että miten te edes jaksatte miehiä. Olen ollut itse jo vuosikausia ilman ja kun muistelee näitä juttuja niin eihän tuota voi kuin olla onnellinen, että ei tätä ongelmaa enää ole.

Vierailija
39/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä nyt sille menet rakkauslauluja ja sydämiä ..?

naikkonen yrittää köyttää muita välikappaleena siihen ettei myönnö sekoilleensa itse itsensä jamaansa. sitten vanhat jutut ovat aina läsnä.

Vierailija
40/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että olet korvike/jatke edelliseen suhteeseen.

Ja tästä ei luonnollisesti voi miehelle varmaan puhua ilman kamalaa riitaa asiasta ja kuinka minä olen vainoharhainen 

ap

Mun mielestä kannattaa puhua, jos haluat hänen kanssaan jatkaa. Ottaisin tähän kyllä jonkun neutraalin kolmannen tahon mukaan, vaikka terapeutin.

Saattaa olla, että hän vain hellii mielessään tuota eksää, eikä itsekään nauti siitä, että ei osaa päästää irti. Tarvitsee apua, tai ainakin hänen pitää ymmärtää, että tämä on sinulle ikävä tilanne. Tai ehkä saat kuulla, että et olekaan hänelle tärkeä. Tämäkin on hyvä kuulla, niin pääset jatkamaan elämääsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän