Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sekoittaa entisen parisuhteensa ja meidän suhteen asioita

Vierailija
13.10.2025 |

Tämä ilmenee siten, että saattaa puhua siitä kuinka me käytiin vaikka nyt sitten jollain rannalla joskus ja tehtiin sitä ja tätä. Todellisuudessa ei ole kanssani ollut edes kyseisessä paikassa. Joten veikkaan, että käynyt entisen kanssa ja sekoittaa, että olisi ollut mun kanssa.

Saattaa myös puhua vaikka jostain ruoasta mitä ei olla ikinä yhdessä tehty ja väittää kiven kovaan että oltaisiin tehty.

Hänen eksänsä rakasti yli kaiken kissoja ja heillä olikin kissoja lemmikkinä. Mieheni puhuu siitä kuinka tulevaisuudessa otettaisiin kissa vaikka minä olen sanonut kantani asiaan, että en halua mitään kissaa. 

Hänen kasvonsa menee myös oudoksi hetkellisesti, jos kuulee eksän nimen ja jotenkin ehkä hermostuukin kun tästä puhuu.

Olenkin alkanut miettimään olenko vain joku eksän korvike. Aivan kuin haluaisi samanlaisen elämänkin kuin eksän kanssa kissoineen.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Miten pitkä suhde enään/sinuun?

Vierailija
2/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano nyt vielä, että miehen entinen muija jätti sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ensimmäinen mieheni sanoi alkuaikoina monesti mua exänsä nimellä. T. Valis 

Vierailija
4/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano nyt vielä, että miehen entinen muija jätti sen.

Kyllä näin olen ymmärtänyt vaikka mieheni väittää päätöksen olleen yhteinen

ap

Vierailija
5/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että olet korvike/jatke edelliseen suhteeseen.

Vierailija
6/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksän kanssa oli 6,5v. Me ollaan oltu jo 4,5v. 

Minä olen 27v ja mies 30v. 

Vierailija
7/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä dementia tai jokin muu aivovaurio?

Vierailija
8/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tästä ei luonnollisesti voi miehelle varmaan puhua ilman kamalaa riitaa asiasta ja kuinka minä olen vainoharhainen 

ap

Vierailija
9/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni haikaili aina vaimoaan, siis äitiäni, joka oli hänet jättänyt. Vanhoilla päivillään otti nuoren vaimon itseään hoitamaan hautaan.

Vielä kuolinvuoteellaan aika höppänänä halusi katsella taidetta, jossa oli ilmetty äitini.

Nuori leski sitten kehitti tarinaa siitä, kuinka heidän suhteensa oli suuri rakkaustarina. Varmasti teki pahaa, kun ei ollut. Mutta hän sai hyvän taloudellisen korvauksen vaivoistaan.

Vierailija
10/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi elää edelleen exänsä kanssa haavemailmoissaan vaikka sinä oletkin osa hänen elämäänsä nykyisin. Ei ole käsitellyt eroa ja asioita. Juokse, ennen kuin teillä on lauma pissanhajuisia kisuja.

Vierailija
11/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä dementia tai jokin muu aivovaurio?

Vaikea sanoa. Ikää sillä ei vielä kauhean paljon ole eikä näkyvää vammaa ellei lasketa näitä valemuistoja kanssani.

ap

Vierailija
12/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nuoruuden rakkaushan tuo eksä on hänelle selvästi ollut. Eipä niistä noin vain pääse.

Vierailija
13/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi elää edelleen exänsä kanssa haavemailmoissaan vaikka sinä oletkin osa hänen elämäänsä nykyisin. Ei ole käsitellyt eroa ja asioita. Juokse, ennen kuin teillä on lauma pissanhajuisia kisuja.

Kissoja ei meille tule. Ajattelin kyllä sanoa hänelle, että en ole eksäsi ja minulla on erilaiset kiinnostuksen kohteet kuin eksällä. Eikä voi minusta leipoa eksäänsä. 

ap

Vierailija
14/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nuoruuden rakkaushan tuo eksä on hänelle selvästi ollut. Eipä niistä noin vain pääse.

En ole ikinä ymmärtänyt tätä nuoruuden rakkaus juttua. En minä vain haikaile nuoruuden rakkauteni perään.

Aina kun on uusi suhde alkanut on vanha jäänyt taakse. 

Vierailija
15/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole välittänyt tutustua sinuun ja kuunnella juttujasti 4,5 vuoden aikana, niin osaat varmaan tehdä siitä jonkin johtopäätöksen. Jotkut miehet vain on tuollaisia. Aina innostuvat exän meiningeistä eron jälkeen ja hehkuttavat niitä nyksälle.

Vierailija
16/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aivovaurioiselta jos muistot sekoittuvat noin. Onko hän muuten vakaan oloinen, pystyykö huolehtimaan asioistaan?

Joskus tunsin tuollaisen tyypin, joka selitteli tapahtumattomia ja alkoi laittamaan esim. omia minulle sanomiaan asioita minun sanomikseni. Hänellä oli vakavia oppimisvaikeuksia jo peruskoulussa ja käytti myös jonkinlaista mielialalääkitystä. Ei kannata suhtautua tällaiseen ihmiseen täysipäisenä, sillä hän ei sitä ole.

Vierailija
17/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tästä ei luonnollisesti voi miehelle varmaan puhua ilman kamalaa riitaa asiasta ja kuinka minä olen vainoharhainen 

ap

Joo. No tuota pidä ainakin eri asunto äläkä sotke raha-asioitasi tämän tyypin kanssa. Ehkä muutenkin vähän "kevyempi" suhde voisi olla sopivampi tällaisen henkilön kanssa.

Vierailija
18/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut jätetyksi ja olin todella rikki pitkään, mutta niin vain uusi ihastus ja myöhemmin rakastus vei enkä sen koommin ole surrut jätetyksi tulemista.

Eksän eli tämän jättäjäni nähdessäni jossain ei tule mitään tuntemuksia ja voisin jutella hänelle kuin kelle tahansa tutulle ilman haikailua. 

Vierailija
19/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exällä oli vähän samaa. Oli ehtinyt asua eron jälkeen yksinään vajaa 6kk tavattiin ja musta sillä oli vielä joku napanuora entisestään elämään, kun sain jatkuvasti kuulla, mitä kaikkea hän oli siellä tehnyt ja juttuja eläimistä, joita heillä exän kanssa oli. Kyllä mä tietyn määrän ymmärrän ja on täysin ok kertoa, miten ennen eli, mutta... Jatkuvasti. Jossain vaiheessa vähän hermostuin tähän ja sanoin asiasta, josta mies vähän loukkaantui. 

Sittemmin exänsä otti kissan pennun, jota miesystäväni kävi leikittämässä joka kerta kun haki ja vei lapsiaan ja jumalavita mä sain kuulla siitä kissasta. Ja katsella videoita, joita lapset lähetteli siitä. En ole mitenkään kissaihminen, mutta yritin ymmärtää, että toinen tykkää, mutta lopulta sanoin, ettei kiinnosta. 

Vierailija
20/56 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa nyt, kun vielä ehdit iän puolesta hyvin löytää puolison, joka oikeasti rakastaa SINUA ja jonka kanssa kannattaa tehdä lapset ja ostaa asunnot yms. Älä jää tuollaiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä