Hei botoxin käyttäjät! Eikö teitä haittaa pakeneva hiusraja? Eikö sitä otsan kiiltoa saa meikillä piiloon?🤔
Viime aikana oikeastaan vasta kiinnittänyt huomiota siihen, miten kauhealta sellainen botox otsa näyttää. En ole pahemmin somea seuraillut. Se otsa ei edes näytä oikealta iholta, on kuin jotain lateksia.
Kommentit (160)
Mielestäni rypyt eivät pilaa kenenkään kauneutta. Tiedän paljon vanhempia luonnollisesti vanhenevia naisia, jotka ovat todella kauniita. En pidä yhtään tuosta epäluonnolllsesta kiristetystä naamasta, se ei ikinä näytä luonnolliselta. Täällä on paljon somettajia niin ihmettelen sitä, että eikö kukaan voisi olla vaikuttaja, joka normalisoi luonnollista kauneutta ilman botoxia ja täyteaineita. Minä tekisin noin, jos olisin somettaja. Valitettavasti itseäni ei kiinnosta lainkaan olla esillä, mutta seuraisin kyllä, jos joku laittaisi tuollaista materiaalia someen.
En mielelläni näitä ketjuja kommentoi,
mutta kyllä, botuliiniotsa on todellinen ilmiö.
Hermomyrkky salpaa kasvolihakset
koomatilaan. Ei liikettä, ei ryppyä..
Mutta > kadonneen liikkeen myötä >
vähentynyt lymfaattinen kierto eli
toksiinien poistumisnopeus. Ennen
kaikkea > hapen ja ravinteiden saanti.
Kaikesta maksaa hintaa.
Tässä tapauksessa hiusraja nousee
heikentyneen lihasliikkeen eli pumppauksen
myötä. Kun aloittaa nämä pistosleikit
aikaisin, nopeuttaa
tietämättään omaa vanhenemistaan.
Liike on elämää.
Liikkumattomuus on
koomaa. Universaali totuus.
Näkeehän tuo persereiälläkin, millaisia hehtaariotsia akat ja jotkut ukotkin on tuon piikittelyn seurauksena. Ja naama muutenkin muodottoman möhkäleen kaltainen, vaikka tavoite luulisi olevan jotain ihan muuta.
Mulla laitetaan botoxia migreenin takia ja protokollaan kuuluu myös otsan botox
Ja ammattilainen (erikoistunut lääkäri) kun laittaa sitä mulle, niin otsa kyllä liikkuu ja nousee ja rypistyy jonkin verran eli mulla ei mielestäni ole sellaista kiiltävää kupolia tossa
En usko, että botox aiheuttaa hiusten lähtöä. Mulla piikitetään botoxia kallonpohjaan ja ohimoille ja otsaan jne, enkä oikein usko että sillä saa tukan lähtemään, sehän vain lamaa lihaksia estämällä liikesignaalien menon perille lihakseen ja tuskin juurikaan vaikuttaa johonkin karvatuppiin?
Vierailija kirjoitti:
En mielelläni näitä ketjuja kommentoi,
mutta kyllä, botuliiniotsa on todellinen ilmiö.
Hermomyrkky salpaa kasvolihakset
koomatilaan. Ei liikettä, ei ryppyä..
Mutta > kadonneen liikkeen myötä >
vähentynyt lymfaattinen kierto eli
toksiinien poistumisnopeus. Ennen
kaikkea > hapen ja ravinteiden saanti.
Kaikesta maksaa hintaa.
Tässä tapauksessa hiusraja nousee
heikentyneen lihasliikkeen eli pumppauksen
myötä. Kun aloittaa nämä pistosleikit
aikaisin, nopeuttaa
tietämättään omaa vanhenemistaan.
Liike on elämää.
Liikkumattomuus on
koomaa. Universaali totuus.
10!
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tuo kiiltävä otsa? En ole nähnyt kenelläkään.
Meghan Markle Pariisin muotiviikoilla killtävä kuuppaotsa ja pakeneva hiusraja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan Markle Pariisin muotiviikoilla killtävä kuuppaotsa ja pakeneva hiusraja.
Siinä taas yksi oikein hyvä esimerkki lisää.
Tolla Ida Vainiollakin on kunnon kuuppaotsa, oikein klassinen botoxotsa vaikka on vasta 22v.
Botox ei tiettävästi vaikuta hiusrajaan tai hiuksiin
Joitakin poikkeuksia on ollut, mutta näissä ongelmana on ollut nimenomaan ammattitaidoton laittaminen ja laittajan ymmärtämättömyys esim otsan alueen verisuonistosta
Vierailija kirjoitti:
Botox ei tiettävästi vaikuta hiusrajaan tai hiuksiin
Joitakin poikkeuksia on ollut, mutta näissä ongelmana on ollut nimenomaan ammattitaidoton laittaminen ja laittajan ymmärtämättömyys esim otsan alueen verisuonistosta
No miksi niin moni julkkisnainen on sitten yhtäkkiä muuttunut kiiltäväotsaiseksi, otsa turpea ja hiusraja karannut/kaljuuntunut? Mistä tämä ilmiö sitten johtuu? Onko heillä sitten kaikilla ollut ammattitaidoton laittaja?
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Js olen töissä paikassa, jossa päivittäin pistetään botoxia juurikin hiusrajaan migreenin hoitoon.
Enemmän minua mietityttäisi piikityttää itseeni ainetta, jonka pitkäaikaisvaikutuksista ei ole vielä tarpeeksi tietoa. Mitä aiheuttaa kymmenen tai kahden kymmenen vuoden kuluttua, mille ehkä myöhemmin altistaa.
Nyky-yhteiskunnassa ihmisen keho altistuu niin monelle aineelle päivittäin, etten kyllä vapaaehtoisesti lisäisi sitä kuormitusta.
Surullisinta on, että kaunis ihana Behm on myös ottanut pistoksia tai botoxia. Kasvojen raikkaus on poissa ja tilalla vahaa ja kiiltoa.
Jos otsa kiiltää on botoxia laitettu juuri tai liian suuri annos. Ei ole pakko tehdä otsasta liian sileää, voi tehdä myös luonnollisen jos on taitava pistäjä.
Vierailija kirjoitti:
Onko kokemuksia botoxin tehosta migreeniin? Sairauden hoitona voisi käyttää.
On. Ei auta mitään. Otsa silenee siltä kohtaa pariksi kuukaudeksi, mikä on tietysti ihan kivaa. Multa laitettiin tosin vain toiselle puolelle, niin se oli vähän friikin näköinen. Erottui tosi selvästi, mihin oli pistetty. Ei tarvinnut onneksi jatkaa. Olisi varmaan pitänyt vetää loppupää kosmetologilla, jos olisi halunnut siitä normaalin näköisen.
Nuo aineet onneksi haihtuu.
Minua ei haittaa mitä joku muu on mieltä ulkonäöstäni. Pääasia että itse ole tyytyväinen kun katson peilin. Käytän maltillisesti muutaman kerran vuodessa. Hyvältä näyttää siellä peilissä. Mielummin näin kuin vihainen katse.
Lässynlää, kot-kot-kot. Ei teidän nälvijöiden ole pakko mtn käyttää, mutta tarkistaa nyt ensin faktat ja älkää surkutelko hyvältä näyttävien naisten ulkonäköä
Botox ei pingota tai kiristä yhtään mitään vaan lamauttaa pistetyn lihaksen väliaikaisesti jotta se ei liiku ja näin tuo ryppyjä esiin. Mitään kasvojen romahdusta ei ole tulossa.