Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40+ nainen onko 55+ miehet sinulle sopivimpia parisuhdemielessä?

Vierailija
12.10.2025 |

Vireät ja nuorekkaat miehet näyttävät ikäistään reippaasti nuoremmalta

Kommentit (129)

121/129 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä 😎

Vierailija
122/129 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekas harmaapantteri on parasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos omaishoitajaksi haluaa. mieheni on muutaman vuoden nuorempi

Vierailija
124/129 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ottaisin mieluummin vähän nuoremman. Ihan vain huvitukseksi. En enää haaveile naimisiinmenosta. Lapset on tehty, joten en kaipaa mieheltä enää myöskään taloudellista vakautta, jota usein vanhemmilla on. (Sitä paitsi yhtään vanhemmat miehet, joiden kanssa olen itse ollut, ovat olleet järkyttävän pihejä, pikemminkin eläneet minun siivellä, joten siinä meni sekin etu.)

Vierailija
125/129 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan.

Olen 42v ja mieheni vuoden vanhempi. Oikein hyvä näin.

Vierailija
126/129 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse koe 10-15 vuotta vanhempia ihmisiä mitenkään kiinnostavina tai houkuttelevina. Minun on hyvin vaikea nähdä, että kukaan minua 10-.15 vuotta nuorempi ihminen pitäisi minua kiinnostavana tai houkuttelevana. Toki joku muu voi opitää itseään Jumalan lahjana naisille, mutta ehkä silloinkin useimpien kohdalla voidaan puhua harhaluulosta ja mielenterveyden ongelmasta, kuin todellisesta lahjasta.

Vierailija
127/129 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40+ nainen on kylläkin jo liian vanha ainakin intiimin suhteeseen. Kodinhoitajana menettelee.

Mitäs 55-vuotias lerppamuna intiimillä suhteella tekee. No onhan se suutelukin intiimiä.

Vierailija
128/129 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Sadas kerta, kun tähän törmään. Kohta kuolen nauruun. Minkä ikäinen tämä pullukka on? 70?

Vierailija
129/129 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 55- vuotias mies ja pyörin 30-vuotiaiden naisten kanssa.

Mielipiteitä?

Sugardaddy ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi