40+ nainen onko 55+ miehet sinulle sopivimpia parisuhdemielessä?
Vireät ja nuorekkaat miehet näyttävät ikäistään reippaasti nuoremmalta
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Edelleen ikähaitarini kumppanille on +/- 5 vuotta kuten enemmistöllä (väestöliitto).
Väestöliiton mukaan yleisin ikäero parisuhteessa on mies 3 vuotta naista vanhempi.
Otsikon mukainen pieni ikäero yleensä vaan piristää suhdetta havaintojeni mukaan
M58
Nainen 45v ja tähtäimessä on tietty ihana 55v
Ei minun mielestäni. Parasta on kun mies on lähes samanikäinen kuin minä.
Mieheni on minua alle 3 vuotta vanhempi ja kyllä se on maximi ikäero monelle muullekin tuttavapiirissäni. Sisarellani on itseään 5 vuotta nuorempi mies ja toisella vuoden nuorempi.
Olisiko tuo avaaja jotenkin vähän kehitysviiveinen, lapsellinen kun tätä ikää jaksaa jauhaa?
Tapailin kerran vähän aikaa itseäni 15 vuotta vanhempaa miestä. Alkuun vaikutti, että kaikki on ihan okei, mutta totuus on se, että mies oli aivan liian pappamainen, vaikka olikin "vasta" viisikymppinen. Omasta mielestään hän oli hyvinkin nuorekas ja vetävä. Hyh, karmaisee hiukan, kun muistelenkin koko juttua.
No ei kiinnosta pappaikäiset. Yli 55-vuotiaalla taitaa kassitkin jo roikkua.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Nainen on nelikymppisenä seksuaalisesti aktiivisimmillaan, kun taas 55+ ikäisiä miehiä vaivaa testosteronivaje. Niillä ei enää seiso. Täysin hyödyttömiä ovat. Siksi harrastan vain nuoria miehiä.
Hienoa! Tuus matami poikas viereen.
Kyllä ne olisi mutta vaikea löytää. Yksi on ollut kiikarissa (kirjaimellisesti) mutta on kiireinen liikemies.
En olisi ollut kiinnostunut itseäni 15 vuotta vanhemmista miehistä. Hehän olisivat jo lähempänä minun isäni ikää!
Isäukko olisi nauranut vanhat kosijat pihalle.
Hoikka 55v mies farkkuasussa ja vaaleissa kävelykengissä on haluttu herkku.
Saman ikäinen mies on paras. On huonot kokemukset vanhemmista miehistä.
Pyh omaishoitajaksi nopeammin. Ei kiitos
Vierailija kirjoitti:
Hoikka 55v mies farkkuasussa ja vaaleissa kävelykengissä on haluttu herkku.
Farkkuasussa! So last season!
Vierailija kirjoitti:
jankutijankuti jank jank jank.
Annat itsestäsi todella tyhmän vaikutelman tässä jankaamisella.
Jakuttajat poistoon.
Eli kun nainen olisi 65-vuotias ja juuri päässyt eläkkeelle, häntä odottaisi 80-vuotias dementiasairas mies vaipoissaan kotona. Työelämästä suoraan omaishoitajaksi! Ei kiitos!
Vaikka miehet tosin kuolevat keskimäärin 79-vuoden iässä, niin paskalla tuurilla muutamakin vuosi omaishoitajana on liikaa, silloin kun pitäisi saada nauttia eläkkeellä olosta ja matkustella.
Olen 43 ja viiskymppiset miehet ällöttävät minua. Tai eivät ihmisinä ällötä, mutta ajatus seksistä heidän kanssaan on ällöttävä. En halua tällä hetkellä parisuhdetta muutenkaan. Jos sattuisin haluamaan seksiä, niin valitsisin siihen toimintaan jonkun reippaasti nuoremman.
Tein nuorempana sen virheen, että aloitin suhteen parikymmentä vuotta vanhemman miehen kanssa. Jälki oli aika karua, kun suhteesta vihdoin pääsin irti. Pahinta oli miehen harjoittama henkinen väkivalta ja manipulointi ja jumalaton itsekkyys. Hänet oli kasvatettu ihan eri maailmaan kuin minut. Kuvitteli vielä olevansa joku luojan lahja naisille.
Ei kiinnosta, mulla on kuule 31 v miesystävä.
N44