40+ nainen onko 55+ miehet sinulle sopivimpia parisuhdemielessä?
Vireät ja nuorekkaat miehet näyttävät ikäistään reippaasti nuoremmalta
Kommentit (98)
Moni mies nuorena kun ottaa itsensä ikäisen naisen, huomaa viisikymppisenä työuransa huipulla että vientiä olisi paljon nuorempien keskuudessa mutta silti pysyy yhdessä ikääntyneen naisensa kanssa
Ei. En halua itseäni paljon vanhempaa miestä. En vaikka joku nettitrolli näin kertoo.
No niin, hupsuttelut pois, hyvät naiset. Se on kysynnän ja tarjonnan laki. 45-vuotiasta ja sitä vanhempaa naista kiinnostaa keskimäärin noin 35-vuotiaat miehet, koska ovat komeita, freesejä ja sen sellaista. Parisuhteeseen tällaista on tosin vaikea saada (katselkaa ympärillä olevien pariskuntien ikäeroja vaikka, Tommi Liimatasestakaan ei riitä kaikille Suomen senioreille). Seksisuhteita nuorten miesten ja kypsempien naisten välillä esiintynee kohtuudella. Itsekin lähtisin sellaiseen, mutta odotukset taitavat miehillä olla melkoiset. Pitäisi siis antaa poitsulle uskomattoman hyvät kyydit ja palvelukset sun muuta. Jotenkin sitä kaipaisi vastavuoroista ihmissuhdetta ja hellyyttä. Siksi realismia siis on, että kaltaiseni noin 50 vuotiaan, sutjakan ja hyvin säilyneen naisen pitää olla valmis etsimään parisuhteeseen 10 vuotta vanhempaa miestä, ja siltikin valikoimaa on niukasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Nainen on nelikymppisenä seksuaalisesti aktiivisimmillaan, kun taas 55+ ikäisiä miehiä vaivaa testosteronivaje. Niillä ei enää seiso. Täysin hyödyttömiä ovat. Siksi harrastan vain nuoria miehiä.
Hienoa! Tuus matami poikas viereen.
55v mies on testoistaan pudottanut jo kolmanneksen. Kaikki tietää mitä se tarkoittaa. Kitinää, kiukuttelua, väsymystä ja monia vaivoja. Niitä ei nuorempi nainen pysty korjaamaan. En edes yrittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Minua 55 miestä on luultu nuoremmaksi ja onko näillä 30-vuotialla joku isä ongelma. Hyvin maistuu seura ja en ole mikään sokeri isä.
Ongelmainen isä, jota seuraa ongelmainen mies.
Nimimerkki7 kirjoitti:
Aika kauheaa että joku nelikymppinen pitäis olla jopa 20 vuotta vanhemman kanssa 😬 eli kun oon 35 mun pitäis katella +50 vee
35 ja 50 on viisitoista vuotta, ei kaksikymmentä
Ei ollut. Mutta näin kuudennelle kymmenelle siirryttyä alkaa sukat (tukisukat) pyörimään jaloissa (karvaisissa), kun teidän ikäisiä katselee. Puss😘
Vaareja on jo omanikäisissä, ei nyt hilata ikää enää ylöspäin. Muumioksi kaikki tulossa, me naisetkin.
Ei ole. Mies+55v sopiva harvoille. 😆
Vierailija kirjoitti:
Minua 55 miestä on luultu nuoremmaksi ja onko näillä 30-vuotialla joku isä ongelma. Hyvin maistuu seura ja en ole mikään sokeri isä.
Sama täällä ja rahhuuh eli rahnoo eli rahindaarista löytyy
45-v naisen kannattaa katsoa vain ja ainoastaan 5-10 v nuorempia miehiä. Aika kuluu pian ja kohta ukko on haluton ja kyvytön vähän kaikkeen jos vanhemman miehen kanssa menee yksiin tuossa iässä. Nimim. Kokemusta omaava.