40+ nainen onko 55+ miehet sinulle sopivimpia parisuhdemielessä?
Vireät ja nuorekkaat miehet näyttävät ikäistään reippaasti nuoremmalta
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Eikö niitä omaishoitajia haeta ihan muualta kuin täältä? Vai vaivaako sua dementia jo niin pahasti, että menee yhden ja saman asian jankuttamisen puolelle jo noin pahasti...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö niitä omaishoitajia haeta ihan muualta kuin täältä? Vai vaivaako sua dementia jo niin pahasti, että menee yhden ja saman asian jankuttamisen puolelle jo noin pahasti...?
Wöö, että ahdistaa kommenttisi.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko 40+ ikäisenä naisena että parhaat sielunkumppanit löytyvät vähän vanhemmista miehistä 55+ ikäluokasta?
Vierailija 26.06.2025 | 10:48
Vireä ja nuorekas tietenkin pitää olla
Moni 40+ nainen tuntuu katselevan vähän vanhempia miehiä parisuhteeseen ikäluokasta 55+. Kiinnostaako ne eniten?
Vierailija 28.06.2025 | 22:36
Toki miehet ovat nuorekkaita ja vireitä
Nelikymppisenä naisena alkaa katsella parisuhteeseen nuorekkaita ja vireitä 55+ miehiä, oletko huomannut saman?
Vierailija 10.07.2025 | 12:19
Nuorekas ja vireä 55+ mies kiinnostaa
Oletko huomannut 40+ naisena että parisuhteeseen parhaat miehet löytyvät vähän vanhemmista, 55+ nuorekkaat ja vireät kiinnostaa eniten?
Vierailija 21.07.2025 | 20:01
Oletko huomannut saman?
Katseletko 40+ naisena parisuhteeseen er
Vaikuttaa että naiset katselevat parisuhteeseen vanhempia miehiä ikäluokasta 55+
Vierailija kirjoitti:
Olen 55- vuotias mies ja pyörin 30-vuotiaiden naisten kanssa.
Mielipiteitä?
Arvaanpa että päällä on farmariasua, tennaria ja tyköistuvaa paitaa
Ei. Tarjolla on nuorempaa ja ikäistäni seuraa yllin kyllin. En ole nähnyt vielä yhtäkään hyvännäköistä +55 miestä.
Kyllä, terveisin Selma 100 vuotta
Olen vanha nainen ja siksi haluan antaa neuvon. Älä ota vanhempaa miestä, vaikka oli millainen ihmemies. Mistään ei voi mennä takuuseen, mutta jopa kymmenen vuotta voi olla liikaa, huomaat olevasi ihan hehkeä nainen, mutta mies ei pysty mihinkään ja ajaudut omaishoitajaksi. Itse olin 43 vuotias, kun aloitin omaishoitajana, tosin minulla oli jo täysi-ikäiset lapset. Tänä päivänä 43 vuotias voi olla vielä taaperoikäisten lasten äiti.
Vierailija kirjoitti:
Olen vanha nainen ja siksi haluan antaa neuvon. Älä ota vanhempaa miestä, vaikka oli millainen ihmemies. Mistään ei voi mennä takuuseen, mutta jopa kymmenen vuotta voi olla liikaa, huomaat olevasi ihan hehkeä nainen, mutta mies ei pysty mihinkään ja ajaudut omaishoitajaksi. Itse olin 43 vuotias, kun aloitin omaishoitajana, tosin minulla oli jo täysi-ikäiset lapset. Tänä päivänä 43 vuotias voi olla vielä taaperoikäisten lasten äiti.
Mieheneä suosittelen nuoren naisen ottamista
Saakohan sen miehen ulos muumion käärinliinoista vielä valkoisten tennarien kanssa? Nainen myös vanhenee.
En katso edes ikäisiäni, niillä on pieniä lapsia. 10 vuotta nuoremmat menee.
Vierailija kirjoitti:
Sama, 35 käy parhaiten
M55+
Vierailija kirjoitti:
Ikä on vain numeroita!
Ikää on muumioillakin.
Vierailija kirjoitti:
Missä niitä nuorekkaita vanhoja äijiä näkee ???
Täällä. M51
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko 40+ ikäisenä naisena että parhaat sielunkumppanit löytyvät vähän vanhemmista miehistä 55+ ikäluokasta?
Vierailija 26.06.2025 | 10:48
Vireä ja nuorekas tietenkin pitää olla
Moni 40+ nainen tuntuu katselevan vähän vanhempia miehiä parisuhteeseen ikäluokasta 55+. Kiinnostaako ne eniten?
Vierailija 28.06.2025 | 22:36
Toki miehet ovat nuorekkaita ja vireitä
Nelikymppisenä naisena alkaa katsella parisuhteeseen nuorekkaita ja vireitä 55+ miehiä, oletko huomannut saman?
Vierailija 10.07.2025 | 12:19
Nuorekas ja vireä 55+ mies kiinnostaa
Oletko huomannut 40+ naisena että parisuhteeseen parhaat miehet löytyvät vähän vanhemmista, 55+ nuorekkaat ja vireät kiinnostaa eniten?
Vierailija 21.07.2025 | 20:01
Oletko huomannut saman?
Katseletko 40+ naisena parisuhteeseen er
Naurahdin tälle. Mutta joo, saahan patu haaveksia, ei se kiellettyä ole.
Kyllä, katselen vain sellaisia rikkaita herrasmieshopeakettuja ikäluokassa 85+. Yskä ja rohisevat keuhkot ovat plussaa ensitreffeillä, samoin alkava dementia. N46-v.
Ei.
Edelleen ikähaitarini kumppanille on +/- 5 vuotta kuten enemmistöllä (väestöliitto).
Väestöliiton mukaan yleisin ikäero parisuhteessa on mies 3 vuotta naista vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, 35 käy parhaiten
M55+
Sä et taida osata laskea.
Kenet vain? Tuttavapiirin pariskuntien ikäerot ovat muutaman vuoden ikäluokkaa.