40+ nainen onko 55+ miehet sinulle sopivimpia parisuhdemielessä?
Vireät ja nuorekkaat miehet näyttävät ikäistään reippaasti nuoremmalta
Kommentit (129)
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Olen 47-vuotias nainen. Aviomieheni on 50-v. Tällä hetkellä olen ihastunut 30-vuotiaaseen mieheen ja olemme tulleet aika läheisiksi.
Mitä miehesi sanoi kun kerroit lähenevästä suhteestasi nuorempaan?
Jos olet Lenny Kravizt tai Keanu Reeves niin joo.
Molemmat ovat saavuttaneet keski-iän, joten hyvä yhdistelmä. Turha pitää yllä nuoruusilluusioita, kummankaan osapuolen.
Tottakai jos mies on terve, hyvässä fyysisessä kunnossa ja on paksu lompakko.
Mä olen 65v, sehän on yli 40v. Joo, sopii 55-vuotias mies mulle ulkonäkönsä puolesta, siitä kypsyydestä en tiedä.
No ei. Mulla on nyt 49-vuotias mies. Miksi helvetissä ottaisin jonkun taatan?
N60
40 v. jo täyttäneenä naisena melkein vastaisin kyllä, mutta mieheni täyttää 55 vasta 3 kk päästä terv. N57
Mua häiritsee vanhemmissa miehissä niinkin triviaali asia kuin jalat. Tosi monella +55v miehellä on tikkujalat ja ylipäätään vähän lihaksia. Ei tarvitse olla mikään Arnold S. nuoruus vuosinaan. Tikkujalat tuo mielleyhtymän hauraasta vanhuksesta, jolla lihasmassa on hävinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Harmaat pantterit on upeita
Ja hyviä panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee vanhemmissa miehissä niinkin triviaali asia kuin jalat. Tosi monella +55v miehellä on tikkujalat ja ylipäätään vähän lihaksia. Ei tarvitse olla mikään Arnold S. nuoruus vuosinaan. Tikkujalat tuo mielleyhtymän hauraasta vanhuksesta, jolla lihasmassa on hävinnyt.
Siihen kun lisää vielä tyhjät ja kuivuneet persposket niin ei kyll sytytä 😳
Ja varsinkin sellaiset +50v. Hopeaketkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmaat pantterit on upeita
Ja hyviä panemaan.
Joskus ja jouluna kun niillä suostuu nakki pelittämään.
Vierailija kirjoitti:
40 v. jo täyttäneenä naisena melkein vastaisin kyllä, mutta mieheni täyttää 55 vasta 3 kk päästä terv. N57
Otan osaa , kohta hoidat vanhaa ukkoasi
Jos on rahaa riittävästi. Olen hyvintoimeentuleva 49-vuotias ja minulla on varallisuutta jonkin verran ja perintöjäkin tulossa aikanaan. Voisin huolia kuusikymppisen, jos on hyväkuntoinen ja rahaa reippaasti. Olen kyllästynyt vetämään miehiä perässäni ja haluaisin hiukan relata töissä, jos joku muu maksaisi haluamani matkat jne. Nyt teen todella paljon töitä elintasoni eteen.