Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kirukka pakko käydä tarkistuttamassa vuoden välein?

Vierailija
20.04.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan, meillä päin ei ainakaan tarkasteta kaupungin puolesta, joten sanottiin et jokainen valitsee millon ja kuin usein haluu tarkistaa

Vierailija
2/3 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kuvittelee miten kaupungin kierukantarkastajat kiertää ovelta ovelle*



Sori oli pakko...!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen terveydenhuoltoalan ihminen ja ehdottomasti suosittelen gynekäyntiä muutenkin kerran vuodessa. Papakin olisi suotavaa ottaa joka toinen vuosi että solumuutokset ehditään havaita riittävän ajoissa. Gynelle siis vuoden välein!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi