Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kissalta leikata kynsiä?

Vierailija
13.04.2007 |

Me otettiin kissa ja sillä on ihan kauhean terävät ja pitkät kynnet. Kynnet satuttavat kun kissa tulee syliin oleilemaan. :/

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kannattaa ostaa eläinkaupasta siihen tarkotetut sakset. Jos alkaa tavallisilla saksilla leikkaan niin saattaa lohjeta pahasti.

Vierailija
2/2 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varsinkin jos kissa on sisäkissa. Osta kissankynnen leikkaamiseen tarkoitetut sakset. Mutta ihan pennulta ei mielestäni kannata hirvittävästi vielä saksia kynsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi