Olen 62-vuotias, luin lääkärin käyntiyhteenvedosta seuraavaa
Hyväkuntoinen. Tulee vastaanotolle omin avuin ilman apuvälineitä. On asiallinen ja puhuu kokonaisin lausein.
Minusta outoa. Ei ole mitään vaikeuksia liikkua, eikä kipuja jaloissa eikä selässäkään. Miten sitten olisin puhunut?
Vatsavaivasta kävin vastaanotolla (ibs).
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan saman suuntaisia kommentteja minustakin on lääkäri kirjoittanut. Se on tätä päivää, mutta ei mua häiritse mitä on kirjoittanut jos se on totuudenmukaista. Kerran luki hoidettu ja huoliteltu, kai sekin tarkoittaa että on elämä hanskassa.
Sen verran katson aina, että poistun kotoani tukka puhtaana ja kammattuna sekä kynnet leikattuna. Aikaisemmin ei ole tullut mieleenkään, että lääkäriä varten pitäsi alkaa tehdä kampausta tai manikyyria.Ei tarvitsekaan. Perussiisteys tulee kyllä näkyviin, ja sitä voidaan pitää normaalina asiana aikuisella ihmisellä, joka tulee ajanvarausvastaanotolle. On selvää, että hätätilanteessa olemus on millainen se silloin sattuu olemaan. Samoin vaikeat toimintakykyä rajoittavat sairaudet, joiden osalta potilas ei saa riittävää apua edes perushoitonsa
Kyllä Lekuriin mentäessä on Puku pakollinen olla päällä Kerran unohdin plankata kengät ja Kello jäi kotia Odotin kannassa olevan teksti huolimaton. On se kumma kun eivät nuo lekurit katso tekstien olevan kunnollisia Minäkin osaisin Kirjoittaa paremmin Olen nähkääs Filosofian Professori Kirjoittanut kolomekin tutkimusta siitä Kuinka kuun Painovoima vaikuttaa Ihmisten ajattelu Kykyyn viisi Sataa sivuisia kirjoja ovat Oma naama taka Kannessa ja Nimi suurilla Kirjaimilla etu Kannella.
Kävin näyttämässä polvivaivaa, epäiltiin nivelrikkoa tai reumaa. Alkavaa nivelrikkoa oli, ei tosin selitä ihan toisen polven kipua. Minua kuvailtiin reippaaksi.
Olen 57-vuotias ja minustakin on kirjoitettu, että olen hyväkuntoinen, asiallinen ja puhun kokonaisia lauseita. Hieman tämä itseä nauratti, kun olen opetustyössä, niin ehkä on ihan toivottavaakin, että osaan puhua kokonaisia lauseita. Ja eläkeikäänkinon vielä 10 vuotta.
Vuosi sitten kävin lääkärissä nillakvaivojen takia, olen 75+ . Maininta, asiallinen ja orientoitunut, liikkuu ilman apuvälineitä.
Sillä puhutko pitkiä lauseita vai et, ei ole sinun seinähulluutesi kanssa mitään tekemistä.
Jos ihmisen hapenottokyky jostain syystä (astma, sydämenvajaatoiminta, kovat kivut tms.) on heikentynyt, hän ei kykene puhumaan pitkiä lauseita, vaan jopa huohottaa lyhyiden lauseiden välissä.
L.E. Kuri