Mies osti tänään uuden puhelimen. Tutkin sen toimintoja ja samalla tsekkasin uteliaisuuttani myös nimiluettelon.
Kuinka ollakaan, löytyi sieltä yksi nimi, josta kysyin, kuka se on. Mies sanoi ensin nimen, jota en uskonut ja sen jälkeen alkoi jankuttaa, ettei tiedä, kenen se on.
Uhkasin soittaa numeroon ja tarkistaa, jolloin mies, sanoi, että se on ex-kihlattunsa. Olivat tavanneet viime viikonloppuna kapakassa ja sattuipa somasti, että tuli siinä sitten puhelinnumeroitakin vaihdettua.
Kommentit (23)
Jos ero on tapahtunut ystävällisissä merkeissä jne, niin miksi ko. ihminen täytyisi karsia kokonaan elämästään? Mulla on eräs ex, joka on mulle todella tärkeä ja rakas ihminen, vaikkei parisuhteemme toiminutkaan. Ystäviä olemme edelleen.
En kaipaa mitään mustasukkaista ja yksityisyyttä rikkovaa äijää elämääni.
tuskinpa paljoa olisi asiaa soitella. exä on kyllä niin utelias, että varmasti kyselisi ajoittain kuulumisia, mutta ei minulla olisi siihen mitään tarvetta. Lisäksi miksi ylipäätään pitää tallentaa toisen numero puhelimeen?! Meillä suhde kaatui näihin " kavereihin" ja lopulta sitten johti pettämiseen...
Tiesin toki entisen kihlatun nimen, mutta tämä puhelimessa oleva oli vain nimikirjaimilla, siksi aloinkin kysellä. Jos olisin oikein fiksu ollut, olisin heti ymmärtänyt kysyä, että onko tää sen jumalaisen xxxxn numero.
ap