Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osti tänään uuden puhelimen. Tutkin sen toimintoja ja samalla tsekkasin uteliaisuuttani myös nimiluettelon.

Vierailija
13.04.2007 |

Kuinka ollakaan, löytyi sieltä yksi nimi, josta kysyin, kuka se on. Mies sanoi ensin nimen, jota en uskonut ja sen jälkeen alkoi jankuttaa, ettei tiedä, kenen se on.



Uhkasin soittaa numeroon ja tarkistaa, jolloin mies, sanoi, että se on ex-kihlattunsa. Olivat tavanneet viime viikonloppuna kapakassa ja sattuipa somasti, että tuli siinä sitten puhelinnumeroitakin vaihdettua.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin toki entisen kihlatun nimen, mutta tämä puhelimessa oleva oli vain nimikirjaimilla, siksi aloinkin kysellä. Jos olisin oikein fiksu ollut, olisin heti ymmärtänyt kysyä, että onko tää sen jumalaisen xxxxn numero.



ap

Vierailija
22/23 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ero on tapahtunut ystävällisissä merkeissä jne, niin miksi ko. ihminen täytyisi karsia kokonaan elämästään? Mulla on eräs ex, joka on mulle todella tärkeä ja rakas ihminen, vaikkei parisuhteemme toiminutkaan. Ystäviä olemme edelleen.



En kaipaa mitään mustasukkaista ja yksityisyyttä rikkovaa äijää elämääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskinpa paljoa olisi asiaa soitella. exä on kyllä niin utelias, että varmasti kyselisi ajoittain kuulumisia, mutta ei minulla olisi siihen mitään tarvetta. Lisäksi miksi ylipäätään pitää tallentaa toisen numero puhelimeen?! Meillä suhde kaatui näihin " kavereihin" ja lopulta sitten johti pettämiseen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi