Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tiedän olenko naisena narsisti?

Vierailija
11.10.2025 |

Olen yrittänyt oppia ittestäni paljon. Olen käynyt terapiassa läheisen kuoleman jälkeen. Olen omistushaluinen, mustasukkainen. Kotrollinhaluinen. Terapeutti heitti asian ilmoille, voisinko olla. Olen tehnyt testejä ja koen itseni ajoittain erittäin empaattiseksi ihmiseksi, toisinaan en tunne mitään mutta yritän ajatella asiat kuten täytyisi tuntea ne. Otan asiat usein henkilökohtaisesti, en hyökkää kuitenkaan. 

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki naiset on.

Vierailija
2/47 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasi, olet, muttet nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena-Pasi jankuttaa. Oliko sun peruskoulutokarissa äikkä 5?

Vierailija
4/47 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan nainen. :D

Ap

Vierailija
5/47 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persreiän kireydestä.

Vierailija
6/47 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia pelkäävän luulo ja paha.

Vierailija
7/47 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko myöntää ap virheesi? Osaatko ottaa mukisematta vastuun huonosta käytöksestäsi, kun sinulle siitä mainitaan? Miten suhtaudut kritiikkiin? 

Vierailija
8/47 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne on. 

Vierailija
9/47 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhävalat ovat syystäkin narsisteja.......

Vierailija
10/47 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaa Pasi!

Vierailija
11/47 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko myöntää ap virheesi? Osaatko ottaa mukisematta vastuun huonosta käytöksestäsi, kun sinulle siitä mainitaan? Miten suhtaudut kritiikkiin? 

Usein koen että muut ovat tehneet vääryyttä minua kohtaan. Osaan kyllä pyytää anteeksi, mutta en useinkaan koe että se on aitoa. Kritiikki osuu syvälle minuun. En hyökkää, mutta tuon usein epäoikeudenmukaisuuden esiin jos minua loukataan. Ap.

Vierailija
12/47 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein koen että muut ovat tehneet vääryyttä minua kohtaan. Osaan kyllä pyytää anteeksi, mutta en useinkaan koe että se on aitoa. Kritiikki osuu syvälle minuun. En hyökkää, mutta tuon usein epäoikeudenmukaisuuden esiin jos minua loukataan. Ap.

Kuulostat uhriutuvalta narsistilta. 

Vierailija
13/47 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä sen, että en tiedä olenko oikeasti vain älyttömän herkkä vai erittäin hyvä piilottamaan. Ap.

Vierailija
14/47 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistiin jää kiinni. Miehiä varmaan juoksee perässäsi?

Vierailija
15/47 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 1%

Vierailija
16/47 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vastuu omasta onnellisuudestasi, ja tutustu siihen, kuka oikeasti olet. 

Vierailija
17/47 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti kai tietää olevansa narsisti?

Vierailija
18/47 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä sen, että en tiedä olenko oikeasti vain älyttömän herkkä vai erittäin hyvä piilottamaan. Ap.

Trollausaloitus. Elä viitti jaksaa. Lähe paariin pitää kivaa ja ottaan kaverin kanssa muutama tuoppi. 

Vierailija
19/47 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sun pitää ensin vaihtaa sukupuolesi naiseksi. Sitten vasta voit tietää oletko naisena narsisti. Mut noin miehenä sä oot paljon muutakin kuin narsku.

Vierailija
20/47 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään myös sen, että terapeutti puhui piilonarsismista. Ei sanonut että olisin, mutta lause jäi mieleeni. Ap.

Juuri sitä minäkin tarkoitin, kun käytin termiä uhriutuva narsisti.