Mistä tiedän olenko naisena narsisti?
Olen yrittänyt oppia ittestäni paljon. Olen käynyt terapiassa läheisen kuoleman jälkeen. Olen omistushaluinen, mustasukkainen. Kotrollinhaluinen. Terapeutti heitti asian ilmoille, voisinko olla. Olen tehnyt testejä ja koen itseni ajoittain erittäin empaattiseksi ihmiseksi, toisinaan en tunne mitään mutta yritän ajatella asiat kuten täytyisi tuntea ne. Otan asiat usein henkilökohtaisesti, en hyökkää kuitenkaan.
Kommentit (47)
Naisena-Pasi jankuttaa. Oliko sun peruskoulutokarissa äikkä 5?
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki naiset on.
Naisia pelkäävän luulo ja paha.
Osaatko myöntää ap virheesi? Osaatko ottaa mukisematta vastuun huonosta käytöksestäsi, kun sinulle siitä mainitaan? Miten suhtaudut kritiikkiin?
Ryhävalat ovat syystäkin narsisteja.......
Vierailija kirjoitti:
Osaatko myöntää ap virheesi? Osaatko ottaa mukisematta vastuun huonosta käytöksestäsi, kun sinulle siitä mainitaan? Miten suhtaudut kritiikkiin?
Usein koen että muut ovat tehneet vääryyttä minua kohtaan. Osaan kyllä pyytää anteeksi, mutta en useinkaan koe että se on aitoa. Kritiikki osuu syvälle minuun. En hyökkää, mutta tuon usein epäoikeudenmukaisuuden esiin jos minua loukataan. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein koen että muut ovat tehneet vääryyttä minua kohtaan. Osaan kyllä pyytää anteeksi, mutta en useinkaan koe että se on aitoa. Kritiikki osuu syvälle minuun. En hyökkää, mutta tuon usein epäoikeudenmukaisuuden esiin jos minua loukataan. Ap.
Kuulostat uhriutuvalta narsistilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä sen, että en tiedä olenko oikeasti vain älyttömän herkkä vai erittäin hyvä piilottamaan. Ap.
Narsistiin jää kiinni. Miehiä varmaan juoksee perässäsi?
Vierailija kirjoitti:
Alle 1%
Ota vastuu omasta onnellisuudestasi, ja tutustu siihen, kuka oikeasti olet.
Narsisti kai tietää olevansa narsisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä sen, että en tiedä olenko oikeasti vain älyttömän herkkä vai erittäin hyvä piilottamaan. Ap.
Trollausaloitus. Elä viitti jaksaa. Lähe paariin pitää kivaa ja ottaan kaverin kanssa muutama tuoppi.
No sun pitää ensin vaihtaa sukupuolesi naiseksi. Sitten vasta voit tietää oletko naisena narsisti. Mut noin miehenä sä oot paljon muutakin kuin narsku.
Vierailija kirjoitti:
Lisään myös sen, että terapeutti puhui piilonarsismista. Ei sanonut että olisin, mutta lause jäi mieleeni. Ap.
Juuri sitä minäkin tarkoitin, kun käytin termiä uhriutuva narsisti.