Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tokmanni on 50+ täti-ihmisten suosiossa vaikka se on täyspaska kauppa?

Vierailija
11.10.2025 |

Kertokaas mummot. 

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole tullut kaupoissa mieleen että ketkä siellä käyvät.

Kaikki kait käyvät kaupassa ja vessassa.

Vierailija
82/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me 50 v. ei olla mummoja. Tokmannista löytyy jotain tarvitsemiani tuotteita sopivaan hintaan, mutta ei tuolla tule käytyä kuin pari kertaa vuodessa. 

Mistään Temusta en tilaile. 

Mä 48 v. olen mummo, ja oikein ylpeä sellainen. Eka lapsenlapsi juuri syntyi. Muuten olen ihan normi-ikäiseni näköinen. Mummous on hienoa eikä jotain, mitä pitää kannota. 

Mummo 48-vuotiaana? 😱 Koko suku valkoro skaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me 50 v. ei olla mummoja. Tokmannista löytyy jotain tarvitsemiani tuotteita sopivaan hintaan, mutta ei tuolla tule käytyä kuin pari kertaa vuodessa. 

Mistään Temusta en tilaile. 

Mä 48 v. olen mummo, ja oikein ylpeä sellainen. Eka lapsenlapsi juuri syntyi. Muuten olen ihan normi-ikäiseni näköinen. Mummous on hienoa eikä jotain, mitä pitää kannota. 

Hyh hyh 

Vierailija
84/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kävin Tokmannilla, mutta en enää. Jos haluan temupaskan laatuista vaatetta ja sälää, saan sitä Temusta halvemmalla. 

Vierailija
85/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävä pulju. Kauppa täynnä roskaa. Ei ole mitään syytä käydä siellä, tavarat hujan hajan, järkyttäviä lumppuja, ei edes edullisesti. Säälittää ne myyjätkin siellä.  

Tämä. Halpakrääsäkauppa. Joskus teen jonkun täsmäostoksen, jos silmiini osuu hyvä tarjous, mutta yleensä vältän kyseistä puljua. 

Vierailija
86/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatelkaa.

Yliopistoon päässy komee kundi, erittäin sairaan itseriittoinen, pääsee hyllyttäjäksi tokmäään ja  äääsmarkiiit.

On se pimee. 

Vierailija
87/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmanni on surkein kauppa koko maassa. Surkeat tuotteet, surkea palvelu, surkea ilmapiiri.

Vierailija
88/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on ainoa sekatavarakauppa 50 km säteellä.

t Raili 63v

On tässä Citymarket, S-market, Rusta, Halpahalli, Tokmanni ja Puuilo lähellä.

t. Toinen trolli

kolmas trolli: ei oo lähettyvillä kuin kmarket ja smarket, joissa ei ole esim. alusvaatteita eikä mitään vaatteita joku sukka ei muuta. lähin vaatekauppa 25 km se on se tokmanni ja halpahalli ei sieläkään muuta ole, joskus tarttee uusia vaatteitakin

Newsflash: internetissä voi tehdä muutakin kuin notkua tällä palstalla. Jopa tilata vaatteita! 

Se on just näin viisikymppisenä vaikeaa, koska vartalo muuttuu kovaa vauhtia ja vaatteita olisi pakko sovittaa.