Miksi Tokmanni on 50+ täti-ihmisten suosiossa vaikka se on täyspaska kauppa?
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin perustat väitteesi, ap?
Siihen että käyn siellä usein etsimässä jotain tarjoustuotetta jota ei sitten koskaan ole. Ja näen ainoastaan 50-70 v naisia.
Kuulut samaan jengiin, ap! 😁
Hah hah, kyllä kelpaa nuorillekin.
Mihin perustat ap väitteesi? Tokmanni on ihan ok.
Onhan se hyvä, että tuetaan Suomen kansantaloutta, eikä temuteta myrkkykrääsää.
Jos minä 50 v. oon susta mummo niin mikäs papparainen itse olet?
En muuten kerro. Muuten kaikki kohta ovat hamstraamassa samaa tuotetta.
Sieltä löytyy söpöjä nallepaituleita ja joustavia kuviollisia mukavia päällä tunikoita:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin perustat väitteesi, ap?
Siihen että käyn siellä usein etsimässä jotain tarjoustuotetta jota ei sitten koskaan ole. Ja näen ainoastaan 50-70 v naisia.
Sinäkin olet 50+ mummo.
Mikä mummotrauma sinua vaivaa?
Meillä nuoretkin käy Tokmanilla Eivät mene todellakaan lauman mukana .Tonen hyvä kauppa on Halpa- Halli jossa , myös käydään Tokmanille on tullut onneksi myös isonkoon vaatteita.jotka ovat myös kestäviä. Meidän nuoret ovat aika kookkaita naisia. Ei heidän ylle edes nuo kittanat vaatteet mahtuisi. Ihanaa että ovat järkeviä nuoria naisia , nuo edelliset kuului kesään Syksyllä jo pukeutuivat sään mukaan. Talvella kunnon nahka talvikengät.
Olen 54v ja en kyllä pidä itseäni yhtään mummona. Mutta ehkä Sussu ei vaan itse tajuu :D
Vierailija kirjoitti:
Mihin perustat ap väitteesi? Tokmanni on ihan ok.
Tokmanni, suomen surkein asiakaspalvelu, myyjät suurin osa ei sovellu asiakaspalveluun, ei työ kiinnosta, jatkuvasti veloitetaan vääriä hintoja, tarjoustuotteita ei löydy myymälästä, niin paska pulju.
Käyn ostamassa kynttilöitä ja joskus halpaa kynsilakkaa.
Mitä sitten vaikka olisikin? Kyllä siellä nuoremmatkin käy :D Itekin oon käyny jo lapsesta saakka, koska oli maalla ainoita kauppoja suht lähellä.
t. 25v
Tokmannin sovelluksessa on osio, jossa löytyy kuponkitarjouksia. Niiden perässä sinne yleensä menen ja toki tavallisten tarjousten myös. Ostan sieltä varmaan puolet kotiin liittyvistä päivittäistavaroista kuten saippuoista ja siivousaineista. Suunnilleen mitään en osta sieltä normaalihinnalla, koska prismasta taitaa saada halvemmalla.
Miksi haluat tietää papparainen?
Lihaville naisille edullisia vaatteita. T. Lihava Lady
Saan GoGiftejä sinne, ostan kulutustarvikkeita.
En voisi ikinä käydä Tokmannilla. Junttiversio Stockmannista, nimikin jo kertoo.