Miksi Tokmanni on 50+ täti-ihmisten suosiossa vaikka se on täyspaska kauppa?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on ainoa sekatavarakauppa 50 km säteellä.
t Raili 63v
On tässä Citymarket, S-market, Rusta, Halpahalli, Tokmanni ja Puuilo lähellä.
t. Toinen trolli
kolmas trolli: ei oo lähettyvillä kuin kmarket ja smarket, joissa ei ole esim. alusvaatteita eikä mitään vaatteita joku sukka ei muuta. lähin vaatekauppa 25 km se on se tokmanni ja halpahalli ei sieläkään muuta ole, joskus tarttee uusia vaatteitakin
Joillakin Tokmanneilla on kunnon myrkkyjä, mitä en ole muualla nähnyt, mutta muuten ei ole juuri hurraamista.
Kaikki Tokmannit on aivan kamalia loukkoja, mikä on varmaan joku valittu ilme, mutta tappaa tehokkaasti halun mennä vapaaehtoisesti. Jopa siisteissä kiinteistöissä olevat Tokmannit on sisustettu aivan hirveiksi.
Vierailija kirjoitti:
Siksi kun mulle kelpaa Tokmannin vaatteet,en kaipaa yhtään miehiä iskemään. Et vedän ne polvisukat korkealle korviin asti ja lähen bailaa. Pysyy miehet kaukana kun ostaa tokmannilta vaatteet halvalla.
Turhaan vaivaudut, kyllä sinusta pysytään kaukana muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole kuulleet Temusta ja tykkäävät ihailla leopardikuvioisia polyesterimekkoja ja pinkkejä sisustusesineitä.
Mitä vittuilet, juntti? Miksi mun pitäisi vuoden päästä täyttäessäni 50 ihailla leopardikuvioisia polyesterimekkoja ja pinkkejä sisustusesineitä? Mitä tekemistä iällä on paskan maun kanssa, vtun ikärasisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on ainoa sekatavarakauppa 50 km säteellä.
t Raili 63v
On tässä Citymarket, S-market, Rusta, Halpahalli, Tokmanni ja Puuilo lähellä.
t. Toinen trolli
kolmas trolli: ei oo lähettyvillä kuin kmarket ja smarket, joissa ei ole esim. alusvaatteita eikä mitään vaatteita joku sukka ei muuta. lähin vaatekauppa 25 km se on se tokmanni ja halpahalli ei sieläkään muuta ole, joskus tarttee uusia vaatteitakin
Newsflash: internetissä voi tehdä muutakin kuin notkua tällä palstalla. Jopa tilata vaatteita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska sieltä saa alesta usein 50 pros punalaputettuja tuotteita kun muualla se ale on 30 pros tai joutuuu odottamaan 18-20 saakka kunnes on 60 pros ale. ja sitten saa aina halvalla coca-colaa, usein 10 e/24 pack
Ai unohdin jo että maalla Tokmanni myy ruokaa.
Ihan alkuperäinen Tokmanni myy myös ruokaa ja on varsinkin kaupungissa, ei maalla. Täällä maakuntien Tokmannit myyvät vain kuivaelintarvikkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi kun mulle kelpaa Tokmannin vaatteet,en kaipaa yhtään miehiä iskemään. Et vedän ne polvisukat korkealle korviin asti ja lähen bailaa. Pysyy miehet kaukana kun ostaa tokmannilta vaatteet halvalla.
Turhaan vaivaudut, kyllä sinusta pysytään kaukana muutenkin.
Turhaan vaivaudun mitä? Mut olen huomannut,pysytään kaukana mikä on hyvä. Saa rauhassa samanhenkiset akat viettää iltaa eikä kukaan pokaa. Tokmanni rules!!!! Sit kotona riisun ne Tokmannin vaatteet ja kyllä omalle miehelle kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Halpoja ja hyviä naistenvaatteita. Äitini suosikkikauppa.
Kesällä ostin todella hyvälaatuisen ja kivan näköisen puseron Tokmannilta. Maksoi 15 €. On pidetty ja pesty monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole kuulleet Temusta ja tykkäävät ihailla leopardikuvioisia polyesterimekkoja ja pinkkejä sisustusesineitä.
Tenasta on kokemusta. Eka kerran kuulen Temusta, missä lieneekin.
Mummeli
Vierailija kirjoitti:
Me 50 v. ei olla mummoja. Tokmannista löytyy jotain tarvitsemiani tuotteita sopivaan hintaan, mutta ei tuolla tule käytyä kuin pari kertaa vuodessa.
Mistään Temusta en tilaile.
Mä 48 v. olen mummo, ja oikein ylpeä sellainen. Eka lapsenlapsi juuri syntyi. Muuten olen ihan normi-ikäiseni näköinen. Mummous on hienoa eikä jotain, mitä pitää kannota.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Tokmannit on aivan kamalia loukkoja, mikä on varmaan joku valittu ilme, mutta tappaa tehokkaasti halun mennä vapaaehtoisesti. Jopa siisteissä kiinteistöissä olevat Tokmannit on sisustettu aivan hirveiksi.
Mä menen sinne, jos tarvitsen jotain sieltä, en sisustusta katselemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittuilet, juntti? Miksi mun pitäisi vuoden päästä täyttäessäni 50 ihailla leopardikuvioisia polyesterimekkoja ja pinkkejä sisustusesineitä? Mitä tekemistä iällä on paskan maun kanssa, vtun ikärasisti?
Mä olen kuuskymppinen, enkä käytä Riitta Väisäsmekkoja. En voi sietää pinkkiä väriä missään muualla kuin kesäkukissa. Kesäkukkia tosin en Tokmannilta osta, kun ne on jo valmiiksi kuolleita.
Pieniä kauppoja.
Vähän asiakkaita "mummoaikoina".
Hyvä palvelu.
Hyviä täsmätarjouksia kodin välttämättömyyksiin.
Melkein aina löytyy jotain tarpeellista vaikka sitten sisäänvetona. Pakkohan ei ole tarttua ja ostaa kuten muissakaan kaupoissa.
Harkintaa voi käyttää ja pois pääsee ostamattakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska sieltä saa alesta usein 50 pros punalaputettuja tuotteita kun muualla se ale on 30 pros tai joutuuu odottamaan 18-20 saakka kunnes on 60 pros ale. ja sitten saa aina halvalla coca-colaa, usein 10 e/24 pack
Just näin. Halpaa ruokaa js juomaa mekin sieltä ostetaan.
Ruokaa? Hullua syödä valmisruokia. Itse tehty on terveellistä.
Esim. kana, liha ja kala ei ole valmisruokaa
No ei kai kukaan niitä Tokmannilta osta?
Alkuperäisessä Tokmannissa on kaupungin suosituin lihatiski. Kakkosen ei tarvinnut hakea sinne erikseen työntekijöitä, koska siihen paikkaan oli jonotuslista. Kakknenhan ei palkannut osapäivätyöläisiä ollenkaan, vaan kaikki paikat olivat kokopäiväpaikkoja. Nykyomistajat ovat saaneet tuonkin asian saaneet sössittyä hintojen noston ohella.
Tokmannin viehätys on jo karissut. Hinnat ovat nousseet ja ainoastaan hyvin harvat erikoistarjoukset silloin tällöin houkuttavat. Vaatteet ovat telttoja läskeille, kengät kiinapaskaa, samoin kuin käyttötavara. Ja jos esim. Fairy on tarjouksessa, niin se on aina joku helvetin päivänkakkara-omenenkukka -versio eikä ikinä se ainoa kunnolla pesevä perusvihreä Fairy. Valtaosan samoista tuotteista saat samaan hintaan myös muualta. Kuiva-aineruokahyllyt myös täynnä ihan paskaa lisäaineelintarviketta, jota ei söisi kuin äärimmäisessä hädässä. Mitään oikeasti terveellistä ei ole tarjolla.
Täällä maaseudulla tokmanni on ihan paras juttu. Pienessä kunnassa ei ole kuin s-marketti mutta naapurikunnassa 30km päässä pikkukaupungissa Tokmanni ja sieltä saa lähes kaikkea mitä tarvitsee 👍 En osaa sanoa onko enää erityisen halpa mutta kun ei ole vaihtoehtoja ja Tokmannin valikoima laaja.
Järkyttävä pulju. Kauppa täynnä roskaa. Ei ole mitään syytä käydä siellä, tavarat hujan hajan, järkyttäviä lumppuja, ei edes edullisesti. Säälittää ne myyjätkin siellä.
Pystyisin elämää niin, että kävisin vain Tokmannissa tekemässä kaikki ostokset. Ruokaa, lonkeroa, naposteltavaa, vaatteet ja kengät, työkalut, elektroniikka kaikkea löytyy 👍
M38
No ei kai kukaan niitä Tokmannilta osta?