Miksi Tokmanni on 50+ täti-ihmisten suosiossa vaikka se on täyspaska kauppa?
Kommentit (88)
koska sieltä saa alesta usein 50 pros punalaputettuja tuotteita kun muualla se ale on 30 pros tai joutuuu odottamaan 18-20 saakka kunnes on 60 pros ale. ja sitten saa aina halvalla coca-colaa, usein 10 e/24 pack
Ostan sieltä sapuskaa ja pesuaineita.
En tiedä mihin katosi kommenttini, mutta minun mielestäni se on kyllä eläkepappojen suosiossa. Yleensä tämä ikäiset tädit on aika tarkkoja rahasta eivätkä ostele turhuuksia. Olen joskus käynyt jotain tiettyä tuotetta etsimässä, mutta en löydä. Viimeksi ostin yhdistyksen puolesta kaksi taittopöytää tarjouksesta, siitä on jokunen vuosi jo.
N61
Vierailija kirjoitti:
koska sieltä saa alesta usein 50 pros punalaputettuja tuotteita kun muualla se ale on 30 pros tai joutuuu odottamaan 18-20 saakka kunnes on 60 pros ale. ja sitten saa aina halvalla coca-colaa, usein 10 e/24 pack
Ai unohdin jo että maalla Tokmanni myy ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin perustat väitteesi, ap?
Siihen että käyn siellä usein etsimässä jotain tarjoustuotetta jota ei sitten koskaan ole. Ja näen ainoastaan 50-70 v naisia.
Koska se on ainoa sekatavarakauppa 50 km säteellä.
t Raili 63v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen että käyn siellä usein etsimässä jotain tarjoustuotetta jota ei sitten koskaan ole. Ja näen ainoastaan 50-70 v naisia.
Jotka etsivät myös tarjoustuotetta jota ei ole.
Koska olen eri mieltä. Löytyy sieltä vaikka mitä tarpeellista. Ei ollenkaan paska kauppa!
Vierailija kirjoitti:
Just näin. Halpaa ruokaa js juomaa mekin sieltä ostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyykinpesuaineen tms. ostaminen tekee sen suosikkikaupaksi? 😄
Viddu mitä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on ainoa sekatavarakauppa 50 km säteellä.
t Raili 63v
On tässä Citymarket, S-market, Rusta, Halpahalli, Tokmanni ja Puuilo lähellä.
t. Toinen trolli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis 50-70v täti-ihminen.
Halpoja ja hyviä naistenvaatteita. Äitini suosikkikauppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin olet 50+ mummo.
Mä olen 40 ja ostan sieltä vaatteita. Toinen on prisma.
Oon vasta 46v. Uskaltanen vastata. Shampoo joka kosteuttaa, miny, koristeet, naisten kemppari. Hyvin vähän ostan toisaalta. Tarpeeseen tulee. Aurinkolasit.
Eivät ole kuulleet Temusta ja tykkäävät ihailla leopardikuvioisia polyesterimekkoja ja pinkkejä sisustusesineitä.