Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tokmanni on 50+ täti-ihmisten suosiossa vaikka se on täyspaska kauppa?

Vierailija
11.10.2025 |

Kertokaas mummot. 

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkääpäs mulle, MIKÄ ON TÄTI- IHMINEN ?????????? Ja Tokmanni ei ole pjaska kauppa ollenkaan ! Ei siel sitte oo mikään pakko käydä !!!!! Se on hyvä kauppa. 

Vierailija
42/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Tokmannihan on loistava ja monipuolinen. Usein löytyy varsinkin hyviä kenkiä. Ruokapuolikin on kehittynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koska sieltä saa alesta usein 50 pros punalaputettuja tuotteita kun muualla se ale on 30 pros tai joutuuu odottamaan 18-20 saakka kunnes on 60 pros ale. ja sitten saa aina halvalla coca-colaa, usein 10 e/24 pack

Just näin. Halpaa ruokaa js juomaa mekin sieltä ostetaan.

Ruokaa? Hullua syödä valmisruokia. Itse tehty on terveellistä.

Esim. kana, liha ja kala ei ole valmisruokaa

Täällä ei myydä Tokmannilla tuoretta ruokaa.

Vierailija
44/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me 50 v. ei olla mummoja. Tokmannista löytyy jotain tarvitsemiani tuotteita sopivaan hintaan, mutta ei tuolla tule käytyä kuin pari kertaa vuodessa. 

Mistään Temusta en tilaile. 

Vierailija
45/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ketään voi ärsyttää se, että ventovieraat ihmiset käy kaupassa, josta ei itse tykkää? Kävin kerran Normalissa, en viihtynyt enkä löytänyt mitään ostettavaa, mutta ymmärrän hyvin, etten ole kohderyhmää. Olisin varmasti vakioasiakas, jos ikää olisi 25-30 vuotta vähemmän. 

Kyllähän ap Tokmannista tykkää, kertoi käyvänsä siellä usein.

Niin. Miten hän muuten tietäisi, että siellä käyvät 50+ ikäiset mummot? Tai voihan sitä toki istua penkillä pussikaljalla koko päivän kolmikymppinenkin, viihteekseen Tokmannin oviliikennettä tarkkaillen, jolloin ei tarvitse mennä sinne sisälle.

Vierailija
46/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä saa kerralla kaikkea. Sellaista "joutavaa" mitä pitää kuitenkin jostain hakea, mutta kädet ei riitä kantamaan ruokien ohessa ja on lähikaupoissa muutenkin kalliimpaa. Kaikki ei osta tavaroita ja ruokaa vain itselleen. Incel ei tätä ymmärrä, mutta mummot on tällaisia. Tarvitaan kauppoja, mistä mummot saa kaikille kaikkea.

Vierailija
47/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku pikku juttu puuttuu, niin helpompi kipaista hakemassa se Tokmannilta kuin ostaa jostakin verkkokaupasta ja odottaa, tuleeko se vai ei ja milloin tulee ja sitten vielä käydä noutamassa se. Saapahan ainakin heti tavaran käyttöönsä. Lähin Tokmanni on 1,5 kilometrin päässä, eikä kolmen kilsan kävely tee minulle ollenkaan pahaa, päinvastoin.

Vierailija
48/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun molemmilla veljillä on jotkut klubikortit sinne. Minulla ei. Poika kävi siellä asuessaan Tampereen Hervannassa, koska se oli Duossa ainoa paikka mistä sai esim. jotain tekstiilejä ja astioita. 

Vierailija
49/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on ainoa sekatavarakauppa 50 km säteellä.

t Raili 63v

On tässä Citymarket, S-market, Rusta, Halpahalli, Tokmanni ja Puuilo lähellä.

t. Toinen trolli

Minulla on Rustaan 80 kilometriä, Citymarketiin (pieneen sellaiseen) ja Halpahalliin 30, Puuiloon yli 50 ja Tokmannille vähän yli 20 kilometriä. En ole trolli mutta lähimpänähän tuo Tokmanni on.

Vierailija
50/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun mulle kelpaa Tokmannin vaatteet,en kaipaa yhtään miehiä iskemään. Et vedän ne polvisukat korkealle korviin asti ja lähen bailaa. Pysyy miehet kaukana kun ostaa tokmannilta vaatteet halvalla.

Vierailija
51/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on naisille helpommin lähestyttävä kauppa kuin vaikka Motonet, josta saa monia samoja tavaroita. Ja päivittäiskosmetiikka on usein edullista,

Kohta ei kyllä juuri kukaan ole mummo, kun eivät nuoret aikuiset enää saa lapsia. Mutta jos joku vielä mummoksi pääsee, niin lienee jo selvästi yli 60v, kun nykyiset viisikymppiset ovat itse saaneet lapsensa melko vanhoina.

Vierailija
52/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykö naisia alkaa pilkkaamaan tai ehkä peräti lopettaa kun täyttävät 50- vuotta. Kaikki me vanhenemme, sille ei kukaan mahda mitään. Nuorehko veetuilija voi itse kuolla hyvinkin nuorena, vaikka huomispäivänä. 

Vierailija
53/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on puutarhamyymälä, ostin viimeksi oksasakset ja kukkasipuleita. 

N50

Vierailija
54/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koska sieltä saa alesta usein 50 pros punalaputettuja tuotteita kun muualla se ale on 30 pros tai joutuuu odottamaan 18-20 saakka kunnes on 60 pros ale. ja sitten saa aina halvalla coca-colaa, usein 10 e/24 pack

Just näin. Halpaa ruokaa js juomaa mekin sieltä ostetaan.

Ruokaa? Hullua syödä valmisruokia. Itse tehty on terveellistä.

Esim. kana, liha ja kala ei ole valmisruokaa

Täällä ei myydä Tokmannilla tuoretta ruokaa.

Olin tokmannilla töissä, ennen koronaa ja joka aamu alkoi punalaputuksilla, ihan jäätävät määrät varsinkin leipää jota tuli tietenkin lisää meni niitä sitten kun laputettiin, mutta muuten oli turha koko ruoka osasto. 

Vierailija
55/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Tokmannihan on loistava ja monipuolinen. Usein löytyy varsinkin hyviä kenkiä. Ruokapuolikin on kehittynyt.

Hyviä kenkiä ? Kenkiä joo, mutteivat kestä ei ilmeisesti käyttöön tarkoitettu 

Vierailija
56/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se oli joskus kauan sitten halpa, eivätkä ole tajunneet, että ei ole ollut sitä enää pitkään aikaan. 

Vierailija
57/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn Tokmannilla ostamassa ihan perustarpeita (pesuaineet, vessapaperit, kosmetiikka) ja  jopa ruokaa - siellä on tuoreosasto ja jopa vihanneksia ja hedelmiä. Lähin Prisma ja Citymarket on toisella puolella kaupunkia, ja Tokmanni on tossa kadun toisella puolella, nopea poiketa.

Vierailija
58/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haen sieltä liimapuulevyä ja työkaluja, välillä ruuveja tms. Sun äitis hakee sulle miesten Tenoja, ap.

Täti

Vierailija
59/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se on naisille helpommin lähestyttävä kauppa kuin vaikka Motonet, josta saa monia samoja tavaroita. Ja päivittäiskosmetiikka on usein edullista,

Kohta ei kyllä juuri kukaan ole mummo, kun eivät nuoret aikuiset enää saa lapsia. Mutta jos joku vielä mummoksi pääsee, niin lienee jo selvästi yli 60v, kun nykyiset viisikymppiset ovat itse saaneet lapsensa melko vanhoina.

Käyn Motonetissa suunnilleen yhtä usein kuin Tokmannilla. Varsinkin työkaluja ostan sieltä. Tokmannin pistosahanterät on paskaa.

N60

Vierailija
60/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 40 ja ostan sieltä vaatteita. Toinen on prisma.

Hyh hyh 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän