Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tokmanni on 50+ täti-ihmisten suosiossa vaikka se on täyspaska kauppa?

Vierailija
11.10.2025 |

Kertokaas mummot. 

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä löytyy vaatteita, joihin mahdun. Pitäisikin lähteä ostamaan talvifarkut.

t. mummo

Vierailija
22/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen eri mieltä. Löytyy sieltä vaikka mitä tarpeellista. Ei ollenkaan paska kauppa! 

Tänään kävin ja ostin alelsputettuja tuotteita, kolme 5 euron paitaa, alkuhinta n. 30e, sain vielä kassalla noista  3e alennusta, lisäksi ostin muutakin, kokonaishinta hieman yli 30e.sattui olemaan mukana 5e alennuskuponki, joten sain vielä 5e alennusta kokonaishinnasta. Koko satsi maksoi reilu 25e. Normaalihinnalla ostokset ois maksanu lähemmäs 60e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein se on lähin paikka ostaa jokin tavara tai tarvike, jota viereiset S-market tai K-supermarket eivät myy. Voi olla että laatu ei ole ihan priimaa, mutta riittää minulle. Siivoustarvikkeita, ruuveja, usb-johto, villalankaa, kiristekalvoa, otsalamppu... mitä nyt kulloinkin satun tarvitsemaan. Katson ensin onko Tokmannin valikoimassa, ja lähden muualta hakemaan vain jos ei ole.

Vierailija
24/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä sieltä vaatteita osta, pesuaineita ja essencen meikkejä yleensä. 

Vierailija
25/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska saan Tokmanni klubilaisena joka viikko mobiilikupongilla Fazerin Aito Barista tai Elovena kaurajuoma kahviin litran tölkin 1,10 tai 1,20 € (yleensä rajoitus 4 kpl/kuponki). Miksi ihmeessä maksaisin viereiseen K- tai S- kauppaan euron enemmän samoista tuotteista. 

Sitten, kun pikkupimu tulet tähän ikään (mä oon 52 v), huomaat, että sun itsetuntosi on sitä luokkaa, että kersojen typerät kysymykset on hyttysen ininää sun korvissa. Ei hävetä käydä Tokmannilla tai missään muuallakaan ja ostaa ihan just sitä, mitä haluaa ja tarvitsee. On sullakin jotain odotettavaa tulevaisuudessa 😉

Vierailija
26/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koska sieltä saa alesta usein 50 pros punalaputettuja tuotteita kun muualla se ale on 30 pros tai joutuuu odottamaan 18-20 saakka kunnes on 60 pros ale. ja sitten saa aina halvalla coca-colaa, usein 10 e/24 pack

Just näin. Halpaa ruokaa js juomaa mekin sieltä ostetaan.

Ruokaa? Hullua syödä valmisruokia. Itse tehty on terveellistä.

Vierailija
27/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ketään voi ärsyttää se, että ventovieraat ihmiset käy kaupassa, josta ei itse tykkää? Kävin kerran Normalissa, en viihtynyt enkä löytänyt mitään ostettavaa, mutta ymmärrän hyvin, etten ole kohderyhmää. Olisin varmasti vakioasiakas, jos ikää olisi 25-30 vuotta vähemmän. 

Vierailija
28/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään Tokmannilla köydä. Olen juurikin 50-vuotias tätsy. Ehkä jopa kunnon rummo! 

Vierailija
29/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koska sieltä saa alesta usein 50 pros punalaputettuja tuotteita kun muualla se ale on 30 pros tai joutuuu odottamaan 18-20 saakka kunnes on 60 pros ale. ja sitten saa aina halvalla coca-colaa, usein 10 e/24 pack

Ai unohdin jo että maalla Tokmanni myy ruokaa. 

Ai maalla? 

Vierailija
30/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin perustat väitteesi, ap?

Siihen että käyn siellä usein etsimässä jotain tarjoustuotetta jota ei sitten koskaan ole. Ja näen ainoastaan 50-70 v naisia. 

Olet siis 50-70v täti-ihminen.

...jonka suosikkikauppa Tokmanni on, koska käy siellä usein 🤭

Vierailija
31/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistäs paskakaupassa sä käyt? Joku kälynen Alepa?

Vierailija
32/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesuaineet, linnunruuat tulee haettua 

Joulujuttuja kanssa. Eihän Suomessa saisi ostaa mistään, siksi maa on konkurssissa.

Vierailija
33/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Halpaa ruokaa js juomaa mekin sieltä ostetaan.

Ruokaa? Hullua syödä valmisruokia. Itse tehty on terveellistä.

Esim. kana, liha ja kala ei ole valmisruokaa

Vierailija
34/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ketään voi ärsyttää se, että ventovieraat ihmiset käy kaupassa, josta ei itse tykkää? Kävin kerran Normalissa, en viihtynyt enkä löytänyt mitään ostettavaa, mutta ymmärrän hyvin, etten ole kohderyhmää. Olisin varmasti vakioasiakas, jos ikää olisi 25-30 vuotta vähemmän. 

Kyllähän ap Tokmannista tykkää, kertoi käyvänsä siellä usein.

Vierailija
35/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin perustat väitteesi, ap?

Siihen että käyn siellä usein etsimässä jotain tarjoustuotetta jota ei sitten koskaan ole. Ja näen ainoastaan 50-70 v naisia. 

Ilmeisesti asut jossa perähikiän taajaman ulkopuolella, koska ainakin omassa koitikaupungissa käyttäjäkunta on ihan kaikki. Just tänään seisoin jonossa muutaman teinin, tyttöjä ja poikia, sekä iäkkäämmän miehen, ehkä 80+, kanssa. 

Itsehän tilaan mieluummin Temusta, mutta joskus kipaisen hakemassa jotain päivittäistavaraa Tokmannilta. Sori siitä. 

N54

Vierailija
36/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Normal on teinien suosiossa? Samoja tuotteita "halvemmalla" ja into piukeana kävellään valmiiksi aidattua rataa kuin päiväkotikersat. 

Terv. Täti

Vierailija
37/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy koskaan ASS marketissa, ajattele.

Rumakauppa, saa kävellä maitopurkin perässä kilometrin ja tylyt myyjät.

Tokmannilla on varsinkin joulua ennen mukavaa.

Vierailija
38/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Troolllolllolloo 😂😂😂😂😂😂

Vierailija
39/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai unohdin jo että maalla Tokmanni myy ruokaa. 

EIkö ne avaa kaupunkeihin ruokakauppoja? Syrjintää.

Vierailija
40/88 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnat on tosiaan samaa tasoa kuin Prismassa, mutta se missä käy riippuu paljon siitä mikä on lähellä. Mulla Tokmanniin 10min. kävely, Prismaan 45min.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä