Jalkojen sötkyttelijät ovat raivostuttavaa sakkia? Onko sitä koipea pakko heiluttaa?
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raudanpuutos aiheuttaa levottomia jalkoja.
Voi se tulla perintönäkin. Itselläni on sekä hemoglobiini että ferritiini eirttäin hyvät, silti kärsin levottomista jaloista. Vaiva on mitä ilmeisimmin perintönä saatu ja vaikuttaa välillä käsiinkin.
Tässä puhutaan nyt ihan muusta, kun levottomista jaloista.
Tässä puhutaan niistä, jotka vispaa toista jalkaa aina, kun istuvat. Jalkaterä nousee päkiälle ja sitä täristytetään. Joskus homma täydentyy purkan jauhamisella tai kynsien puremisella. Ja röökin polttamisella. Ihminen on koko ajan kuin lentoon lähdössä.
Mä oon just tuollainen tärisyttäjä. En voi sille mitään, nuorempana tosiaan yritin kun jotkut kaverit valitti tavasta (ymmärrän että on ärsyttävä) mutta aina unohdin ja havahduin siihen että taas heiluu jalka. Nykyään enimmäkseen teen omassa työhuoneessa töitä niin en edes yritä hillitä.
Ja tosiaan oon melko hoikka, vaikka syön mitä sattuu. Toki oon muutenkin motorisesti levoton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raudanpuutos aiheuttaa levottomia jalkoja.
Voi se tulla perintönäkin. Itselläni on sekä hemoglobiini että ferritiini eirttäin hyvät, silti kärsin levottomista jaloista. Vaiva on mitä ilmeisimmin perintönä saatu ja vaikuttaa välillä käsiinkin.
Tässä puhutaan nyt ihan muusta, kun levottomista jaloista.
Tässä puhutaan niistä, jotka vispaa toista jalkaa aina, kun istuvat. Jalkaterä nousee päkiälle ja sitä täristytetään. Joskus homma täydentyy purkan jauhamisella tai kynsien puremisella. Ja röökin polttamisella. Ihminen on koko ajan kuin lentoon lähdössä.
Voi sinua tolloa. Moni, joka ihan oikeasti kärsii levottomista jaloista, tekee aivan tuota samaa ja monella on yleensä hankala istua paikallaan pitkiä aikoja. Katso Uniliiton sivuilta faktoja, ennen kuin länkytät yhtään lisää läpiä päähäsi.
En voi sille mitään. Joko heilutan jalkaa,revin kynsinauhoja tai rävellän korvanlehtiä. Olen 50vuotias ja näin on ollut nuoresta asti. Hermostun helposti ja yritän lievittää ahdistusta.
Olisi kivaa. Nuorena ja lapsena se vielä onnistuu. Keski-iässä ei tule mieleen.
Purkan lässyttäjät on pahempia ja ehkä myös tupakan röyhyttelijät, mutta jalkojen sätkyttelijät ei niin kamalia. ADHD on tauti.
"Jalkojen sötkyttelijät " naurattaa mua. Hyvä sana toi sötkyttelijä. Kiitos siitä!
Viheltelijöille haluisin laittaa luun kurkkuun.
Levottomat jalat, ei pysty pitämään liikkumatta tai tulee sietämättömän hankala olo.