Jalkojen sötkyttelijät ovat raivostuttavaa sakkia? Onko sitä koipea pakko heiluttaa?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Laita vasemmistolaiset harrastavat tätä jalkojen vispaamista jatkuvasti. Yksi vispaajaajien äiti on Lii " vasara" Andersson.
Voi ei, älä niputa mua tuohon porukkaan. Oon krooninen jalanvispaaja ja ihan kunnollinen hyvätuloinen persunainen.
Pasi Rautiainen! Naurattaa, kun studiossa miehellä on ilmeisesti turhan korkea jakkara, kun ne jalat heiluu kuin pienellä lapsella. Minusta se on hauskan näköistä.
Jalan vispaus on masturbaatiota ilman käsiä. Koittakaa ymmärtää.
-Jorma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todnäk restless legs -oireyhtymä. On sillä suomalainenkin nimi, mutta sinä pölhö et varmaan edes sitä ymmärrä.
Ei. Ei ole kyse siitä pöhköaivo.
Otapa selvää Uniliiton sivuilta. Kyllä tuokin siihen oireyhtymään kuuluu, halusit sinä tai et. Sinä se tässä umpipöhkö olwt.
Joskus koko pöytä tärrää kun tuollainen sätkynukke osuu seurueeseen.
Minä en tavallisesti heiluttele tai vispaa jalkojani, mutta jos istun jossakin tilaisuudessa ja olen nukahtaa, pidän itseäni hereillä liikuttamalla jalkojani. Se ärsyttää itseänikin, mutta oletan sen liikuttelun häiritsevän vähemmän kuin yläkropan heiluttelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut sairaudesta nimeltä levottomat jalat ?
En tarkoita sitä vaan nää jotka heiluttaa tasaisesti aina esim. istuessaan vipsvipsvipsvips....
Ap
Ja jotkut rummuttaa.
Se rummutus tai kynän/kynsien napsuttelu on sata kertaa pahempi! Niistä kuuluu ääni, jalkojen vispaaminen sentään on hiljaista eikä häiritse.
Vispaaja ei itse useinkaan huomaa että siihen hyvin usein liittyy myös todella ärsyttävä ääni. Tuoli narisee, pöytäliina kahisee yms.
Jalkojen vispaajat ovat hoikkia. Se kuluttaa energiaa ja laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut sairaudesta nimeltä levottomat jalat ?
En tarkoita sitä vaan nää jotka heiluttaa tasaisesti aina esim. istuessaan vipsvipsvipsvips....
Ap
Mikä lääkitys sulla on ????
Yksi tuollainen vispaaja valitti toisen työkaverin maiskutusäänistä, teki mieli sanoa että sun vispaus on tasan yhtä vittumainen tapa muiden kannalta.
Halla-aho vispasi jalkaansa vaalltana kun sen kannatus romahti rökääleesti 69% ja Purran kannatus romahti 42% . .... ja koko persyjen kannatus romahti rökääleesti kaksi kolmasosaa. Purra vispasi myös käsiään.... 🤣🤣🤣🤣
Ovat hoikempia. Liittyy usein luontaisten liikkumisen tarpeeseen. Toisilla on, toisilla ei, ja jälkimmäiset usein muistuttavat valasta ja heille on vaikeaa saada itseään ylös sohvan pohjalta.
Heitä vaivaa hermostovaurio, mutta eivät uskalla tai ymmärrä mennä lääkäriin.
Ovat hermostuneita, stressaantuneita, turhautuneita. Kyseessä on sijaistoiminto, jolla rauhoitetaan itseä.
? Tekeekö pahaa myös kun ihmiset hengittää?
Vierailija kirjoitti:
Jos joku heiluttaa niin heiluttaa. Ei siihen tarvitse sinun hyväksyntää
Mutta onhan se nyt ihan mahdotonta,että joku liikauttaa eväänsä ilman apn lupaa! Poliisi äkkiä paikalle!
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho vispasi jalkaansa vaalltana kun sen kannatus romahti rökääleesti 69% ja Purran kannatus romahti 42% . .... ja koko persyjen kannatus romahti rökääleesti kaksi kolmasosaa. Purra vispasi myös käsiään.... 🤣🤣🤣🤣
Se koko porukkahan vispasi turvat väärällään kun tuli tulokset. Bu a a aaah. 😁😁😁
Eli vika on sinussa silä siinä jalan heiluttajassa