Jalkojen sötkyttelijät ovat raivostuttavaa sakkia? Onko sitä koipea pakko heiluttaa?
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho vispasi jalkaansa vaalltana kun sen kannatus romahti rökääleesti 69% ja Purran kannatus romahti 42% . .... ja koko persyjen kannatus romahti rökääleesti kaksi kolmasosaa. Purra vispasi myös käsiään.... 🤣🤣🤣🤣
Tämä. 🤭🤭🤭😂😂😂
Jalka alkaa heilua silloin, kun aivoilla ei ole riittävästi tarpeeksi kiinnostavaa tai stimuloivaa ajankulua. Vika on siis kyllästyttävässä seurassa. Ihminen käy silloin malttamattomaksi, mikä näkyy jalan vatkaamisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua aina jaksaa ihmetyttää miten joku oikeasti ärsyyntyy näistä. Kumpaa nyt sit joku vaivaa? :D
Jotkut ihmiset ärsyyntyy vaikka mistä
Se on oma rotunsa , minkä voi jättää omaan arvoonsa 🦧🦧🦧🦧🐽🐽🐽🐽
Vierailija kirjoitti:
Raudanpuutos aiheuttaa levottomia jalkoja.
Ei aina. Ferritiini yli 300 ja silti pahat oireet.
Se kun ei ole levottomuus vaan kova kipu että on pakko liikuttaa jalkoja vaikka se ei auta pätkääkään.
Istuminen on kaikkein kauheinta tässä tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Jalka alkaa heilua silloin, kun aivoilla ei ole riittävästi tarpeeksi kiinnostavaa tai stimuloivaa ajankulua. Vika on siis kyllästyttävässä seurassa. Ihminen käy silloin malttamattomaksi, mikä näkyy jalan vatkaamisena.
Ihmekös miehet vatkaavat aina itsekseen istuessaan.
Vierailija kirjoitti:
Heitä vaivaa hermostovaurio, mutta eivät uskalla tai ymmärrä mennä lääkäriin.
Tai tälle hermostovauriolle, neuropatialle, lääkäri ei osaa tehdä mitään. Heiluttelen, koska jalkojani särkee jatkuvasti. Onneksi sen verran lievästi, että ei haittaa paljon työntekoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se jalan vatkaaminen ärsyttävää. Vedotaan, että ei kukaan huomaa, eikä ketään haittaa. No kyllä haittaa. Jalan vatkaajan lähellä olo on ahdistavaa, koska vatkaaja haluaa levittää omaa pahaa oloaan muiden nähtäväksi.
Miten muuten onkin niin, että nämä vatkaajat ovat aina poikia tai miehiä? Yleensä heikosti koulutettuja matalan tulotason henkilöitä. Tuottaako se vemputus jotain s**ksuaalista mielihyvää?
Olen joskus yrittänyt kokeilla tuota vemputtamista mutta ei toimi ollenkaan. Ei rauhoita mitään stressiä, enkä edes saa tätä vatkaamista kunnolla aikaan.
Autismi on yleisempää miehillä
Ei tässä vemputtamisessa nyt mistään autismista ole kyse.
Jos pelottaa, ahdistaa ja hermostuttaa, se ei ole autismia. Psykologian ja psykiatrian alalla on aina muoti-ilmiöitä, joilla yritetään selittää tämä hankalasti haltuun otettava asia, että ihmiset käyttäytyvät oudosti.
Nyt tällä hetkellä se muoti-ilmiö on nepsy. Aikaisemmin se oli masennus ja esimerkiksi Prozacin kaltaiset onnellisuuspillerit.
Vemputtakaa jätkät minun puolestani mutta toivon kuitenkin, ettei tarvitse olla läsnä, kun sitä teette. Voisko sen huonon olon hallintaan hakea muita keinoja tai ehkä jopa ihan apua?
Vierailija kirjoitti:
Raudanpuutos aiheuttaa levottomia jalkoja.
Voi se tulla perintönäkin. Itselläni on sekä hemoglobiini että ferritiini eirttäin hyvät, silti kärsin levottomista jaloista. Vaiva on mitä ilmeisimmin perintönä saatu ja vaikuttaa välillä käsiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Mikäkö vaivaa? Lievä obstipatio ja kohtalainen obesio.
Sinulla on pää obeesi, normaali aivotoiminta ei enää onnistu aivoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalan tärisyttäminen on trauman purkua. Jos joku läheinen niin tekee, kannattaa puhua hänen kanssaan ja sanoittaa mistä on kyse. Jos tärisyttäjä on vieras, vähän empatiaa kehiin. Trauma jää kehoon, jos sitä ei pura.
Ei joka asiassa tarvitse kaivaa trauma-syitä syyksi. Ja tuo hiton sanoittaa-verbi. Miten ennen pystyttiinkään tulemaan toimeen ilman sitä.
Trauma = vamma. Jos katkaiset jonkun luun kädestäsi tai jalastasi, sekin on trauma.
Vierailija kirjoitti:
Menisitte töihin
Launataina viikonloppulisille?
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut sairaudesta nimeltä levottomat jalat ?
Se on tyhmä biisi 😃
Vierailija kirjoitti:
No onhan se jalan vatkaaminen ärsyttävää. Vedotaan, että ei kukaan huomaa, eikä ketään haittaa. No kyllä haittaa. Jalan vatkaajan lähellä olo on ahdistavaa, koska vatkaaja haluaa levittää omaa pahaa oloaan muiden nähtäväksi.
Miten muuten onkin niin, että nämä vatkaajat ovat aina poikia tai miehiä? Yleensä heikosti koulutettuja matalan tulotason henkilöitä. Tuottaako se vemputus jotain s**ksuaalista mielihyvää?
Olen joskus yrittänyt kokeilla tuota vemputtamista mutta ei toimi ollenkaan. Ei rauhoita mitään stressiä, enkä edes saa tätä vatkaamista kunnolla aikaan.
Mä ainakin olen nainen ja aina ollut hillittömän hyvä koulussa. Ja kyllä auttaa stressiin.
Vierailija kirjoitti:
Voi liittyä innostukseenkin. Itse hötkytän usein samalla kun juon kahvia ja neulon, aivan parhautta.
Neurologista. Päävika. Sorit siit
Vierailija kirjoitti:
Jalkojen heilutus auttaa korkeaan verensokeriin, joten jatkan heiluttamista.
Ja pieni jatkuva liike pitää hoikkana.
Ja jos haluaa käyttää sossukieltä niin kyse on sanallistamisesta, ei sanoittamisesta.