Lihansyöjänä minulle ei ole paskankaan väliä jos joku haluaa syödä kasvismakkaroita tai -pihvejä!
EU-parlamentti häpäisee taas kerran itsensä näpertelemällä tällaisten kysymysten äärellä.
Kommentit (69)
Vihdoinkin hyvä päätös EUlta. En syö kasvisruokaa enkä tuu syömään ja sitä ei tarvitse kutsua samalla nimellä kuin parempaa ja hyvempää Liharuokaa joka on ainoaa oikeata ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vihdoinkin hyvä päätös EUlta. En syö kasvisruokaa enkä tuu syömään ja sitä ei tarvitse kutsua samalla nimellä kuin parempaa ja hyvempää Liharuokaa joka on ainoaa oikeata ruokaa.
"Hyvempää" kannattaisi ehkä syödä kasviksia vähän enemmän jos alkaisi aivot kun toimimaan😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hyvempää" kannattaisi ehkä syödä kasviksia vähän enemmän jos alkaisi aivot kun toimimaan😅
Mä kirjotan niinkuin kirjotan, siellä varmaan joku yliopiston käynyt joka luulee olevansa muita parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ne tuntuukin hyvin toimivan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makkara on suoleen tai muuhun päällykseen tai muottiin tehty elintarvike, jonka oleellisena valmistusaineena on liha, elimet tai niihin verrattavat ainesosat.
Jos ei ole lihaa niin ei ole makkaraakaan.Kieli ja yhteiskunta kehittyy. Jotkut eivät vaan jäävät henkisesti viime vuosituhannelle.
"Kehitys" ei aina ole menoa parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kirjotan niinkuin kirjotan, siellä varmaan joku yliopiston käynyt joka luulee olevansa muita parempi.
Niin kirjoita eli väärin. Siellä varmaan joku elämänkoulun käyny joka kuvittelee olevansa muita parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä tosiaan ihan sama mitä joku pupujussi järsii, mutta ne pitäisi merkitä selkeämmin ja hyllyttää kokonaan omaan rehulaariin, ettei niitä osta vahingossa.
Ne on erillään. Ja niissä lukee mitä ne on.
Oikeastiko joku ostelee vahingossa mitä sattuu? Oon muuten joskus syönyt vihiksiä kun oli ilmaiseksi tarjolla. Tajusin kyllä jotenkin että tuote ei nyt sisällä lihaa. Oli muuten parempaa kun keskiverto kaupoissa myytävät lihis (jossa ei sitä lihaa muuten ole myöskään nimeksikään, sehän on pelkkää vehnää (tiesitkö että se on kasvi?).
Näihin pitäisi saada joku punainen varoitustarra: pitkälle prosessoitu tuote vaarantaa terveytesi.
Paitsi ettei tuo pidä aina paikkaansa. Vai vaaran
Ruisleipä voi vaarantaa terveyden, ainakin suoliston.
Mä miellän makkaran ja burgerin enemmänkin valmistustavaksi ja muodoksi kuin sisällöksi. Ihan sama onko malkaran muotoisessa pötkössä sisällä liha- vai kasvosmösää tai burgerissa kasvis tai jauhelihapihvi.
Naurettavaa pelleilyä jälleen kerran.
Makkara tulee ranskan sanasta "saussiche" ja se tulee puolestaan latinan sanasta "salsicia" jotka molemmat tarkoittavat suolattua lihaa."
Makkara ei todellakaan tule ranskan sanasta niinkuin yläpuolelta hyvin selviää. Englanninkielinen sana sausage tulee ja sen käyttö voidaan lopettaa kasvisruoissa Suomessa.