Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohhoh, Irina Björklund

Vierailija
10.10.2025 |

Harmaahapsinen Irina saanut näkyvän roolin Walking Dead -spinoffissa, Daryl Dixonissa.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakas näyttelijä. Torille.

Vierailija
2/35 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käveleekö iki-teini jo kepin kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko hyvä mieli kun sait "vanhaa vitsiä" jankata harmaista hiuksista? Asiatonta, ja kertoo millainen olet, eli nolo.

Jennifer Lopez kertoi harmaantuneensa kolmekymppisenä, ja on yhä yksi maailman valovoimaisimmista julkkiksista.

Kokeilepa sinäkin, ap, joskus kommentoida asiallisesti ja nimittelemättä.

Onnittelut Irinalle, luonnollinen ja fiksu. Ei turhaa meteliä itsestään pidä, tekee omia juttujaan.

Vierailija
4/35 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käveleekö iki-teini jo kepin kanssa?

Muistele sanojasi, kun itse työntelet rollaattoria. Olet näköjään vielä siinä kehitysvaiheessa, missä luullaan, että ollaan ikuisesti vahvoja ja voittamattomia :D Elämä opettaa, älä huoli.

5/35 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä anoreksia vai miksi on vanhentunut ennenaikaisesti? Näyttää seitsemänkymppiseltä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
6/35 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhuelokuvat ovat suomalaisten harmaantuneiden naisnäyttelijöiden uusi aluevaltaus. Johan Kati Outinenkin tähditti erästä kauhuelokuvaa.

Vierailija
7/35 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää 70-vuotiaalta nykyään

Vierailija
8/35 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhuelokuvat ovat suomalaisten harmaantuneiden naisnäyttelijöiden uusi aluevaltaus. Johan Kati Outinenkin tähditti erästä kauhuelokuvaa.

Irinalta luonnistuu hyvin sahansoitto, mutta entä moottorisahansoitto...

Vierailija
9/35 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Onko hänellä anoreksia vai miksi on vanhentunut ennenaikaisesti? Näyttää seitsemänkymppiseltä.

Minä ole Irinan ikäinen. Olen lihava, mutta myös täysin harmaantunut. Toiset meistä vanhenee äkkiä. T. Valis 

Vierailija
10/35 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Kävin mielenkiinnosta katsomassa kuvia hänestä; minun mielestä ne harmaat hiukset antavat kuvan aika paljon vanhemmasta, mutta hänen kasvot on varsin hyvässä kunnossa,

Ei kyllä näytä 70-v

Vierailija
11/35 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Et sinäkään kuvan perusteella kovin hehkeältä vaikuta.

Vierailija
12/35 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelisi että hiusten värjääminen on naisille yhtä luontevaa kuin meikkaaminen. Laulaja Sanni Kurkisuolla lienee ollut jo melkein kaikki hiusvärit käytössä harmaata lukuunottamatta.Suurimmalla osalla naisista sentään pysyy omat hiukset päässä eikä ole ongelmia kaljuutumisen kanssa.

13/35 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole kasvot hyvässä kunnossa! Aivan riutuneen näköinen. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
14/35 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Sinä se jaksat kommentoida melko usein ketjuun kuin ketjuun kenkkumaisesti. Taidat olla aika raskas ihminen?

Vierailija
15/35 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun osalta mielenkiinto The Walking Dead tv-sarjaa kohtaa lopahti viimeistään 8. kauden aikana kun Negania ei saatu millään hengiltä edes kahden kauden aikana ja juonikuviot alkoivat liikaa toistamaan itseään.

Vierailija
16/35 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää 70-vuotiaalta nykyään

Todellakin. Vanhan näköinen.

17/35 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Et sinäkään kuvan perusteella kovin hehkeältä vaikuta.

No se ei esitä minua, tietenkään. Piirretty kuva.

🇺🇦🇮🇱

18/35 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tietysti vanhenee omaan tahtiinsa, siinä ei ole mitään pahaa. Mietin vaan, kun olen hänen ikäisensä ja jos vertaan vaikka omiin ystäviin, niin ei kukaan näytä tuolta. Siksi mietin, onko joku terveydellinen syy taustalla.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
19/35 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

No ei todellakaan ole kasvot hyvässä kunnossa! Aivan riutuneen näköinen. 

No, laita linkki riutuneeseen ulkonäköön.

Olen siis tuo, joka etsi pikaisesti hänestä kuvia, en löytänyt riutuneita kuvia, en kyllä etsinyt kun muutaman minuutin

Vierailija
20/35 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävästi vanhentunut näyttää vanhemmalta kuin mun oma äitini , joka on 77v. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä