Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohhoh, Irina Björklund

Vierailija
10.10.2025 |

Harmaahapsinen Irina saanut näkyvän roolin Walking Dead -spinoffissa, Daryl Dixonissa.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin nyt ihan googlaamassa asian ja kyllä Irinasta (52) löytyy kuvia joissa on ihan ikäisensä näköinen.  Mutta harmaa tukka vanhentaa. Jos olis värjätty ja napakasti leikattu, olis tavanomaista suomalaista ikäistään naista freessimpi. Noissa WD-mainoskuvissa näyttää vanhahkolta, mutta se kuulunee rooliin. Go Irina!

Vierailija
22/35 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään tuntemani 52v ei näytä noin vanhalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irina on yksi Suomen kauneimmista naisista. Aika hienoa tässä ulkonäkökeskeisessä maailmassa antaa itsensä vanheta luonnollisesti.

Vierailija
24/35 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elänyt kalifornian ja etelä ranslan auringon alla.pätäkkää niim paljon että ei tarvi miettiä yhtään mitä muut ajattelee.

Kun oot tarpeeks rikas ei tarvi ulkonäöllä ketään tai mitään hurmata.

Vierailija
25/35 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin nyt ihan googlaamassa asian ja kyllä Irinasta (52) löytyy kuvia joissa on ihan ikäisensä näköinen.  Mutta harmaa tukka vanhentaa. Jos olis värjätty ja napakasti leikattu, olis tavanomaista suomalaista ikäistään naista freessimpi. Noissa WD-mainoskuvissa näyttää vanhahkolta, mutta se kuulunee rooliin. Go Irina!

Se on ilmeisen vaikeaa värjätä täysin harmaat hiukset. Mun kampaaja, tehnyt töitä 40v sai mun hiukseni paloauton punaisiksi, vaikka piti tulla t umman ruskeat. T. Valis 

Vierailija
26/35 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vaikeeta, se kannattaa itse valita haluaako ruskeat vai antaako vetää nuorekkaaksi paloautoksi. 

Vierailija
27/35 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö soittelee sahalla?

Vierailija
28/35 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo vaikeeta, se kannattaa itse valita haluaako ruskeat vai antaako vetää nuorekkaaksi paloautoksi. 

Kyllä minä ihan ruskeat valitsin ja kampaajalle sen värin kerroin.t. Valis 

Vierailija
29/35 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irina on yksi Suomen kauneimmista naisista. Aika hienoa tässä ulkonäkökeskeisessä maailmassa antaa itsensä vanheta luonnollisesti.

Näyttelijän ammatissa ulkonäöllä on sikäli merkitystä millaisia rooleja tullaan tarjoamaan. Tuskinpa Irina haluaa tehdä vain isoäidin rooleja ulkonäön perusteella. Hän on siis todelliselta iältään 52-vuotias. En kyllä kannata mitään järjettömiä plastikkakirurgisia leikkauksia mutta voihan ulkonäköön muutenkin pitää nuorekkaampana.

Vierailija
30/35 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhuelokuvat ovat suomalaisten harmaantuneiden naisnäyttelijöiden uusi aluevaltaus. Johan Kati Outinenkin tähditti erästä kauhuelokuvaa.

Eikös kaikki A. Kaurismäen elokuvat ole eräänlaisia inhorealistisia kauhuelokuvia?

Vierailija
31/35 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveät poskipäät kun hymyilee. Siksi pitää rooleissaan aina naaman peruslukemilla.

Vierailija
32/35 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33/35 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elänyt kalifornian ja etelä ranslan auringon alla.pätäkkää niim paljon että ei tarvi miettiä yhtään mitä muut ajattelee.

Eihän se nyt rahasta ole mitenkään kiinni. Minäkin olen harmaantunut reppana eikä voisi vähempää kiinnostaa ulkonäkö saati mitä muut siitä ajattelee ja rahasta on tiukkaa. Keskenkasvuisia nämä ulkonäköhöpinät kun ihminen jo keski-ikäinen. Jos ei ihmisessä ole siihen mennessä tuon enempää kypsyyttä ja syvyyttä on jotain pahasti pielessä.

Vierailija
34/35 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se nyt rahasta ole mitenkään kiinni. Minäkin olen harmaantunut reppana eikä voisi vähempää kiinnostaa ulkonäkö saati mitä muut siitä ajattelee ja rahasta on tiukkaa. Keskenkasvuisia nämä ulkonäköhöpinät kun ihminen jo keski-ikäinen. Jos ei ihmisessä ole siihen mennessä tuon enempää kypsyyttä ja syvyyttä on jotain pahasti pielessä.

Siis harmaantunut ruppana, autocorrect korjasi väärin

35/35 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos laittaa Googleen hänen nimensä ja 2025 niin näkee tämän hetkisen ulkonäön. Hän on erittäin laihan oloinen mielestäni.

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi