Ohhoh, Irina Björklund
Harmaahapsinen Irina saanut näkyvän roolin Walking Dead -spinoffissa, Daryl Dixonissa.
Kommentit (35)
Yksikään tuntemani 52v ei näytä noin vanhalta.
Irina on yksi Suomen kauneimmista naisista. Aika hienoa tässä ulkonäkökeskeisessä maailmassa antaa itsensä vanheta luonnollisesti.
Elänyt kalifornian ja etelä ranslan auringon alla.pätäkkää niim paljon että ei tarvi miettiä yhtään mitä muut ajattelee.
Kun oot tarpeeks rikas ei tarvi ulkonäöllä ketään tai mitään hurmata.
Vierailija kirjoitti:
Kävin nyt ihan googlaamassa asian ja kyllä Irinasta (52) löytyy kuvia joissa on ihan ikäisensä näköinen. Mutta harmaa tukka vanhentaa. Jos olis värjätty ja napakasti leikattu, olis tavanomaista suomalaista ikäistään naista freessimpi. Noissa WD-mainoskuvissa näyttää vanhahkolta, mutta se kuulunee rooliin. Go Irina!
Se on ilmeisen vaikeaa värjätä täysin harmaat hiukset. Mun kampaaja, tehnyt töitä 40v sai mun hiukseni paloauton punaisiksi, vaikka piti tulla t umman ruskeat. T. Valis
Ei oo vaikeeta, se kannattaa itse valita haluaako ruskeat vai antaako vetää nuorekkaaksi paloautoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo vaikeeta, se kannattaa itse valita haluaako ruskeat vai antaako vetää nuorekkaaksi paloautoksi.
Kyllä minä ihan ruskeat valitsin ja kampaajalle sen värin kerroin.t. Valis
Vierailija kirjoitti:
Irina on yksi Suomen kauneimmista naisista. Aika hienoa tässä ulkonäkökeskeisessä maailmassa antaa itsensä vanheta luonnollisesti.
Näyttelijän ammatissa ulkonäöllä on sikäli merkitystä millaisia rooleja tullaan tarjoamaan. Tuskinpa Irina haluaa tehdä vain isoäidin rooleja ulkonäön perusteella. Hän on siis todelliselta iältään 52-vuotias. En kyllä kannata mitään järjettömiä plastikkakirurgisia leikkauksia mutta voihan ulkonäköön muutenkin pitää nuorekkaampana.
Vierailija kirjoitti:
Kauhuelokuvat ovat suomalaisten harmaantuneiden naisnäyttelijöiden uusi aluevaltaus. Johan Kati Outinenkin tähditti erästä kauhuelokuvaa.
Eikös kaikki A. Kaurismäen elokuvat ole eräänlaisia inhorealistisia kauhuelokuvia?
Hirveät poskipäät kun hymyilee. Siksi pitää rooleissaan aina naaman peruslukemilla.
Vierailija kirjoitti:
Elänyt kalifornian ja etelä ranslan auringon alla.pätäkkää niim paljon että ei tarvi miettiä yhtään mitä muut ajattelee.
Eihän se nyt rahasta ole mitenkään kiinni. Minäkin olen harmaantunut reppana eikä voisi vähempää kiinnostaa ulkonäkö saati mitä muut siitä ajattelee ja rahasta on tiukkaa. Keskenkasvuisia nämä ulkonäköhöpinät kun ihminen jo keski-ikäinen. Jos ei ihmisessä ole siihen mennessä tuon enempää kypsyyttä ja syvyyttä on jotain pahasti pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se nyt rahasta ole mitenkään kiinni. Minäkin olen harmaantunut reppana eikä voisi vähempää kiinnostaa ulkonäkö saati mitä muut siitä ajattelee ja rahasta on tiukkaa. Keskenkasvuisia nämä ulkonäköhöpinät kun ihminen jo keski-ikäinen. Jos ei ihmisessä ole siihen mennessä tuon enempää kypsyyttä ja syvyyttä on jotain pahasti pielessä.
Siis harmaantunut ruppana, autocorrect korjasi väärin
Siis jos laittaa Googleen hänen nimensä ja 2025 niin näkee tämän hetkisen ulkonäön. Hän on erittäin laihan oloinen mielestäni.
🇺🇦🇮🇱
Kävin nyt ihan googlaamassa asian ja kyllä Irinasta (52) löytyy kuvia joissa on ihan ikäisensä näköinen. Mutta harmaa tukka vanhentaa. Jos olis värjätty ja napakasti leikattu, olis tavanomaista suomalaista ikäistään naista freessimpi. Noissa WD-mainoskuvissa näyttää vanhahkolta, mutta se kuulunee rooliin. Go Irina!