Ohhoh, Irina Björklund
Harmaahapsinen Irina saanut näkyvän roolin Walking Dead -spinoffissa, Daryl Dixonissa.
Kommentit (91)
Kuka suomalaistähti esitti kuollutta Hollywoodissa? Onko tämä kuitenkin luonnerooli?
Kaffebulla kirjoitti:
Jokainen tietysti vanhenee omaan tahtiinsa, siinä ei ole mitään pahaa. Mietin vaan, kun olen hänen ikäisensä ja jos vertaan vaikka omiin ystäviin, niin ei kukaan näytä tuolta. Siksi mietin, onko joku terveydellinen syy taustalla.
Jos siis vertaat itseäsi ja ystäviäsi Björklundiin, voit todeta, ettei teistä kenelläkään ole noin kauniita kasvoja kuin hänellä. Sitä voit seuraavaksi miettiä.
Onpa ihanaa olla tavallinen rivikansalainen. Kaikki julkisuudessa esiintyvät saavat nykyisin osakseen epäasiallista kommentointia. Mikä ihmisiä vaivannee, sitä on turha pohtia.
Kaffebulla kirjoitti:
No ei todellakaan ole kasvot hyvässä kunnossa! Aivan riutuneen näköinen.
Haittaako sinua. Oletko hänen kanssa tekemisissä
vai miksihaukut?
Mistähän Poèm-poika on perinyt tuon kivan leukakuopan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmaa tukka vie ihmisen sielun.
Walking Dead jo 20 vuotta.
Nenä on korjattu aikoinaan ja siltä näyttääkin.
Michael Jackssssonin sisko.
Oletko lapsi???
Aivan mielettömän tyylikäs ja karismaattinen. Onneksi on lippu keskiviikon keikalle Kokkolassa.
Mun viesti, jossa sanoin, että näyttä P.Räsäseltä poistettiin. Kertoneeenemmän modesta kuin minusta.
Kauniita molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Mun viesti, jossa sanoin, että näyttä P.Räsäseltä poistettiin. Kertoneeenemmän modesta kuin minusta.
Kauniita molemmat.
Molemmista näkee, että ovat olleet kaunottaria. Laihat ihmiset kuihtuu kasvoistaan ja rypistuvät paljon, mutta en kyllä näe siinä mitään haukuttavaa. Hienoa, että ei turvauduta rumiin hoitoihin.
Kaffebulla kirjoitti:
Siis jos laittaa Googleen hänen nimensä ja 2025 niin näkee tämän hetkisen ulkonäön. Hän on erittäin laihan oloinen mielestäni.
Harmi, kun ei pysty läskiksi haukkumaan.
Irinan isä Felix oli monimiljonääri. Istui eläessään monien yhtiöiden hallituksissa, asuivat Loviisassa kartanossa Irinan ollessa pieni ja isä harrasti motskareita ja bemareita. En ole yhtikäs kateellinen, mutta rikkaalle elämä ja kaikki on aina helpompaa. Irina on kyllä vielä nätti nainen, vaikka on harmaapäinen. Hyvä näyttelijäkin on.