Vi-siblin käyttäjät! Mihin sekoitatte sen?
Oon puuroon sekoittanut mutta ei välttämättä oo aina aikaa tehdä puuroa (edes mikrossa) niin mietin mihin sen voi muualle sekoittaa?
Jugurttiin laitoin ja se jäi jotenkin ihan kokkareiseksi sinne joukkoon enkä pystynyt syömään. Äsken sekoitin pieneen lasilliseen vettä ja meinasi oksennus tulla 🤢 Pidätin hengitystä ja koitin olla ajattelematta mitään ja sitten vettä päälle kunnolla. Aamulla kun muutenkin aina vähän huono olo niin en pysty sekoittamaan veteen maun/hajun/koostumuksen takia enkä jugurttiin. Vai pitääkö ostaa semmonen maidonvaahdotin jolla sen sais vaikka piltti tmv hedelmäsoseeseen niin ettei jää "klönttejä" 🤔
Mutta mihin te sen sekoitatte?
Entä onko ollut apua? Mulla ärtyvä suoli ja ummetusta pääasiassa. Välillä ripulia.
Kommentit (30)
Ei toiminut mulla mihinkään sekoitettuna. Turvotti vain.
Lääkäri suositteli minulle tuota Vi-Sibliniä mutta on jäänyt käyttämättä, syön niin terveellisesti että jäi jotenkin vaan kaappiin. Mitäs siinä luki, joo veteen, mehuun, puuroon, jogurttiin sekoitetaan ja lujasti nestettä päälle.
Sekoitan Vi-siblinin aina silmätippoihin.
Löytyihän täältä joku, joka miettii samaa kuin minäkin. Hitto että mun on vaikeaa tuon Vi-Siblinin kanssa. Lentää laatta kun veden kanssa yrittää ottaa ja koostumus vaan tökkii niin pahasti, että taitaa jäädä käyttämättä. Samperi.
Jogurttiin, hyvin toimii, tekee siitä kuohkeampaa.
Paljonko on muuten tuo "runsas nestemäärä", jonka kanssa käsketään vi-siblin ottamaan? 2dl, vai puoli litraa?
Visiblin sisältää sokeria!
ostakaa kaupasta psylliumjauhetta, on sama asia, on halvempi ja terveellisempi.
veteen sekoittakaatte.
Ai, tuossa pakkausselosteessa onkin myöhemmin että sekoita 110 ml vettä... niin onko se sitten se runsas nestemäärä.
Eikö tuo ole vaan kuitulisä? Mietin miksei tavalliset ja hyvänmakuiset kuidut käy... Vaikka hevituotteiden, pähkinöiden ym. lisäys. Kokeilisin ehkä myslin sekaan jogurttia syödessä.
Erikoinen nimi tuotteelle, joka ei mitenkään liity näkymiseen tai näkemiseen.
Lisää mihin tahansa kylmään juomaan (appelsiini tai omenamehu hyvä), sekoita heti voimakkaasti ja kippaa välittömästi vielä lasissa pyörivä juoma naamaan pohjanmaan kautta.
Ei paakkuunnu ja menee kerralla alas. Ei se oikein miltään maistu mutta kirpeä hapan juoma peittää senkin vähän
Sekoitan visiblinin pieneen määrään (alle 1dl) mehua. Parhaiten menee gefilus mangomehun kanssa. Sekoitan sen hyvin ja ykkösellä alas.
Itsekin alussa yökkäilin kun yritin sitä saada veden tai jogurtin joukossa. Nyt oon niin tottunut että en enää edes ajattele koko visiblinin ottoa
Ihan veteen. Nopeasti kurkusta alas ja vettä perään.
Nosto