Kuinka monta kertaa tänä vuonna olet varannut lääkäriajan terveysasemaltasi?
Mulla on tänä vuonna ollut ennätysvuosi. Olen jo kolme kertaa soittanut ajanvaraukseen ja saanut ajan lääkärille ja nyt taas täytyy ensi viikolla soittaa, tällä kertaa hammaslääkäriin. Ikää 45+. Niin se vaan on että ikää kun tulee tarpeeksi niin kroppa alkaa antaa periksi vaikka olisi aina hoitanut terveyttään hyvin.
Kommentit (86)
Terveyskeskuksessa olen tainnut viimeksi käydä n. 32v sitten eli ei ole aikojakaan tullut varattua. Kerran erikoissairaanhoidossa tuona aikana, ja sinnekin yksityisen lähetteellä, eli vältti arvauskeskuksen.
7 kertaa. Keuhkokuume ja lohjennut hammas.
Meillä ei aikoja saa, vaikka kuinka tarve olisi.
Olemme asuneet tässä nykyisessä kodissamme vuodesta 2008 alkaen ja olen näinä vuosina käyttänyt terveysaseman palveluita tasan kaksi kertaa, viimeisin käyntini taisi olla 2019.Onnekseni olen saanut olla terve.
Hammaslääkärissä käyn kunnallisessa, mutta tuo muu terveydenhuolto ei täällä oikein toimi.
Soitin terveysaseman numeroon puolitoista vuotta sitten aikaa varatakseni, mutta takaisinsoittoa ei ole vieläkään kuulunut.
Kerran. Väärä hälytys ja hävetti kun piti perua se muuutaman päivä varauksen jälkeen.
Kuka voi pakottaa ihmisen hankkimaan tietokoneen tai älypuhelimen? Valitus oikeuskanslerille, jos ei ilman noita laitteita saa yhteyttä terveydenhuoltoon.😈