Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prinssi William riutuneen näköinen

Vierailija
10.10.2025 |

Kommentit (1420)

Vierailija
1321/1420 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältähän poistuu viestejä jo muutamassa minuutissa. Asiallisia viestejä.

Vierailija
1322/1420 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

täältä poistuu asiaviestejä ihan tuhottomasti.jäljellä on näitä rose pettää williamin kanssa ja syöpäsairas käyttää peruukkia.

Ja kaikenlisäksi feikkisyöpäsairas.

Kysytään nyt vielä kerran, että miten onnistui kymmenien tuhansien ihmisten hämääminen, eli syöpäteeskentely? Valtava sairaala, jossa aivan varmasti juoruttiin vip-henkilöstä, vaikka kuinka väitettäisiin, että salassapitovelvollisuus olisi huipussaan. Juoruilusta ei päästä koskaan, ei ainakaan Walesien asemassa olevien suhteen.

Kerropas miten siellä oikein on toimittu.

Minä kyllä tarkoitin että noiden vouhottajien mielestä Catherinella ei ollut syöpää. Itse en ole epäillyt sitä hetkeäkään ja minulle ei ole mitään merkitystä onko kauniilla ja edustavalla Catherinella peruukkia vai ei.

Onko nää samoja vouhottajia jotka väitti ettei Meghan ole koskaan synnyttänyt lapsiaan vaan hänellä oli feikkimaha?

Ensin nää vinkujat kirjoittivat sivu tolkulla kuinka Meghan feikkasi raskautensa ja kuinka Meghanin keskenmenot ei olleet totta tms. Sitten kun joku vähän kuittailee Caten syövästä et onko totta ni repee pelihousut joska eihän nyt pyhästä akasta saa levittää mitään tuollaista vain Meghanista ä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/1420 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältähän poistuu viestejä jo muutamassa minuutissa. Asiallisia viestejä.

Joo hurja on vauhti. Sanotaanko, että viidestä sivusta jää jäljelle about yksi sivu. Mitä tämä oikein on? Ei kai pelkästään yksi ainoa hullu hallitse tällaista palstaa tuosta noin vaan ???

Vierailija
1324/1420 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestejä poistuu, mutta William ja Catherine edustavat kuten asiaan kuuluu. Valtiovierailu sujui hyvin, ja uusia tilaisuuksia ja tapahtumia tulee koko ajan.

Vierailija
1325/1420 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

18.3  Netllixn johtaja Bela Bajari kertoi Netlfix Event- tapahtumassa että pariskunnalla Meghan ja Harry on heillä edelleen projekteja. Sanoi " Älkää uskoko kaikkea lukemaanne ettei olisi yhteistyötä ". Bajari toisti että Netlfin onedelleen suhde pariskuntaan.  Hän huomautti Netlfisillä " oli upea dokumentti "  Meillä on kehitteillä heidän kanssa elokuva ".  Bajari lisäsi että Meghanilla ja Harrylla on asioita television ja elokuvan puolella.  🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Vierailija
1326/1420 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18.3  Netllixn johtaja Bela Bajari kertoi Netlfix Event- tapahtumassa että pariskunnalla Meghan ja Harry on heillä edelleen projekteja. Sanoi " Älkää uskoko kaikkea lukemaanne ettei olisi yhteistyötä ". Bajari toisti että Netlfin onedelleen suhde pariskuntaan.  Hän huomautti Netlfisillä " oli upea dokumentti "  Meillä on kehitteillä heidän kanssa elokuva ".  Bajari lisäsi että Meghanilla ja Harrylla on asioita television ja elokuvan puolella.  🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

No onpa hyvä että mieluisaa työtä riittää.  Ehkä eivät haikaile enää ryvettyneeseen häkkiin. 

Vierailija
1327/1420 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestejä poistuu, mutta William ja Catherine edustavat kuten asiaan kuuluu. Valtiovierailu sujui hyvin, ja uusia tilaisuuksia ja tapahtumia tulee koko ajan.

Ja vaikka mikä moka heille sattuisikaan, ei tieto siitä pääse tänne tai ainakin poistuu sekunneissa. Täydellinen pari siis.

Vierailija
1328/1420 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

täältä poistuu asiaviestejä ihan tuhottomasti.jäljellä on näitä rose pettää williamin kanssa ja syöpäsairas käyttää peruukkia.

Kysytään nyt vielä kerran, että miten onnistui kymmenien tuhansien ihmisten hämääminen, eli syöpäteeskentely? Valtava sairaala, jossa aivan varmasti juoruttiin vip-henkilöstä, vaikka kuinka väitettäisiin, että salassapitovelvollisuus olisi huipussaan. Juoruilusta ei päästä koskaan, ei ainakaan Walesien asemassa olevien suhteen.

Minä kyllä tarkoitin että noiden vouhottajien mielestä Catherinella ei ollut syöpää. Itse en ole epäillyt sitä hetkeäkään ja minulle ei ole mitään merkitystä onko kauniilla ja edustavalla Catherinella peruukkia vai ei.

Onko nää samoja vouhottajia jotka väitti ettei Meghan ole koskaan synnyttänyt lapsiaan vaan hänellä oli feikkimaha?

Ensin nää vinkujat kirjoittivat sivu tolkulla kuinka Meghan feikkasi raskautensa ja kuinka Meghanin keskenmenot ei olleet totta tms. Sitten kun joku vähän kuittailee Caten syövästä et onko totta ni repee pelihousut joska eihän nyt pyhästä akasta saa levittää mitään tuollaista vain Meghanista ä

Siellä se pyhä Akka vaan heräsi eloon, pudisti pölyt harteiltaan ja palasi miehensä rinnalle edustamaan. Kävi sairaalallakin kiittämässä hyvästä hoidosta. Pituus ei ole 7.5cm lyhyempi vaan ihan sama henkilö hän on edelleen.

Meghanin "feikkiraskauksia" on kritisoitu monella somekanavalla, tämä ei ole ainoa.

Jo tuo kielenkäyttösi kertoo millainen olet. Tunnistettava meghanisti. Turhaan taas poistat, uusi tulee tilalle. 

Olen eri, mutta olen niin kauan seurannut somea, että muistan vielä, miten tälläkin palstalla tiedettiin kuinka Kate Middleton oli jahtityttö, hänellä oli irtomaha, ja lapset oikeasti olivat sijaissynnyttäjän synnyttämät. En uskonut näitä Katen kohdalla enkä usko Meghanin kohdalla.

Eli se, että somekanavilla niin sanotusti kritisoidaan, ei välttämättä tarkoita että asia olisi siten. 

Vierailija
1329/1420 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vaikka mikä moka heille sattuisikaan, ei tieto siitä pääse tänne tai ainakin poistuu sekunneissa. Täydellinen pari siis.

Ihan kuin odottaisit innolla jotain mokia. Mikä noin saa heistä harmistumaan? Jokaiselle tapahtuu mokia, ei ne maata kaada. Mallit kaatuvat cat walkilla, jokainen on joskus pudottanut kananmunan leipoessaan, laulajat unohtelevat sanoja, banaaninkuori sattuu osumaan kengän alle, koira karkaa jne.

Mitä uutisvideoita, lehtikuvia ja -juttuja on uskominen, niin aika saumattomasti kaikki yleensä on sujunut, minuutin tarkkuudella. Kaikki on viimeisen päälle. Se on heidän työtä. Siihen se William syntyi.

Vierailija
1330/1420 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon, että kaikki molempien pariskuntien lapset ovat heidän omiaan, uskon että Meghan sai keskenmenon ja masennuksen, ja uskon että Kate sai syövän ja syömishäiriön.  Tämä on minun mielipiteeni ja voin sitä tarvittaessa perustella.

Vierailija
1331/1420 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä se pyhä Akka vaan heräsi eloon, pudisti pölyt harteiltaan ja palasi miehensä rinnalle edustamaan. Kävi sairaalallakin kiittämässä hyvästä hoidosta. Pituus ei ole 7.5cm lyhyempi vaan ihan sama henkilö hän on edelleen.

Meghanin "feikkiraskauksia" on kritisoitu monella somekanavalla, tämä ei ole ainoa.

Jo tuo kielenkäyttösi kertoo millainen olet. Tunnistettava meghanisti. Turhaan taas poistat, uusi tulee tilalle. 

Olen eri, mutta olen niin kauan seurannut somea, että muistan vielä, miten tälläkin palstalla tiedettiin kuinka Kate Middleton oli jahtityttö, hänellä oli irtomaha, ja lapset oikeasti olivat sijaissynnyttäjän synnyttämät. En uskonut näitä Katen kohdalla enkä usko Meghanin kohdalla.

Eli se, että somekanavilla niin sanotusti kritisoidaan, ei välttämättä tarkoita että asia olisi siten. 

No täällä nyt puhutaan kaikenlaista, oli se totta tai ei. Itse luen uteliaana, kun juuri nuo oudot väitteet ovat mielenkiintoisia. Mitään en itse täällä väitä, arvelen vain, etsin vastauksia ja todennäköisyyksiä, yleensä kaiken suhteen. 

En minäkään ole ollut Meghanin "ultraäänessä/neuvolassa" mukana, olen vain asioista (tällä palstallakin) lukenut ja näin nuo "feikkimahavideot". Ei nekään palstalaisten tuotoksia olleet. Maailmalta tulee vaikka ja mitä.

Sen sijaan on eri henkilöiden suhteen väitetty tosissaan väkivallasta, alkoholismista, pettämisistä, avioerosta jne. Tosissaan, ja viimeiseen asti inttäen.

Vierailija
1332/1420 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Meghanin fanikuntaa mutta tuo oli aivan yhtä naurettava veto kuin se että William oli murhannut Katen. Joskus mietin että ihmisillä on liikaa aikaa jos ehditään noin tarkkaan syynätä jokainen kuva ja pohtia. Ylilyöntejä on molemmissa leireissä ja kumpikaan noista naisista ei ehkä ansaitsisi tuollaista tekstiä osakseen. Ja jos nyt vaikka hetken ajatellaan että Meghan olisi käyttänyt sijaissynnyttäjä (mihin en usko) niin eikös asia olisi silti hänen yksityisasiansa eikä kuulu pätkääkään kenellekään muulle? Kuten vaikkapa Katen syöpätyyppi tai peruukki? 

Vierailija
1333/1420 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kivaa että Andrev on päässyt ulos neljän viikon jälkeen. Kyllä se siitä.....

Vierailija
1334/1420 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Meghanin fanikuntaa mutta tuo oli aivan yhtä naurettava veto kuin se että William oli murhannut Katen. Joskus mietin että ihmisillä on liikaa aikaa jos ehditään noin tarkkaan syynätä jokainen kuva ja pohtia. Ylilyöntejä on molemmissa leireissä ja kumpikaan noista naisista ei ehkä ansaitsisi tuollaista tekstiä osakseen. Ja jos nyt vaikka hetken ajatellaan että Meghan olisi käyttänyt sijaissynnyttäjä (mihin en usko) niin eikös asia olisi silti hänen yksityisasiansa eikä kuulu pätkääkään kenellekään muulle? Kuten vaikkapa Katen syöpätyyppi tai peruukki? 

Olen eri. Meghanin lapset ovat kruununperimysjärjestyksessä ja silloin ei käy sijaissynnyttäjä, vaikka kuinka olisivat omat munasolut ja oman miehen siittiöt. Näin on monessa paikassa lukenut, luulisin että on fakta.

Vierailija
1335/1420 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kivaa että Andrev on päässyt ulos neljän viikon jälkeen. Kyllä se siitä.....

Niin ulkoillaan vankiloissakin. Ja tuo mies on psyykkisesti häiriintynyt ja sexaddikti, heille on olemassa myös lääkitys. Voi olla ettei edes tuomita sairaana ja syyntakeettomana, kunhan tarpeeksi niljakas asianajaja löytyy. Ehdonlaiseen ja panta nilkkaan. Terapiaa ja hoitojaksoja, yhdyskuntapalvelua "hevosia ulkoiluttamassa" omilla tiluksilla valvottuna. Kun on kuningattaren poika.

Vierailija
1336/1420 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä välin kolmas maailmansota raivoaa sekä maailmalla että Vauvalla...

Daily Mail jatkaa Yorkien käsittelyä:

Kerrotaan että Brooksbank tukee Eugenieta vaikeana aikana, mutta ei salli Sarahin muuttaa heille. Jack on kunnian mies, joten hän ei voi kääntää Eugenien vanhemille selkäänsä täysin, mutta hän on vetänyt rajan siihen ettei halua ongelmien tulevan kotiinsa. Hänen kerrotaan pelkäävän että heidän pieni perheeseensä tahriintuu välillisesti. Tosiasiassa Fergien kanssa on vaikea elää ja he eivät halua ottaa huolenpitovastuuta.
Jack on pidetty kuninkaallisessa perheessä. Hän on myös luonut itse oman, kuninkaallisesta perheestä erillisen uransa, mikä on tässä tilanteessa hyvä.

Vastaavasti todetaan että Bean liiton pelätään olevan vaikeuksissa. Edon kerrotaan olevan niitä miehiä jotka tarvitsevat jatkuvaa palvontaa ja huomiota ja tilanne ei ole aikoihin ollut hyvä.

Vierailija
1337/1420 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotaan että Brooksbank tukee Eugenieta vaikeana aikana, mutta ei salli Sarahin muuttaa heille. Jack on kunnian mies, joten hän ei voi kääntää Eugenien vanhemille selkäänsä täysin, mutta hän on vetänyt rajan siihen ettei halua ongelmien tulevan kotiinsa. Hänen kerrotaan pelkäävän että heidän pieni perheeseensä tahriintuu välillisesti. Tosiasiassa Fergien kanssa on vaikea elää ja he eivät halua ottaa huolenpitovastuuta.
Jack on pidetty kuninkaallisessa perheessä. Hän on myös luonut itse oman, kuninkaallisesta perheestä erillisen uransa, mikä on tässä tilanteessa hyvä.

Vastaavasti todetaan että Bean liiton pelätään olevan vaikeuksissa. Edon kerrotaan olevan niitä miehiä jotka tarvitsevat jatkuvaa palvontaa ja huomiota ja tilanne ei ole aikoihin ollut hyvä.

Mapellimozzilla on rahaa, voi viedä perheensä toiseen maahan, ja aloittaa alusta. Jos siis haluaa jatkaa liitossa.

Eugenie on kai vapaa epäilyistä? Vai vieläkö ne tutkii rahasotkuja?

Vierailija
1338/1420 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

DM myös kertoo että Sarahilla oli vuonna 2023 suunnitelma jonka mukaan hän voisi kloonata kuningattaren gorgit ja myydä kloonattuja kopioita koirista. Lähde kertoo Sarahin olleen kiinnostunut lähestulkoon kaikista ideoista ja etenkin niistä joihin kuului matkustamista ja rikkaiden ja kuuluisien ihmisten tapaamista. Gorgi-projekti haudattiin koska sitä pidettiin huonona makuna, makaaberina ja kaikin puolin kummallisena. Kerrotaan myös että Sarah oli toki iloinen että kuningatar muisti häntä testamentissaan, mutta hän olisi ollut iloisempi jos olisi saanut vaikkapa koruja koirien sijaan.

Vierailija
1339/1420 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Meghan on käyttänyt sijaissynnyttäjää, niin ei se heidän yksityisasiansa ole. Kruununperimysjärjestyksessä ollakseen heidän lastensa on todistettavasti oltava Meghanin synnyttämiä laillisessa avioliitossa. 

Vierailija
1340/1420 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mapellimozzilla on rahaa, voi viedä perheensä toiseen maahan, ja aloittaa alusta. Jos siis haluaa jatkaa liitossa.

Eugenie on kai vapaa epäilyistä? Vai vieläkö ne tutkii rahasotkuja?

Vähän vaikuttaa siltä että Edoa ei kiinnosta uudelleen aloittaminen ja perheen muutto. Jos hän on todella turhamainen mies, niin silloin Bean mukanaan tuoma kuninkaallisuus on imarrellut häntä alkuun ja kenties Beakin on palvonut miestään. Sitten suosio on muuttunut negatiiviseksi ja vaimokin ehkä keskittynyt lapsiin ja siihen päälle nyt tämä sotku joka tekee perheestä suorastaan naurun alaisen. Voisin kuvitella että hän on jäänyt sinne jenkkeihin kostaakseen vaimolleen. Voin olla väärässä, mutta sellaisen kuvan hänestä sain.