Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskon, ettei minua kutsuta lainkaan isäni hautajaisiin

Vierailija
10.10.2025 |

Näin se varmaan menee. T. Valis 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa

Vierailija
2/7 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä tollastakin etukäteen mietit? Etköhän sä ilmotuksen saa kun sen aika on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaisiin saa mennä kaikki, ne on avoimia tilaisuuksia jos pidetään kirkossa. Muistotilaisuus on sitten eri asia.

Vierailija
4/7 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kuokkimaan. Kuntokin kohisee kummasti, jos lähdet hautajaisiin.

Vierailija
5/7 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä moisista, mä olisin omani niin mielelläni kierittänyt mattoon ja paiskannut yöllä jokeen ellei mutsi olis elossa. No pakko kun oli mutsin takiaan edes vähän esittää muutamalle hänelle läheiselle sukulaisille, niin järjestin niille muutamalle paikalle halunneelle hyvin lyhyen kahvituksen ukon himassa ("uskovainen" ukko olisi itse halunnut kirkkohautajaiset, papin, seurakuntakunta keskuksessa muistotilaisuuden ja hautapaikan kivellä.. ) Mä järjestin sille sairaalasta kuljetuksen raatovankkurilla suoraan krematorioon, tuhkauksen ilman mitään siunauksia ja kippasin tuhkat kaikessa hiljaisuudessa myöhemmin takapihan paskaojaan reunaan. Surevaa en kyennyt esittämään mut sain sentään sen verran hillittyä itseni ja pidettyä hymyn kurissa etten ihan tanssiksi ja ilon juhlaksi heittänyt tätä kahvi tilaisuutta. Olisin voinut vaikka maksaa jos ei olis tarvinnu olla paikalla jä järjestää tätä näytelmää. 

Vierailija
6/7 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollu se on kumminkin. Mitä välii, Valis?

Vierailija
7/7 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä tollastakin etukäteen mietit? Etköhän sä ilmotuksen saa kun sen aika on.

En tiedä, saanko vai en. Siskoillani ei ole tapana ilmoitella ja äidin hautajaisissa tuli selväksi, että eivät halua enää mua hautajaisiin. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän