tällä viikolla työkkärin täti soitti ja oli päättänyt vapauttaa minut 3 työpaikan hakuveloitteesta kokonaan!
tällä viikolla työkkärin täti soitti ja oli päättänyt vapauttaa minut 3 työpaikan hakuveloitteesta kokonaan eli nyt olen työtön ja ei tarvii edes hakea töitä! meikä lähtee tästä talveksi Aasiaan siis!
Kommentit (8)
hienoa että työttömän ei tarvii hakea enää töitä! go for it!
Montako vuotta sinä olet sinne jo ollut muuttamassa?
trolli voisi hankkia elämän ja laittaa jäitä hattuun. Mitä olet popsinut kun viikonloppuna sinusta tulee noin kiihkeä.
tampereella 2 paikkaa kuussa itsellä. meinasin jo kysellä miten rouva näkee oman työnsä jatkuvuuden? entä hyödyllisyyden?
Mulla yksi hakuvelvote, mutta haen vähintään kahdeksaan vähintään kuukaudessa, ihan piruuttani.
miski hakisin kun voi joutua looseriduuniin? noita suojatyöpaikkoja on ja kaikenmaailman koulunkäynninohjaajaia ja henk koht avustajia eli täysin paskahommia ainakin täällä missä asun. En haje! meen mieluummin sinne Aasiaan työttömäksi, kunhan asuto ja asunto ja mökki on myyty tässä 1 kk sisään.
aion myydä motskarini ja autoni ja asuntoa tuskin kukaan ostaa ok-hintaan, joten muutan työttömänä "etsimään töitä" Aasiasta, jos saisin enkun open töitä niin eläisin siellä ja voin olla työttömänä työnhakijana ja sossun tukien varassa koska työkkärin ohjaajanainen vapautti minut pakollisesta kolmesta työhakuvelvoitteessa per kk eli voin olla työtön ja asua vaikka Thaimaassa tai Vietnamissa eikä kukaan välitä minusta enää, jajos joudun ulosottoon, ei se mitään, en omista mitään ja olen edelleen työtön ja asun missä maassa haluan. ehkä sellainen pieni purjevene olisi ok, asuisin siinä ja kalastelisin Aasian vesillä
tv Mooses