Fuck. Ei kai työttömän terveystarkastuksessa oteta sitä peth-testiä
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko noissa tarkastuksissa oikeasti mukana työvoima virkailija?
No on on! Se oli todistajana siellä. Oli todella nöyryyttävää seistä puolialastomana työkkärivirkailijan, sossuvirkailijan ja terkkarin edessä. Mun mielestä olisi riittänyt, että siellä on pelkkä terkkari.
Höpö höpö, siellä ketään ole.
Kyllä mulla ainakin oli! Ja mun kaverillakin!
Minulla oli myös ja jouduin laskeen kalsaritkin alas.
Oliko kaivaja terkkari mies vai naisoletettu?
Vierailija kirjoitti:
En ole ihan varma.🤔
Eläkkeellä olevalta enoltani evättiin ajo-oikeus tämän testin johdosta kun lääkäri epäili että hönössä on varmaan tullut ajettua, 3 viikkoa nenän valkaisua niin sai korttinsa takaisin.
Kuuluuko tosiaan yrittäjille tai yhteiskunnalle mitä teet vapaa aikanasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko noissa tarkastuksissa oikeasti mukana työvoima virkailija?
No on on! Se oli todistajana siellä. Oli todella nöyryyttävää seistä puolialastomana työkkärivirkailijan, sossuvirkailijan ja terkkarin edessä. Mun mielestä olisi riittänyt, että siellä on pelkkä terkkari.
Höpö höpö, siellä ketään ole.
Kyllä mulla ainakin oli! Ja mun kaverillakin!
Minulla oli myös ja jouduin laskeen kalsaritkin alas.
Minä jouduin pyllistämään ja terkkari kaiveli sormella rektumiani kun etsi sieltä huumausaineita!😳sairaan noloa kun työkkäritäti ja sossutäti tulivat ihan siihen viereen
Kai kysyit: Paskaaks siellä tongit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä testi otetaan. Pian se otetaan lähes jokaiselta käyjältä.
Tiedot jäävät Maisaan heti, kun tulos on kohonnut.
Terkut terveysaseman laboratoriosta
Työsuhteen alussa otetaan systemaattisesti työhöntulotarkastukseen liittyvien labrojen kanssa.
Ja huom. Tuo lab ilmentää puolen vuoden käytön!
Se vaan että systemaattisesti ilman testattavan lupaa otetut testit ovat laittomia.Testistä kieltäytyminen ei ole laillinen irtisanomisperuste.
Mikäli edes pääset mahtavaan tarkastukseen. Verenpainetta ei mitattu, ei painoa jne. Naurettava oli ja ehkä tuohon pääsee kerran 10 vuodessa
Vierailija kirjoitti:
Ap on miksei työttömät tee sitä ja tätä tyyppi. Sehän on suorastaan klisee kuinka työttömän on pakko olla juoppo. Kelan rahat riittää huonosti ruokaan. Ei niillä voi ryypätä kuin harvoin.
Se on aivan totta. Näihin stereotypioihin uskoo lääkäritkin. Yks kysy multa: mites viina? Kerroin etten käytä väkeviä ollenkaan enkä tykkää viineistä! Tuumas mulle: Kyllä vähän pitäis juoda...tämä tarina on tosi, näin Valkeakoskella.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tissit ja liivit, tuoksuiko Menneni, oliko parta...? Noista voi päätellä jotain viitaten edellä olevaan kymysykseen...
Vierailija kirjoitti:
Eihän kenenkään ole pakko mennä mihinkään verikokeisiin. Ei toi työttömän terveystarkastus ole pakollinen, päin vastoin sitä pitää itse osata pyytää (näin ainakin pari vuotta sitten meidän alueella, eikä tuo tarkastus edes tunnu olevan läheskään kaikilla tiedossa).
Ei ollut pakko mutta aika kovaa sai sanoa että uskottiin. Silti tuli ajanvarauksia diabeteshoitajalle, hammashygienikolle yms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tissit ja liivit, tuoksuiko Menneni, oliko parta...? Noista voi päätellä jotain viitaten edellä olevaan kymysykseen...
Epäilen, että oli muunsukupuolinen tai jonkinlainen transsu.
Vierailija kirjoitti:
Minä koitin kieltäytyä kun lääkäri käski laskea pökät ja pyllistää. Työkkärin täti sanoi tähän että jos en tottele lääkäriä voin saada karenssin joten nöyränä poikana laskin ja pyllistin. Työkkärin tädin kasvoille levisi voitonriemuinen virnistys.
Kuulostaa tyypilliseltä työkkärin tädiltä.
Minä olin kyllä tarkastuksissa ihan kahdestaan. Ensin hoitajan sitte lääkärin kanssa.
Terveystarkastus on vapaaehtoista.
Ei ole! Minut työvoima viranomainen laittoi työkyky kartoitukseen. Ja siihen kuuluu pakollinen tarkastus
Minulta myös lääkäri kysyi Otatko viinaa? Vastasin että Kiitos mielelläni! Pakottivat sitte hoitoon, vaikka vuosiin en oo ottanu tippaakaan..
Älkää viitsikö höpöttää! Joku työtön ottaa nuo vielä tosissaan.
Kyllä nuo kaikki testit ja tutkimukset pitää paikkaansa. T: työkkärin täti
Huh! Onneksi meillä ei ole tuota hirveää Maisaa täällä!😲