Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten uskallat antaa tietojasi itsestäsi deittisovelluksissa?

Vierailija
10.10.2025 |

Jos siellä onkin joku, joka pilailee kustannuksellasi.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää uskallakaan. Alkoi jotenkin häiritsemään, että esim.Tinderissä niitä profiileita kierrätetään ympäri maailmaa. Vaikka olin rajannut oman etäisyyden 60 km, niin sain tykkäyksiä ulkomailta.

Mistä tietää mihin ne omat kuvat päätyy, jos joku niitä ottaa itselleen talteen.  

Jos liittyisin uudestaan, niin luultavasti yrittäisin kuvattomana.

Vierailija
2/26 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi eläisin elämääni luuserien ehdoilla?

Eikö yhtää haittaa, jos joku ottaa kuvakaappauksia ja jakaa profiiliasi muualla netissä? Miehet tekee tällaista ylilaudalla ja yhdellä tekniikkasivustolla. 

Olet ehkä maksanut sovelluksesta ja piilottanut profiilisi näkyvyyden tutuilta, mutta joku sairas saasta läväyttää deittihakusi julkiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon tähän saman mitä monessa muussakin yhteydessä;

Nolla sometiliä, nolla kuvaa netissä, nolla ongelmaa.

M43

Vierailija
4/26 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

40V miehellä riittää, kuva, jossa kohtuu normaalikeho. Sen lisäksi hyvä koulutus, niin naisystäväehdokkaita riittää PK-seudulla.

Vierailija
5/26 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä

Vierailija
6/26 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita. Kuvaa ei ole, syntymäaika on väärä ja paikkakunnaksi olen laittanut kaupungin 110 km päästä. 

Vierailija
7/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
8/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää uskallakaan. Otin just pois. Tiedän että on jotain deittisovelluksia joissa kuvan voi piilottaa, kunnes itsekin innostuu jstkin miehestä. Esim. E-kontakti on tämmönen, mutta käsittääkseni täynnä vanhempaa sakkia. Siis teksti, kaikki mitä hakee, näkyvissä. Runkkarit hopeaketut sun muut oksu-kriminaalit, ei näe kuvaa, vaan se match tulee tekstin perusteella.

Vierailija
9/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä siitä, jos joku pilailee kustannuksellani. Ei se minuun liity mitenkään, sehän on vain osoitus sen pilailijan kehittymättömyydestä.

Vierailija
10/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö yhtää haittaa, jos joku ottaa kuvakaappauksia ja jakaa profiiliasi muualla netissä? Miehet tekee tällaista ylilaudalla ja yhdellä tekniikkasivustolla. 

Olet ehkä maksanut sovelluksesta ja piilottanut profiilisi näkyvyyden tutuilta, mutta joku sairas saasta läväyttää deittihakusi julkiseksi.

Niin? Onhan julkisuudessa vaikka kuinka paljon ihmisiä, joiden kuvia on netti ja tabloidit pullollaan. Monella on julkinen some. Mitä se kerta kaikkiaan haittaa, jos joutuisikin jonkun sairaan ja säälittävän yksilön hampaisiin? Ja rehellisesti myös ihmettelen, että kuvitteletko olevasi niin mielenkiintoinen, että joku sinusta obsessoituisi tai haluaisi jonkun kampanjan sinua vastaan aloittaa? Ja jos tällaista pelkäät, niin mistä tämä pelko juontaa juur

Sulla ei selkeästi ole ollut häirikköä elämässäsi. Et aavistakaan millaista se pahimmillaan on.. ohis

Vierailija
11/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla. Minulla on profiilissa luonto kuva. Ikäni ja sukupuoleni valehtelen.

Vierailija
12/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Onhan julkisuudessa vaikka kuinka paljon ihmisiä, joiden kuvia on netti ja tabloidit pullollaan. Monella on julkinen some. Mitä se kerta kaikkiaan haittaa, jos joutuisikin jonkun sairaan ja säälittävän yksilön hampaisiin? Ja rehellisesti myös ihmettelen, että kuvitteletko olevasi niin mielenkiintoinen, että joku sinusta obsessoituisi tai haluaisi jonkun kampanjan sinua vastaan aloittaa? Ja jos tällai

Olen luonteeltani sellainen, että häirikkö joutuu ongelmiin ja puolustan itseäni loppuun asti, ja miehet aistivat tämän. Yleensä hullut vaativat perse pystyssä kiihottavasti kiljuvan naisen jaksaakseen kiihottua stalkkaamisesta. 

Vierailija
13/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä ollut henkilötietoja. Ja nimimerkki on käytössä.

Vierailija
14/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina oma "nettinimi".

Jos nainen imee, se on date. Jos ei ime: pass.

Vierailija
15/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En laita. Kuvaa ei ole, syntymäaika on väärä ja paikkakunnaksi olen laittanut kaupungin 110 km päästä. 

Yksi deiteistä jolla kävin oli tällainen, että henkilö asuikin muualla kuin mitä profiilissa väitti. Heräsi aika nopeasti kysymys, että mistä kaikesta muustakin valehtelee sillä verukkeella, että "muut ihmiset" ovat hänen mielestään pahoja. Tuo on mielestäni yksi mielisairauden muoto. Toimia itse pahasti ja väärin sillä verukkeella, että muut ovat muka pahoja.

Voi voi. Itse kuitenkin kerroin oikean asuinpaikkani jo ennen treffejä, jos oikeasti kiinnostunut ihminen tuli vastaan. Ihan jokainen ymmärsi oikein hyvin. Jos tilanne on se että asut muutaman sadan asukkaan paikkakunnalla ja jo harrastuksen ja sukupuolen mainitseminen paljastaa kuka olet, ilman kuvaakin, niin ymmärrät paremmin 😄 Puhumattakaan, jos olet itse kärsinyt häiriköstä vuosien ajan, ollut käräjillä sen vuoksi ym.

En minä sinunlaisesi, mielisairaaksi mitättömän asian vuoksi ihmisiä tuomitsevan kanssa, olisi edes treffeille lähtenyt 😊

Vierailija
16/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luonteeltani sellainen, että häirikkö joutuu ongelmiin ja puolustan itseäni loppuun asti, ja miehet aistivat tämän. Yleensä hullut vaativat perse pystyssä kiihottavasti kiljuvan naisen jaksaakseen kiihottua stalkkaamisesta. 

Erikoinen luulo, että häiriköt olisivat aina vastakkaista sukupuolta ja tarvitsisivat tuollaisia asioita ottaakseen silmätikuksi. Kyllä, todellakin huomaa ettei sulla kokemusta ole 😄

Vierailija
17/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen luulo, että häiriköt olisivat aina vastakkaista sukupuolta ja tarvitsisivat tuollaisia asioita ottaakseen silmätikuksi. Kyllä, todellakin huomaa ettei sulla kokemusta ole 😄

Outoja häiriköitä jos deittipalstalla etsii samaa sukupuolta olevia joita häiriköidä

Vierailija
18/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovat luulot sinulla itsestäsi. Jo alaikäisenä kuviani varastettiin ja sekopäät käyttivät niitä omissa feikkiprofiileissaan larpatakseen jotakin, mitä eivät ole. Tässä ei ole mitään ihmeellistä. Jokainen joka on minkään näköinen ja arvoinen, joutuu väistämättä tällaisen käytöksen uhriksi. Julkkisten kohdalla tällaiset teot ovat aivan svääreissä. Aikamoinen oman elämäsi uhri ja pikkuprinsessa olet kun saat tuollaisen draaman revittyä yhdesä ihailijasta. 

Vierailija
19/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoja häiriköitä jos deittipalstalla etsii samaa sukupuolta olevia joita häiriköidä

Häiriköt todellakin on usein ns. outoja. Se lienee yksi yleisin ominaisuus heillä.

Vierailija
20/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että joku voi ottaa sinusta salaa kuvan vaikka kadulla. Sitten se voi jakaa sen kuvan netissä ja somessa. Sitten joku voi katsoa sitä kuvaa. AIVAN HIRVEÄÄ!! Ymmärrät  varmaan liikkua ihmisten ilmoilla pussi päässä netistä puhumattakaan.

Kaikille, myös viranomaisille, annettaan aina väärä nimi ja tiedot etteivät käytä väärin tietoja.