Miten uskallat antaa tietojasi itsestäsi deittisovelluksissa?
Jos siellä onkin joku, joka pilailee kustannuksellasi.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Sanon tähän saman mitä monessa muussakin yhteydessä;
Nolla sometiliä, nolla kuvaa netissä, nolla ongelmaa.
M43
Sama. En ikinä ole itsestäni julkaissut kuvia, enkä ole missään sometilillä. Meillä otettiin juuri työpaikalla kuvia joita aiotaan laittaa firman nettisivuille ja someen. Minä kieltäydyin kuvattavana olemisesta.
Ei kai kukaan niin pöljä ole, että antaa siellä täysin oikeita tietoja itsestään? Lähinnähän ne ovat oman peilin kuvan vääristelyä. Tuttavilla on yleensä täysin eri näkemys ko.henkilöstä?
Profiilini on ollut aina ihan asiallinen, joten en ole miettinyt mitä sitten jos joku tuttu sen näkee tai jos joku näkee sen toisella puolella maailmaa. Sen suhteen olen sitten tarkka kenelle annan puhelinnumeroni.
Vierailija kirjoitti:
Profiilini on ollut aina ihan asiallinen, joten en ole miettinyt mitä sitten jos joku tuttu sen näkee tai jos joku näkee sen toisella puolella maailmaa. Sen suhteen olen sitten tarkka kenelle annan puhelinnumeroni.
Jep, tätä vältän itsekin. Niin monta kertaa jotkut vuosisadan takaiset exät ovat napanneet jostakin eetteristä tiedon, kun olen onnellinen, ja tulleet kusemaan muroihini. En anna sitä enää kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
En uskalla. Minulla on profiilissa luonto kuva. Ikäni ja sukupuoleni valehtelen.
Vähän sama systeemi. Luontokuva, syntymäaika hiukan väärä, paikkakuntana naapurikunta, sukupuoli kyllä oikein. Hyvin on seuraa löytynyt.
Voi voi. Taas meni väärin. Häirikkö jota jouduin kestämään, oli aiempaan mieheeni ihastunut mielisairas ihminen. Mielisairaus selvisi siis ihan lääkärinlausunnoista, jotka esittivät käräjillä. Mitään omaa vaikutusta tähän häiriköintiin ei siis tarvittu. Voit olla varma etten koskaan enää julkaise netissä naamaani tai muita tarkkoja tietojani, ja olen varma ettet tekisi siinä tilanteessa sinäkään 😂
Rehellisesti sanoen en tietämättömyydestäsi ja tyhmistä kommenteistasi huolimatta toivo sinulle samanlaista häirikköä. Sellainen tekee elämästä yhtä heIvettiä. Saat olla onnellinen ettet ole joutunut sitä kokemaan Hyvää jatkoa sinulle.