Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten uskallat antaa tietojasi itsestäsi deittisovelluksissa?

Vierailija
10.10.2025 |

Jos siellä onkin joku, joka pilailee kustannuksellasi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En laita. Kuvaa ei ole, syntymäaika on väärä ja paikkakunnaksi olen laittanut kaupungin 110 km päästä. 

Yksi deiteistä jolla kävin oli tällainen, että henkilö asuikin muualla kuin mitä profiilissa väitti. Heräsi aika nopeasti kysymys, että mistä kaikesta muustakin valehtelee sillä verukkeella, että "muut ihmiset" ovat hänen mielestään pahoja. Tuo on mielestäni yksi mielisairauden muoto. Toimia itse pahasti ja väärin sillä verukkeella, että muut ovat muka pahoja.

Voi voi. Itse kuitenkin kerroin oikean asuinpaikkani jo ennen treffejä, jos oikeasti kiinnostunut ihminen tuli vastaan. Ihan jokainen ymmärsi oikein hyvin. Jos tilanne on se että asut muutaman sadan asukkaan paikkakunnalla ja jo harrastuksen ja sukupuolen mainitseminen paljastaa kuka olet

Tietoni ovat olleet netissä osoitettani myöten jo vuosikymmeniä. Kenellä tahansa, jolla on laillinen yritys, asia on näin. Syy miksi vedät sekopäitä puoleesi liittynee varmaan tuohon kiihottavaan käytökseesi. Koira ei jahtaa paikallaan seisovaa jänistä, mutta juoksevaa jänistä jahtaa. 

Itse en koskaan lähtisi treffeille pelkosairaan kanssa. Pelkosairaus aiheuttaa vakavia onnettomuuksia ja draamaa, kuten itsekin huomaat.

Voi voi. Taas meni väärin. Häirikkö jota jouduin kestämään, oli aiempaan mieheeni ihastunut mielisairas ihminen. Mielisairaus selvisi siis ihan lääkärinlausunnoista, jotka esittivät käräjillä. Mitään omaa vaikutusta tähän häiriköintiin ei siis tarvittu. Voit olla varma etten koskaan enää julkaise netissä naamaani tai muita tarkkoja tietojani, ja olen varma ettet tekisi siinä tilanteessa sinäkään 😂 

Rehellisesti sanoen en tietämättömyydestäsi ja tyhmistä kommenteistasi huolimatta toivo sinulle samanlaista häirikköä. Sellainen tekee elämästä yhtä heIvettiä. Saat olla onnellinen ettet ole joutunut sitä kokemaan Hyvää jatkoa sinulle. 

Vierailija
22/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon tähän saman mitä monessa muussakin yhteydessä;

Nolla sometiliä, nolla kuvaa netissä, nolla ongelmaa.

M43

Sama. En ikinä ole itsestäni julkaissut kuvia, enkä ole missään sometilillä. Meillä otettiin juuri työpaikalla kuvia joita aiotaan laittaa firman nettisivuille ja someen. Minä kieltäydyin kuvattavana olemisesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan niin pöljä ole, että antaa siellä täysin oikeita tietoja itsestään? Lähinnähän ne ovat oman peilin kuvan vääristelyä. Tuttavilla on yleensä täysin eri näkemys ko.henkilöstä?

Vierailija
24/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiilini on ollut aina ihan asiallinen, joten en ole miettinyt mitä sitten jos joku tuttu sen näkee tai jos joku näkee sen toisella puolella maailmaa. Sen suhteen olen sitten tarkka kenelle annan puhelinnumeroni.

Vierailija
25/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Profiilini on ollut aina ihan asiallinen, joten en ole miettinyt mitä sitten jos joku tuttu sen näkee tai jos joku näkee sen toisella puolella maailmaa. Sen suhteen olen sitten tarkka kenelle annan puhelinnumeroni.

Jep, tätä vältän itsekin. Niin monta kertaa jotkut vuosisadan takaiset exät ovat napanneet jostakin eetteristä tiedon, kun olen onnellinen, ja tulleet kusemaan muroihini. En anna sitä enää kenellekään.

Vierailija
26/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla. Minulla on profiilissa luonto kuva. Ikäni ja sukupuoleni valehtelen.

Vähän sama systeemi.  Luontokuva, syntymäaika hiukan väärä, paikkakuntana naapurikunta, sukupuoli kyllä oikein.  Hyvin on seuraa löytynyt.