Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulemma kissankellovalaisimet on nyt muodikkaita. Mitä pidät niistä?

Vierailija
10.10.2025 |

https://images.sanoma-sndp.fi/685c2db889813fc40a9234fb465637c6/normal/9…

Tuollainen. En ymmärrä tuon hienoutta🤔 samoin kuin en niiden putkirunkoisten, rottinkiselkänojalla ja -istuinosalla varustettujen ruokapöydäntuolien (venetsialaistuoli tms?)  mitkä on nousseet suosioon. 

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuollainen lapsena, oli silloin lempivalaisimeni ja tykkään yhä tosi paljon.

Vierailija
2/36 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla taas näitä naisten hämpötyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken aikaa pidin makuuhuoneessa, mutta ei ollut mun tyyliä ja vaihdoin.

Vierailija
4/36 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun makuun liian koristeellinen ja vanhanaikainen. Toki mä olen sitä ikäluokkaa, että on tuollaista sisustustyyliä nähnyt jo lapsena.

Vierailija
5/36 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoti nyt vaan kiertää ja aika tavaran kaupihtee, sanos mummoni. Meillä on tuommoinen mökillä. Talo rakennettu 1941 ja siellä kyllä näkee, mikä milloinkin oli muotia. On kerrostumia, niin sanotusti. ( Löytyy vintiltä hevosen länget ja 20-luvun kalustoa, joka on varmaan evakkokuormasta peräisin. Pitäs ottaa korjaukseen.).

Niinhän ne monet 50-60 luvun jutut ei olleet hienoja 80-90-luvulla, ja nyt ne on kuumaa retrokamaa. Mulla on Lisa Johansson-Papen valaisin keittiössä, ja olin muutama vuosi sitten tipauttaa silmäni, kun näin sen hinnan jossain sisustuslehdessä. Omani sain mutsilta, kun "toi pellinpala nyt vaan tossa hyllyssä lojuu". 

Jep, aika tavaran kaupihtee....

Vierailija
6/36 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jalkalamput ovat tilaa vieviä nurkassa pölyä kerääviä turhuuksia. Täysin ylimääräistä esim. olohuoneen sisustuksessa. 

Vierailija
7/36 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki jalkalamput ovat tilaa vieviä nurkassa pölyä kerääviä turhuuksia. Täysin ylimääräistä esim. olohuoneen sisustuksessa. 

Sä et vaan osaa.  Sisustaa ainakaan.

Vierailija
8/36 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, ihan ok, 3-3,5/5. 🙂 Ja nyt kun tiedän että tuo on kuuman sometrendikäs niin en edes harkitsisi. Tosin jos muotokieli olisi mielestäni jotenkin vastustamattoman hieno ei olisi väliä onko trendikäs vai ei, mutta tosiaan kun ei ole mielestäni mitenkään erityisen upea.

Vierailija
9/36 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan, annan 1,5/5, katsoin kuvan uudestaan (näin sen eilen ja muistikuva oli nätimpi) 😅

T. 12

Vierailija
10/36 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tollanen ja tykkään siitä kovasti 😍

Vierailija
11/36 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleanpunainen on se juttu. 

Vierailija
12/36 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmilla on tuollainen. Hieno on mielestäni. 

Vierailija
13/36 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et vaan osaa.  Sisustaa ainakaan.

mä just haluaisin jalkalampun olohuoseeseen, inhoan tuota yleisvaloa!

Haluaisin sen kolmijalkaisen, kunnollisen kokoisen.

EN sitä kukkahirvitystä.

Ja joo, on mulla tilaa kun en ostele sohvia :D

Vierailija
14/36 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun noita katseltiin lapsena Anttilan kuvastosta. Silloin ne olo ihan älyttömän hienoja, mutta nyt en kyllä ottaisi mistään hinnasta kotiini. En tykkää.

Vierailija
15/36 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, liian koristeellinen minun makuuni. Ei meillä kotonakaan ollut ikinä mitään tuon tyylistä (olen melkein 60).

Vierailija
16/36 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtään tuosta kullanvärisestä varresta ja marmorijalasta. Jotenkin tyylitön ja tulee mieleen joku ikääntynyt liikaa hajuvettä suihkutteleva frouva.

Vierailija
17/36 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kissani näkee katsoa kelloa oikein hyvin pimeässä, eikä tarvitse valaisinta sitä varten.

Vierailija
18/36 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jalkalamppu olkkarissa ja se on aina päällä iltaisin. Tuo mukavaa tunnelmaa. Sen lisäksi on vielä seinä- ja pöytälamppu päällä. Harvemmin käytän kattolamppua.

Vierailija
19/36 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä, mutta se johtuu tuosta kullanväristä. Ylipäätään liikaa metallia. Muutenhan tuo olisi ihan kiva. 

20/36 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä sisustus muotia. Jos tykkää tosta lampusta, hankkii sellasen. Eikä siksi, että muillakin on niin mullakin pitää olla. Mäkin muistan nähneeni noita lapsena monessakin paikassa. Mut itse en tosta erikoisemmin tykkää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän