Mitä miehet tuovat nykyään parisuhteeseen?
Nuoret naiset eivät halua seurustella. He eivät suostu ilmaisiksi kotiorjiksi, miesten passaajiksi ja lämmittämään miehen vuodetta vuosi tolkulla vain kuullakseen että mies ei ole valmis sitoutumaan eikä perustamaan perhettä. Miehet eivät vielä kolmevitosinakaan usein tiedä milloin haluavat ja haluavatko ylipäätään lapsia. Naiset haluavat pariutua ja perustaa perheen, eivätkä he halua tuhlata vuosia miehiin, jotka käyttävät heitä vain hyväkseen.
Kommentit (1606)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisuuden oikeaan perheeseen ja lapsiin, elinkustannusten jakamisen, henkisen tuen ja johtajuuden. Eiköhän tuossa ole aika paljon. Naiset ovat todella lyhyessä ajassa unohtaneet miesten panoksen länsimaisen yhteiskunnan rakentamisessa, koska niitä tarjotaan vastikkeetta miehiltä kerätyillä veroilla.
Entäs jos ei halua lapsia? Jos ne on jo hommattuna? Omat on jo aikuisia, enkä TODELLAKAAN halua enää lapsiarkeen.
Henkisen johtajuuden??? WTF???? Reissaan yksinäni pitkin maailmaa, mihin helvettiin enää tarvitsisin miehen "henkistä vahvuutta"???? Hoidan, ja olen jo vuosia hoitanut, yksin taloni ja autoni. Mitä ihmettä sä kuvittelet itsestäsi????
Enkä tarvitse, jumalan kiitos, yhdenkään miehen rahoja.
N53
Ekalle kommentoijalle:
Olen kiitollinen isälleni ja isoisälleni.
Sulla ei ole siihen kunniaan osaa eikä arpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollipetteri saa minkä haluaa. Tuhottua tämän ketjun. Tosin lisää miesten huonoa mainetta samalla, jotta tätä samaa saadaan lisää, ja sit taas kauhea rähinä päälle, miks naiset aina haukkuu...
Ketjun aloitus on todennäköisesti provo, koska koko premissi on älytön. Kuten aiemmin ketjussa sanoin, tänne vastailevat lähinnä ihmiset jotka ovat vapaaehtoisesti tai vastentahtoisesti ilman parisuhdetta, ja pyrkivät perustelemaan asian itselleen toisen sukupuolen kollektiivisella kelvottomuudella. Jos kysymys olisi aseteltu: "Mitä miehesi/naisesi tuo parisuhteeseen", voisi tänne tulla järkeviäkin vastauksia negatiivisten mielikuvien projisoinnin sijaan.
Huomasin kuitenkin jo ketjun alkupäässä, että moderointi on mitä sattuu, ja kaikki älyllinen keskustelu hukkuu jonkun 4B-huutokuoron alle, ja siitoshullu tietysti vakiona komppaamassa kastraatiokommentteineen, jne, joita pals
Negatiivisten kokemustensa jakaminen ei ole vihapuhetta. Jos niitä tulee useita samojen demografioiden edustajilta, silloin kannattaakin oman turvallisuutensa vuoksi tehdä yleistyksiä.
Minä en erityisesti nauti naistenkaan seurasta. Seuraan kulttuuria ja mediaa, ja kuuntelen erikoistuneiden ammattilaisten tai hartaiden amatöörien mielipiteitä. En siis välitä random naisistakaan sen enempää.
Naisissa ja miehissä on kuitenkin sellainen kriittinen ero, että naiset eivät ahdistele ja raisaa. Kuitenkin joka päivä kun tämän palstan avaa, altistuu vähintään 20 seksuaalirikokselle. Ahdistelulle, seksipakotukselle, joka kohdistuu itseen, tai esimerkiksi lapsiin. Jatkuvasti saa lukea miehistä, jotka satuttavat tai laiminlyövät naisia parisuhteissaan. Jos pysyisittekin omalla tontillanne kiltisti sekoilemassa ja käyttäytyisitte yhteisten pelisääntöjen mukaan julkisissa tiloissa, niin ongelmaa ei ehkä olisi. Näin ei kuitenkaan ole, ja kun minua ahdistellaan, katson oikeudekseni joko a. poistua paikalta tai b. sanoa vastaan. Esimerkiksi täällä sanon vastaan, ja puran turhautumistani. Tämä on paikka, missä nainen altistuu JOKA PÄIVÄ RIKOKSILLE. Ymmärrätkö eron, miksi en aktiivisesti pura turhautumistani naisiin? Koska vaikka en erityisesti pidä heistä, he eivät yritä jumalauta r aiskata minua jokaisessa nurkassa, huoneessa ja ruudussa, missä olen ja elän. Ymmärrätkö????? :D
Vierailija kirjoitti:
Tienaan saman verran kuin mieheni. Ollaan maksettu kaikki kulut aina puoliksi, myös vanhempainvapaan ja hoitovapaan ajalta. Tämä tarkoitti mun säästöjen sulamista. Ollaan katsos tasa-arvoisia. Hassusti kuitenkin minä hoidan lapsen hankinnat, 90% kotitöistä, auton huollot ja renkaiden vaihdot, liittymien kilpailutukset yms yms. Mies kiukutteli vuosia lapsen syntymän jälkeen menetettyä vapautta ja kauheaa rahanmenoa. Siivota ei kuulemma tarvitse, "jos ei vaan siivoa".
Tehdään eroa. Voin kertoa, että jos joku mies meinaa elämääni tulla, niin melkoinen kultakimpale saa olla. Kotiorjaksi en enää ala enkä kenenkään hoivaajaksi tai kannattelijaksi.
Oman kokemuksen mukaan mies on tuonut parisuhteeseen yhden lapsen lisää. Tiedän, että on myös muunlaisia miehiä, mutta jännästi nämä mieslapset ovat ainakin omassa kaveripiireissä yleisiä.
Mulla sama kokemus. Vaikka lapsi on yhteinen, niin synnärilaskut ja vanhempainvapaissa menetetyt tulot kaikki yksin mun pussista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo naisten sinkku-uho kyllä näyttäytyy surkeana, vaikka he itse luulevat näyttäytyvänsä hienoa elämää elävinä.
Onko miesten sinkku-uho sitä parempaa uhoa?
Ei ole, sekin on naurettavaa ja tekee sanojansa vain surullisen oloiseksi.
Sama juttu niin mieheltä kuin naiselta sanottuna.
Kaikkien pitäis nyt sitten pariutua ensimmäisen vastaan kävelevän sinkun kanssa, koska sinä sanot niin?
Ompa mahtipontiset kuvitelmat itsestä. Ihankuin sä voisit määritellä, miten kaikkien muiden tulee elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollipetteri saa minkä haluaa. Tuhottua tämän ketjun. Tosin lisää miesten huonoa mainetta samalla, jotta tätä samaa saadaan lisää, ja sit taas kauhea rähinä päälle, miks naiset aina haukkuu...
Ketjun aloitus on todennäköisesti provo, koska koko premissi on älytön. Kuten aiemmin ketjussa sanoin, tänne vastailevat lähinnä ihmiset jotka ovat vapaaehtoisesti tai vastentahtoisesti ilman parisuhdetta, ja pyrkivät perustelemaan asian itselleen toisen sukupuolen kollektiivisella kelvottomuudella. Jos kysymys olisi aseteltu: "Mitä miehesi/naisesi tuo parisuhteeseen", voisi tänne tulla järkeviäkin vastauksia negatiivisten mielikuvien projisoinnin sijaan.
Huomasin kuitenkin jo ketjun alkupäässä, että moderointi on mitä sattuu, ja kaikki älyllinen keskustelu hukkuu jonkun 4B-huutokuoron alle, ja siitoshullu tietysti vakiona ko
Ja lisään vielä sen verran, että järkevä mies kyllä ymmärtää tämän ja ymmärtä myös sen, miksi naiset ovat varautuneita ja jopa vihamielisiä miehiä kohtaan. Suomessa on erittäin vähän naisia, jotka EIVÄT ole joutuneet miesten rikosten uhreiksi. Sinä olet joko fiksu ja kiltti, jolloin on helppo todeta että niinpä, kuten aika moni (feministinen) mies jo nykyään tekee, ja sitten ovat ne, joilla lorahtaa kusi punttiin kun tajuaa, että kuuluukin itse siihen öykkäri- ja rikososastoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä mies toi kolme lasta,reilusti vaurautta ja suunnattoman ilon puolisolle sekä taloudellisen turvan vanhuuden päiville voihan Lexuksenkin tässä vielä mainita.
Lapset ilon kera mainitsemisen arvoisia asioita. Raha ja Lexus, ehkä ihan kivoja olla olemassa, mut eipä niistä mikään onni ole kiinni.
... Ja sen Lexuksen voi itekki ostaa. Tosin en ostais Lexusta. :D
N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä joku mies kirjoittelee yksinään 😂😂😂😂 Mahtaa olla polla kireenä, että ei tarvitse edes riitelykaveria, ja silti jatkaa jankutustaan 😂😂😂😂😂😂
Sinäkö et ole täällä?
Juuri kun pääsin sanomasta naisten emojien käytöstä. Ehkä voisit vielä kerran sanoa kuinka hienoa elämäsi on yksinäsi.
🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
Naisilla meni nyt jokin uusi vaihde päälle.
👍👍👍
💋💋💋💋💋💋💋🐱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei miehiä palstalle, ei miehiä minnekään!"
Tässä sitä fiksua naisten kirjoittelua.
Toi on trollin epätoivoista yritystä.
Jep. Miehet on surkeita "peitetehtävissä". Kilometrin päähän näkee, että teksti tulee jonnen omalta näppikseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten ja miesten intressit eivät enää kohtaa. Naiset haluavat vakiintua, perustaa perheen ja miehet haluavat seksiä ilman velvollisuuksia.
Naiset haluavat lapsen ja rahat, eivät perhettä. Puhun satojen miesten puolesta.
Älkää tehkö lapsia suomalaisen naisen kanssa. Teitä on varoitettu.
Voisitko vielä kertoa, miten niitä lapsia tulee? Ihan vaan että tiedetään sitten kummatkin, mikä se on se toiminta, josta pitäisi pidättäytyä. 😇
Vierailija kirjoitti:
"Uu, nyt on kovaa settiä. Voi niisk, kyllä nyt pahoitin mieleni 😂"
Samoin kuin tämä on naisen kynästä. Tosi sivistynyttä menoa.
Niin kuin sun kaaliin ei mennyt, että muita ihmisiä ei kiinnosta, miten sun mielestä kuuluu elää.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten ja miesten intressit eivät enää kohtaa. Naiset haluavat vakiintua, perustaa perheen ja miehet haluavat seksiä ilman velvollisuuksia.
Naiset haluavat lapsen ja rahat, eivät perhettä. Puhun satojen miesten puolesta.
Totta kai haluavat perheen, mutta eivät väkivaltaisen öykkärin kanssa. Tai seksuaalirikollisen.
Maailman resursseista 50% kuuluu naisille. Onko näin? Ei ole.
Lapsi on naisen kohdun tuotos. Miehen keho tuottaa siemeniä. Se mikä kuuluu miehelle on siemen ja se mihin hänellä on valtaa on se, kenelle luovuttaa siemenen. Se että hän ryöstää omistusoikeuden naisen kohdun tuotokseen on vain yksi lukemattomista ja lukemattomista hyväksykäytön, ryöstön ja riiston tavoista, mitä mies harrastaa.
Lapsella on oikeus myös omaan elämäänsä. Mutta tämä alkaa yleensä vasta, kun vieroitus emosta on tapahtunut. Se, että mies esimerkiksi vie pientä lasta yheishuoltajuuteen omaan kotiinsa eroon äidistään eli emostaan on kirjaimellista lapsenryöstöä ja lakimme tukee tätä.
Ihminen on nisäkäs. Sukupuoletonta vanhemmuutta ei ole olemassakaan. On vain lapsenryöstöä.
Mitä muuten apinatkin harrastavat nykyisin, saadakseen enemmän huomiota ja ruokaa ihmisiltä. Tätä ennen heitä ei kiinnostanut poikaset paskaakaan, ihan niinkuin suurinta osaa miehistäkään ei kiinnosta, ellei jotenkin itse lapsesta hyödy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä rahat? Siis omasta työstä, vai? Kukapa ei niitä haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä rahat? Siis omasta työstä, vai? Kukapa ei niitä haluaisi.
Niin miehet olettaa, että miehen rahat on ukon yksinomaisuutta kun taas naisen rahoista pitäis maksaa miehenkin osuus lapsista. 😁
"Ompa mahtipontiset kuvitelmat itsestä. Ihankuin sä voisit määritellä, miten kaikkien muiden tulee elää."
Mitä te sinkku-uhoajat sitten teette, kun 74 sivun verran täytyy kiljua kuinka mahtavaa elämä on yksinään? Ihan kuin sitä ei oltaisi jo kuultu, vaan sitä täytyy varmuuden vuoksi toistaa ja toistaa ja todistella kuinka oikeasti hienoa se on ja tosi hyvin menee.
Sitten ihmettelet miksi kuulijalle tulee sellainen olo että ehkä se ei oikeasti olekaan niin hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin sun kaaliin ei mennyt, että muita ihmisiä ei kiinnosta, miten sun mielestä kuuluu elää.
Eri
Miksi naiset sitten tässä ketjussa niin paljon sanovat sitä miten heidän mielestään kuuluu elää, eli ilman miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Negatiivisten kokemustensa jakaminen ei ole vihapuhetta. Jos niitä tulee useita samojen demografioiden edustajilta, silloin kannattaakin oman turvallisuutensa vuoksi tehdä yleistyksiä.
Minä en erityisesti nauti naistenkaan seurasta. Seuraan kulttuuria ja mediaa, ja kuuntelen erikoistuneiden ammattilaisten tai hartaiden amatöörien mielipiteitä. En siis välitä random naisistakaan sen enempää.
Naisissa ja miehissä on kuitenkin sellainen kriittinen ero, että naiset eivät ahdistele ja raisaa. Kuitenkin joka päivä kun tämän palstan avaa, altistuu vähintään 20 seksuaalirikokselle. Ahdistelulle, seksipakotukselle, joka kohdistuu itseen, tai esimerkiksi lapsiin. Jatkuvasti saa lukea miehistä, jotka satuttavat tai laiminlyövät naisia parisuhteissaan. Jos pysyisittekin omalla tontillanne kiltisti sekoilemassa ja käyttäytyisitte yhteisten pelisääntöjen mukaan julkisissa tiloissa, niin ongelmaa ei ehkä olisi. Näin ei kuitenkaan ole, ja kun minua ahdistellaan, katson oikeudekseni joko a. poistua paikalta tai b. sanoa vastaan. Esimerkiksi täällä sanon vastaan, ja puran turhautumistani. Tämä on paikka, missä nainen altistuu JOKA PÄIVÄ RIKOKSILLE. Ymmärrätkö eron, miksi en aktiivisesti pura turhautumistani naisiin? Koska vaikka en erityisesti pidä heistä, he eivät yritä jumalauta r aiskata minua jokaisessa nurkassa, huoneessa ja ruudussa, missä olen ja elän. Ymmärrätkö????? :D
Kyllä, itse asiassa ymmärrän. *tips fedora*
Poistun hävinneenä takavasemmalle, jatka samaan malliin.
T. Trollipetteri
Jotenkin tuntuu kun tätä ketjua lukee, että naiset eivät voi kovin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Miksi naiset sitten tässä ketjussa niin paljon sanovat sitä miten heidän mielestään kuuluu elää, eli ilman miestä?
Ehkä se on paras tapa elää? Miehet ovat täysin turhia, mihin heitä tarvitaan?
Tuon itse leivän pöytään ja elän omaa elämääni, mitä käyttöä on jollekin miesvauvalle?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu kun tätä ketjua lukee, että naiset eivät voi kovin hyvin.
Voivatpas, ja jos eivät voi, se on huonojen miesten syy.
Miehet ovat syrjäytyneitä, väkivaltaisia ja inceleitä.