Mitä miehet tuovat nykyään parisuhteeseen?
Nuoret naiset eivät halua seurustella. He eivät suostu ilmaisiksi kotiorjiksi, miesten passaajiksi ja lämmittämään miehen vuodetta vuosi tolkulla vain kuullakseen että mies ei ole valmis sitoutumaan eikä perustamaan perhettä. Miehet eivät vielä kolmevitosinakaan usein tiedä milloin haluavat ja haluavatko ylipäätään lapsia. Naiset haluavat pariutua ja perustaa perheen, eivätkä he halua tuhlata vuosia miehiin, jotka käyttävät heitä vain hyväkseen.
Kommentit (1454)
Vierailija kirjoitti:
Miettikää että toi vastaavanlainen ketju "mitä naiset tuovat nykyään parisuhteeseen"-ketju poistettiin 10 minuutissa.
Siis miettikää mitä sukupuolista miesten syrjintää on, että vastaavanlainen ketju ei saa jäädä mut toki kun on tämä miesvihapläjäysketju niin tämähän porskuttaa jo viidettä päivää ja ylit tuhat kommenttia, suurin osa pelkkää sukupuolista syrjintää ja miesvihaoksennusta !
Se on se peili jota pidän näiden naamalla.
Jokainen saa nähdä mitä tämä palsta on. Myös mainostajat ja tutkijat jotka hyödyntävät materiaalia.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää että toi vastaavanlainen ketju "mitä naiset tuovat nykyään parisuhteeseen"-ketju poistettiin 10 minuutissa.
Siis miettikää mitä sukupuolista miesten syrjintää on, että vastaavanlainen ketju ei saa jäädä mut toki kun on tämä miesvihapläjäysketju niin tämähän porskuttaa jo viidettä päivää ja ylit tuhat kommenttia, suurin osa pelkkää sukupuolista syrjintää ja miesvihaoksennusta !
Avaa oma pentulaudalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos parisuhde kanssanne olisi jonkin arvoinen, haukkuisitte miehiä sinkuiksi. Nyt termi on vain ja ainoastaan incel."
Keskitte ite termin kuvaamaan itseänne ja sitten kun sitä käytetään vedätte herneen nenään. 🙄
Incel on ihan miesten itse keksimä nimitys tilanteelleen.
Ei ole. Se oli nainen, joka tuon termin keksi. Miehet vaan varasti sen itselleen.
Sitä paitsi incel ei enää tarkoita vain vastentahtoisesti sinkkua. Nykyään se kuvaa naisvihamielisiä miehiä, jotka haluavat vahingoittaa naisia, tai vähintäänkin katkeria miehiä, jotka syyttävät naisia kaikesta.
Kuten spermavimärikin tarkoittaa miesvihamielisiä naisia, erityisesti näitä palstailevia.
Hän on itse spermaa täynnä oleva viemäri, on pieni putki ja kaikki..
Ilmeisen pieni putki.
KOKO KETJU ILMIANNETTU POLIISILLE
Vierailija kirjoitti:
Et osaa siis edes lukea sitä lankaa johon vastaillaan...
Voi voi teitä
Mitä hiton lankaa? Ei täällä mitään lankoja ole. Mene ulilaudallesi nysväämään niitä lankojaasi.
Vierailija kirjoitti:
KOKO KETJU ILMIANNETTU POLIISILLE
Rikosta ei tapahtunut
T poliisi
Vierailija kirjoitti:
Syrjintää joo, mutta tämä ketju on täynnä naisvihaa. Siksi se on saanut jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tuo yhtään mitään. Olen vain oma itseni. Perus arkea, pesen pyykkiä, käyn töissä, hoidan lapsia, teen ruokaa, siivoan, olen rakentanut meille kodin, käyn kaupassa, vaimon kanssa hellyyttä ja läheisyyttä. Miksi ihmeessä minun pitäisi erikseen tuoda suhteeseen jotain muuta kuin oma itseni. Ostin itselleni uuden auton, arvatkaa kuka sen vei? Iskäx4
Sun vanhin lapsi, se poika siis.
On tyttö
Otan osaa, se vihaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
En osaa vastata yleisesti. Omasta miehestäni voin mainita muutamia asioita; tukenut minua niin henkisesti ja taloudellisesti opiskellessani tutkintoni, opettanut minut ajamaan autoa, rakentanut meille kodin, pelastanut henkeni, hoitanut minua kun olen ollut sairas ja toipunut leikkauksesta, ollut loistava isä kahdelle lapsellemme. Mm mennyt töihin viideksi, että lapsilla on mahdollisimman lyhyet hoitopäivät.
Ylipäätään ollut täyden luottamukseni ja kunnioitukseni arvoinen 27 vuotta. On riittänyt rakkautta ja romantiikkaa sekä arki sujuu mukavasti. Hieno,miehekäs mies.
Hienoa kun joku putsaa täysin älyttömän aloituksen ekalla sivulla, kerralla ja totaalisesti. 👍
Edelleen, miehet eivät sitten millään opi, että eivät voi loukata naisia sanomalla että nämä ovat epäviehättäviä eikä mies panisi. Miksi se on niin vaikea ymmärtää että naista ei voisi vähempää kiinnostaa olla pantava.
Luulen, että tuo yksi "mies" on hieman sairas nainen, joka tekee parhaansa näyttääkseen miehet huonossa valossa. Riittää jo, sait riittävän reaktion jutuillesi!
Otsikko on tasoa "mitä mustat / valkoiset / keltaiset ihmiset tuovat nykyään ihmiskunnalle."
Vierailija kirjoitti:
Vaikka siinä että miehillä ei ole mitään tekemistä vauvojen kanssa, olette täällä vain loisimassa. Samoin kun olitte demi.fissä aikanaan ja vakoilette naistenhuonettakin. Ette kestä olla ilman naisia ja siksi pitää änkeä joka paikkaan, missä olemme. Epätoivotusti.
##
Mitä naisilla sitten on tekemistä vauvojen kanssa? Oletteko kentien nykyään kaksineuvoisia?
Miestähän ette halua, ettekä sen sukusoluja :) Sehän on vähän niinku tän ketjun pointti.
Täällä on muuten loistavaa materiaalia syyslomaa viettäville lapsille. Pojat näkee mitä niiden äidit ja opettajat heistä ajattelee.
Kuka tietää, ehkäpä saamme ansiostanne uuden Viertolan
Ihminen on nisäkäs. Katso joskus joku luontodokumentti. Koiras siementää ja sen jälkeen hänellä ei ole mitään tekoa poikasten kanssa, ainoastaan hengailee ja odottaa uutta siitosta.
Taidat tosiaan olla itsekin aika nuori kun et tunne vauvan historiaa etkä edes ilmeisesti tiedä, mitä vauvat ovat. Ja sehän on hyvä että pojat oppivat jo nuorena kohdistamaan huomionsa vaikka toisiin miehiin sitten.
Mitä sille 4B-liikkeelle nykyään kuuluu? En ole kuullut siitä pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Otsikko on tasoa "mitä mustat / valkoiset / keltaiset ihmiset tuovat nykyään ihmiskunnalle."
Erehdyt. Mistään noista ei saa puhua tuohon sävyyn. Ainoastaan miehistä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syrjintää joo, mutta tämä ketju on täynnä naisvihaa. Siksi se on saanut jäädä.
Häh? Ootko sokea? Juurikin päinvastoin, 95% näistä postauksista on miesten lyttäämistä ja miesvihaa. Myös syrjitään miessukupuolta sensuroimalla vastaavanlaisen ketjun naisista, kuten myönsit.
ELI ILMIANNETTU POLIISILLE
Jatkakaa vaan p a s k a n kirjoittamista, IP-osoitteenne valvotaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja muutenkin jos nainen on mielestäsi pelkkä sperma viemäri niin miksi kerjäät huomiotamme ja puhettamme niin kovin? Avaa only fans ja tee tarpeesi, sitten nukkumaan.
Nostan peilin eteenne, näytän miesvihanne.
Ja kuka puhuu naisista mitään? Vai onko incel synonyymi miehelle?
Sovitaan näin sitten.
En ole täällä keskustemassa peilin vaan toisten naisten kanssa. Miksi yrität änkeä peileinesi ja spermoinesi tähän väliin? Olet säälittävä ja epätoivottu.
Ikävää kun joku pilaa hyvän miesvihaketjun? Ai että, pitäisi varmaan sääliä...
Vihaa on esim. Tuollainen "enosi r aiskasi sut sperma viemäri" oksennus. Tässä ketjussa keskustellaan oikeista asioista ja kokemuksista oikeasta elämästä, oikeista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa vastata yleisesti. Omasta miehestäni voin mainita muutamia asioita; tukenut minua niin henkisesti ja taloudellisesti opiskellessani tutkintoni, opettanut minut ajamaan autoa, rakentanut meille kodin, pelastanut henkeni, hoitanut minua kun olen ollut sairas ja toipunut leikkauksesta, ollut loistava isä kahdelle lapsellemme. Mm mennyt töihin viideksi, että lapsilla on mahdollisimman lyhyet hoitopäivät.
Ylipäätään ollut täyden luottamukseni ja kunnioitukseni arvoinen 27 vuotta. On riittänyt rakkautta ja romantiikkaa sekä arki sujuu mukavasti. Hieno,miehekäs mies.
Hienoa kun joku putsaa täysin älyttömän aloituksen ekalla sivulla, kerralla ja totaalisesti. 👍
Niin mutta kun ei tätä haettu tällä aloituksella!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erehdyt. Mistään noista ei saa puhua tuohon sävyyn. Ainoastaan miehistä saa.
Ehkä näin, mutta sisältö on sama. Täysin irrationaalinen yleistys asiassa jossa vain kahden ihmisen keskinäisellä suhteella on merkitystä.
Vaikka siinä että miehillä ei ole mitään tekemistä vauvojen kanssa, olette täällä vain loisimassa. Samoin kun olitte demi.fissä aikanaan ja vakoilette naistenhuonettakin. Ette kestä olla ilman naisia ja siksi pitää änkeä joka paikkaan, missä olemme. Epätoivotusti.