Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet tuovat nykyään parisuhteeseen?

Vierailija
09.10.2025 |

Nuoret naiset eivät halua seurustella. He eivät suostu ilmaisiksi kotiorjiksi, miesten passaajiksi ja lämmittämään miehen vuodetta vuosi tolkulla vain kuullakseen että mies ei ole valmis sitoutumaan eikä perustamaan perhettä. Miehet eivät vielä kolmevitosinakaan usein tiedä milloin haluavat ja haluavatko ylipäätään lapsia. Naiset haluavat pariutua ja perustaa perheen, eivätkä he halua tuhlata vuosia miehiin, jotka käyttävät heitä vain hyväkseen.

Kommentit (1454)

Vierailija
1121/1454 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikko on tasoa "mitä mustat / valkoiset / keltaiset ihmiset tuovat nykyään ihmiskunnalle."

Öö, ketju ei kyseenalaista miesten olemassaolon vaan sen, kannattaako naisten olla parisuhteessa mieheen. Hiukka eri asia kuin genociden pohtiminen. Olet häiriintynyt.

Vierailija
1122/1454 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa vastata yleisesti. Omasta miehestäni voin mainita muutamia asioita; tukenut minua niin henkisesti ja taloudellisesti opiskellessani tutkintoni, opettanut minut ajamaan autoa, rakentanut meille kodin, pelastanut henkeni, hoitanut minua kun olen ollut sairas ja toipunut leikkauksesta, ollut loistava isä kahdelle lapsellemme. Mm mennyt töihin viideksi, että lapsilla on  mahdollisimman lyhyet hoitopäivät. 

Ylipäätään ollut täyden luottamukseni ja kunnioitukseni arvoinen 27 vuotta. On riittänyt rakkautta ja romantiikkaa sekä arki sujuu mukavasti. Hieno,miehekäs mies.

Hienoa kun joku putsaa täysin älyttömän aloituksen ekalla sivulla, kerralla ja totaalisesti. 👍

Niin mutta kun ei tätä haettu tällä aloituksella!!

Yhden naisen mielipide ei kumoa 999 muun naisen mielipidettä. Ei tässää haeta mitään "oikeaa vastausta" vaan keskustelua. Missä ihmeen putkinäköpsykoosissa elätte...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1454 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikko on tasoa "mitä mustat / valkoiset / keltaiset ihmiset tuovat nykyään ihmiskunnalle."

Öö, ketju ei kyseenalaista miesten olemassaolon vaan sen, kannattaako naisten olla parisuhteessa mieheen. Hiukka eri asia kuin genociden pohtiminen. Olet häiriintynyt.

Voihan sen varmaan noinkin tulkita jos haluaa. 

Vierailija
1124/1454 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen  v a j a k k i   miettii jotain tällaista? Ainoa relevantti kysymys on mitä minun kumppani tuo elämääni. Mikä vttu on tämä ajatus että puhutaan naisista tai miehistä jonain geneerisenä joukkona? Ihan sama asia tosiaankin kuin vaikka jonkun rodun ulkoistaminen "niihin muihin".

Vierailija
1125/1454 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen  v a j a k k i   miettii jotain tällaista? Ainoa relevantti kysymys on mitä minun kumppani tuo elämääni. Mikä vttu on tämä ajatus että puhutaan naisista tai miehistä jonain geneerisenä joukkona? Ihan sama asia tosiaankin kuin vaikka jonkun rodun ulkoistaminen "niihin muihin".

Sellainen tyyppi, joka ei ole parisuhteessa, ja perustelee asian itselleen toisen sukupuolen kollektiivisella kelvottomuudella.

Vierailija
1126/1454 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tarvitsevat naisia hyväksymään itsensä, mutta naiset eivät kaipaa hyväksyntää miehiltä.

Vierailija
1127/1454 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sitähän olet itse. Mitä lapsellista on siinä, että toteaa tässä ketjussa yleisen miesten lyttäämisen sekä miesvihan, että myös moderaattorien harjoittama sukupuolinen syrjintä kun törkeästi poistivat vastaavanlaisen ketjun naisista? Mitähän lapsellista on todeta että ihmiset rikkovat tässä lakia ja asia on annettu poliisille tutkittavaksi?"

Kävikö mielessä, että posliineja ei välttämättä kiinnosta joku vauvapalstan ylipainoinen femakkomode tai yhtä ylipainoisen incelin ulina siitä modesta?

Hanki flesu tai käy h u o r i s s a tai jotain, toi jankkaaminen on rasittavaa.

T. Mies

Vierailija
1128/1454 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen tyyppi, joka ei ole parisuhteessa, ja perustelee asian itselleen toisen sukupuolen kollektiivisella kelvottomuudella.

eli nainen

Vierailija
1129/1454 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskustellaan ilmiöstä, jossa naiset vetäytyvät parisuhteista. Toiset eivät vaan voi keskustella asioista yleisellä tasolla, ottamatta heti kaikkea henkilökohtaisesti. Mielestäni se on junttia.

Vierailija
1130/1454 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sille 4B-liikkeelle nykyään kuuluu? En ole kuullut siitä pitkään aikaan.

Niillä meni bitti poikittain kun heitä muistutettiin siitä, että MGTOW liike sai naisilta pilkkaa juuri sen vuoksi että se oli "liike"

Naiset kun voivat ihan vain olla ilman miestä, siihen ei tarvita mitään WGTOW (4B6T) liikkeitä.

Vierailija
1131/1454 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sitähän olet itse. Mitä lapsellista on siinä, että toteaa tässä ketjussa yleisen miesten lyttäämisen sekä miesvihan, että myös moderaattorien harjoittama sukupuolinen syrjintä kun törkeästi poistivat vastaavanlaisen ketjun naisista? Mitähän lapsellista on todeta että ihmiset rikkovat tässä lakia ja asia on annettu poliisille tutkittavaksi?"

Kävikö mielessä, että posliineja ei välttämättä kiinnosta joku vauvapalstan ylipainoinen femakkomode tai yhtä ylipainoisen incelin ulina siitä modesta?

T. Mies

Sinä "herra kaikkitietävä" olet kyllä paljon rasittavampi kuin tuo edellinen.

T. Nainen

Vierailija
1132/1454 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa vihamielistä puhetta. Mies ja nainen on tarkoitettu kumppaneiksi. Miksi olet noin katkera?

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toisin kikkelin.

Juu tämä on tullut huomattua. Seksitussuanaalipaneminen on ainoa, mitä miesten päässä liikkuu. Naisten kannattaa pysyä sinkkuna

Ei naisillakaan paljon muuta ole mielessä, kun ajatellaan että naistenkin mielestä parisuhde on pilalla, jos seksiä ei ole. Seksi on siis naisillekin parisuhteen ydin.

Seksi on hyvää tai huonoa. Miehen kanssa lähinnä surkeaa, kun teillä on tämä harhaluulo siitä, että kyr pää tarvitaan. Ehei, vaan älyä, kaunista käytöstä, käsiä ja suuta. Nainen kiihottuu aivojen, ei kusiletkukirnuamisen kautta. Naisen saa orgasmiin vaikka vain kuiskailulla ja suuseksillä. Ei kusiletkulla.

Teillä miehillä seksi aktivoi tikkuaskin kokoisen aivoalueen ja kyr vän kärjen, mutta naisen ai

Vierailija
1133/1454 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis ole hakemassa keskustelua vaan kyseenalaistat miehet.

Vierailija
1134/1454 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

Posliineja? Opi kirjoitamaan, spede xD

Vierailija
1135/1454 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuon omakotitalon Espoosta kahden auton tallilla. Kesämökin puhdasvetisen järven rannalta. Lapin hiihtomökin ladun varresta. Ja ulkomaanmatkat seikkailuja varten. Daamilta pyydän vain reipasta otetta ja hyvää mieltä.

Vierailija
1136/1454 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravistelit tuon genociden ihan omasta perseestäsi. Etkö kykene rinnastamaan asioita ihan neutraalisti? Pointti oli se, että virhe tehdää jo siinä kun yleistetään.

Vierailija
1137/1454 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa vastata yleisesti. Omasta miehestäni voin mainita muutamia asioita; tukenut minua niin henkisesti ja taloudellisesti opiskellessani tutkintoni, opettanut minut ajamaan autoa, rakentanut meille kodin, pelastanut henkeni, hoitanut minua kun olen ollut sairas ja toipunut leikkauksesta, ollut loistava isä kahdelle lapsellemme. Mm mennyt töihin viideksi, että lapsilla on  mahdollisimman lyhyet hoitopäivät. 

Ylipäätään ollut täyden luottamukseni ja kunnioitukseni arvoinen 27 vuotta. On riittänyt rakkautta ja romantiikkaa sekä arki sujuu mukavasti. Hieno,miehekäs mies.

Hienoa kun joku putsaa täysin älyttömän aloituksen ekalla sivulla, kerralla ja totaalisesti. 👍

Spede antaisi anteeksi, vaikkakin se oli naisvihaaja.

Harvassa on ne jotka miehiä kehuvat, ja ai että sitä alanuolien määrää.... Ei oikein uppoa palstan mentaliteettiin että sanoisi mitään positiivista inceleistä.

Ei noissa viesteissä kehuttu inceleitä vaan omia, ihania kumppaneita. Ja ihan hyvin saivat ylänuolia.

Ja jos palstaincel haluaa itselleen positiivista huomiota, kannattaisi heti alkuun lopettaa toisten solvaaminen.

Vierailija
1138/1454 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

Posliineja? Opi kirjoitamaan, spede xD

Posliini=posiili=piglet=skoude= P O L I Z e I

Kirjoitan kuten huvittaa. Sujuvasti neljällä kielellä :3

Vierailija
1139/1454 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tuon omakotitalon Espoosta kahden auton tallilla. Kesämökin puhdasvetisen järven rannalta. Lapin hiihtomökin ladun varresta. Ja ulkomaanmatkat seikkailuja varten. Daamilta pyydän vain reipasta otetta ja hyvää mieltä.

Ahaa. Unohdit sanoa mitä tuot suhteeseen. Noi mainitsemasi ei merkkaa kuin parille hassulle golddiggerille jotain. 

Tuotko rakkautta, ystävyyttä, lämpöä, naurua, kumppanuutta, läheisyyttä, iloa, tukea ja turvaa? Noita naiset haluaa eikä mitään mökkejä.

Vierailija
1140/1454 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä keskustellaan ilmiöstä, jossa naiset vetäytyvät parisuhteista. Toiset eivät vaan voi keskustella asioista yleisellä tasolla, ottamatta heti kaikkea henkilökohtaisesti. Mielestäni se on junttia.

Niin. Miksi on henkilökohtainen loukkaus, jos joku tuntematon nainen 100km päässä ei halua enää seurustella?