Mitä miehet tuovat nykyään parisuhteeseen?
Nuoret naiset eivät halua seurustella. He eivät suostu ilmaisiksi kotiorjiksi, miesten passaajiksi ja lämmittämään miehen vuodetta vuosi tolkulla vain kuullakseen että mies ei ole valmis sitoutumaan eikä perustamaan perhettä. Miehet eivät vielä kolmevitosinakaan usein tiedä milloin haluavat ja haluavatko ylipäätään lapsia. Naiset haluavat pariutua ja perustaa perheen, eivätkä he halua tuhlata vuosia miehiin, jotka käyttävät heitä vain hyväkseen.
Kommentit (1454)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä niin nautin kun tiedostan kuinka paljon sinä ja sun kaltaiset on kärsiny miesten käsissä.
Me naiset tiedetään että nautitte sairaista asioista. Siksi olemmekin sinkkuja.
Tämän ketjun luettuani olen entistä kiitollisempi, ettei elämääni kuulu miestä. Mulla menee tosi hyvin. Kohta yöpuulle, aamulla töihin ja viikonloppuna taas ystävien kanssa tapahtumiin ja kummilasten kanssa lomalla ulkomaille, kuten aina. Elämäni on hyvää juuri tällaisena, enkä muuttaisi elämässäni mitään.
Kummilapset lienevät tyttöjä? Kai kerrot niille että miehet ovat arvottomia ja ne tulisi tappaa?
Naiset eivät ihannoi väkivaltaa, tappamista tahi sotimista. Nämä ovat miehisen kulttuurin tuotoksia, joista naiset haluaisivat päästä kokonaan eroon.
Naiset haluavat elää rauhassa hyvää, tasaista, turvallista elämää.
Vaikka kaikki naiset eivät halua miehiä elämäänsä, se ei ole miesvihaa. Miehet eivät vaan kiinnosta heitä ja he haluavat elää itsekseen. Suurella osalla on huonoja kokemuksia miehistä, jonka vuoksi ovat päättäneet elää yksin, eihän se naisten vika ole. Jokainen saa halutessaan valita kuinka elämänsä elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIEHETONSAASTAALEIKATAANKULLITIRTITAPETAANPOIKALAPSETMIEHETONSAASTAALEIKATAANKULLITIRTITAPETAANPOIKALAPSETMIEHETONSAASTAALEIKATAANKULLITIRTITAPETAANPOIKALAPSETMIEHETONSAASTAALEIKATAANKULLITIRTITAPETAANPOIKALAPSETMIEHETONSAASTAALEIKATAANKULLITIRTITAPETAANPOIKALAPSETMIEHETONSAASTAALEIKATAANKULLITIRTITAPETAANPOIKALAPSETMIEHETONSAASTAALEIKATAANKULLITIRTITAPETAANPOIKALAPSETMIEHETONSAASTAALEIKATAANKULLITIRTITAPETAANPOIKALAPSETMIEHETONSAASTAALEIKATAANKULLITIRTITAPETAANPOIKALAPSETMIEHETONSAASTAALEIKATAANKULLITIRTITAPETAANPOIKALAPSETMIEHETONSAASTAALEIKATAANKULLITIRTITAPETAANPOIKALAPSETMIEHETONSAASTAALEIKATAANKULLITIRTITAPETAANPOIKALAPSETMIEHETONSAASTAALEIKATAANKULLITIRTITAPETAANPOIKALAPSETMIEHETONSAASTAALEIKATAANKULLITIRTITAPETAANPOIKALAPSETMIEHETONSAASTAALEIKATAANKULLITIRTITAPETAANPOIKALAPSETMIEHETONSAASTAALEIKATAANKULLITIRTITAPETAANPOIKALAPSETMIEHETONSAASTAALEIKATAANKULLITIRTITAPETAANPOIKALAPSETMIEHETONSAASTAALEIKATAANKULLITIRTITAPETAANPO
Katsokaa kuinka tasan nolla naista tuomitsee tuota selvää miesvihaa ja miehiin kohdistuvaa sukupuolista syrjintää XD.
Tällä miesvihapalstalla saatkin odottaa hautaan asti :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIEHETONSAASTAALEIKATAANKULLITIRTITAPETAANPOIKALAPSETMIEHETONSAASTAALEIKATAANKULLITIRTITAPETAANPOIKALAPSETMIEHETONSAASTAALEIKATAANKULLITIRTITAPETAANPOIKALAPSETMIEHETONSAASTAALEIKATAANKULLITIRTITAPETAANPOIKALAPSETMIEHETONSAASTAALEIKATAANKULLITIRTITAPETAANPOIKALAPSETMIEHETONSAASTAALEIKATAANKULLITIRTITAPETAANPOIKALAPSETMIEHETONSAASTAALEIKATAANKULLITIRTITAPETAANPOIKALAPSETMIEHETONSAASTAALEIKATAANKULLITIRTITAPETAANPOIKALAPSETMIEHETONSAASTAALEIKATAANKULLITIRTITAPETAANPOIKALAPSETMIEHETONSAASTAALEIKATAANKULLITIRTITAPETAANPOIKALAPSETMIEHETONSAASTAALEIKATAANKULLITIRTITAPETAANPOIKALAPSETMIEHETONSAASTAALEIKATAANKULLITIRTITAPETAANPOIKALAPSETMIEHETONSAASTAALEIKATAANKULLITIRTITAPETAANPOIKALAPSETMIEHETONSAASTAALEIKATAANKULLITIRTITAPETAANPOIKALAPSETMIEHETONSAASTAALEIKATAANKULLITIRTITAPETAANPOIKALAPSETMIEHETONSAASTAALEIKATAANKULLITIRTITAPETAANPOIKALAPSETMIEHETONSAASTAALEIKATAANKULLITIRTITAPETAANPOIKALAPSETMIEHETONSAASTAALEIKATAANKULLITIRTITAPETAANPO
No niin nyt päästiin sitten tämän ketjun ytimeen
Tuota on haettu sivulta 1 alkaen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh naiset, kuka tuomitsee tuollaiset sairaat kirjoitukset? Nyt olis paikka näyttää, että olette se parempi sukupuoli eikö vain?
Mä olen liputtanut ne ihan samalla tavalla kuin sunkin vihamieliset tekstit.
Lisään vielä, että luultavasti sä olet noikin vihamieliset spammit itse kirjottanut. Ainakin yläpeukut on sun käsialaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä tuon omakotitalon Espoosta kahden auton tallilla. Kesämökin puhdasvetisen järven rannalta. Lapin hiihtomökin ladun varresta. Ja ulkomaanmatkat seikkailuja varten. Daamilta pyydän vain reipasta otetta ja hyvää mieltä.
🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱
Vierailija kirjoitti:
Noh naiset, kuka tuomitsee tuollaiset sairaat kirjoitukset? Nyt olis paikka näyttää, että olette se parempi sukupuoli eikö vain?
Ei kiinnosta komppailla sinua. Itse sinä tuota spämmät. Läpinäkyvää ja lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa, muuten vaan kirjoitin nyt ensimmäistä kertaa tänne tänään. Mutta onpa hyvä että sulla on toimiva kristallipallo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta komppailla sinua. Itse sinä tuota spämmät. Läpinäkyvää ja lapsellista.
Niinpä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa, muuten vaan kirjoitin nyt ensimmäistä kertaa tänne tänään. Mutta onpa hyvä että sulla on toimiva kristallipallo.
Älä jaksa. Toi alkaa olla jo aika väsynyttä jopa sulta.
Sori urpuli, me vaihdettiin jo toiseen ketjuun, saat inistä täällä yksiksesi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että luultavasti sä olet noikin vihamieliset spammit itse kirjottanut. Ainakin yläpeukut on sun käsialaa.
Liputtaminen ei tarkoita yhtään mitään.
Kuka naisista tuomitsee tuollaiset sairaat miehiä syrjivät eli laittomat kirjoitukset, verbaalisesti? Ai ei kukaan? Turha sitten itkeä asiasta kun naisia syrjitään. Katsos kun tasa-arvo ei ole sitä, että omaa sukupuolta nostaa potkimalla toista alas.
N21
Etpä tuominnut itsekään. Aloit vaan levittää sisäistämääsi naisvihaa. Naista leikkien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mistään ei löydy naista joka toisi noita suhteeseen. Ainakaan sinkkuja."
Liekö edes olemassa naista, joka toisi parisuhteeseen mitään positiivista.
Ehdotan, että tästä syystä pysyt erossa naisista. Win-win 🥰
Ihanaa spermaviemäreiden parempaa femspleinaamista.
Ehdotan että tapat itsesi, maailma ei menetä mitään.
Tämä toimii esimerkkinä, miksi miesten terapiassa käyminen pitäisi normalisoida. Vihanhallintakurssikin voisi olla paikallaan.
En tarjoa suhteelle mitään. Naiselle tarjoan rakkautta ja ystävyyttä.
No miten olisi miehen tuomat fyysinen ja taloudellinen turva, huolenpito, rakkaus, lapset, keskustelut ja seksi?
M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liputtaminen ei tarkoita yhtään mitään.
Kuka naisista tuomitsee tuollaiset sairaat miehiä syrjivät eli laittomat kirjoitukset, verbaalisesti? Ai ei kukaan? Turha sitten itkeä asiasta kun naisia syrjitään. Katsos kun tasa-arvo ei ole sitä, että omaa sukupuolta nostaa potkimalla toista alas.
N21
Ihan tosi Tero..
M31
Vierailija kirjoitti:
No miten olisi miehen tuomat fyysinen ja taloudellinen turva, huolenpito, rakkaus, lapset, keskustelut ja seksi?
M51
Turva keneltä? Mieheltä itseltään?
Taloudellista turvaa mies ei tarjoa, se käyttää omat rahansa itseensä ja vie naisenkin rahat. Huolenpito? Mies jättää naisen kun tulee tarve huolehtia. Rakkaus ja lapset? Älä naurata, nainen tekee lapset toisen miehen kanssa, ei oman puolisonsa. Keskusteluun kelpaa nainenkin, kuten myös seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää että toi vastaavanlainen ketju "mitä naiset tuovat nykyään parisuhteeseen"-ketju poistettiin 10 minuutissa.
Siis miettikää mitä sukupuolista miesten syrjintää on, että vastaavanlainen ketju ei saa jäädä mut toki kun on tämä miesvihapläjäysketju niin tämähän porskuttaa jo viidettä päivää ja ylit tuhat kommenttia, suurin osa pelkkää sukupuolista syrjintää ja miesvihaoksennusta !
Tämä sisälsi sivukaupalla asiallista keskustelua, miksi naiset eivät halua parisuhdetta.
Nyt sper ma vie märi äijä on pilannut ketjun, jo satoja äijän sekopääviestejä pelkkää naisvihaoksennusta ja naisten nimittelyä.
Asiallinen keskustelunne on miesvihaa. Voi kyynel kun se pilattiin
Naisilla on vastaus, mutta se ei tätä kysymystä kysyviä miehiä miellytä. Naisilla on ihan oma talous jossa ihkaoma pöytä ja pöydällä itse ostetut tavarat/elintarvikkeet. Patriarkaaliset, epätasa-arvoiset heterosuhteet ovat pikkuhiljaa tulossa tiensä päähän. Ne miehet, jotka pysyvät kehityksessä mukana, pariutuvat. Ne jotka eivät evolvaa, katoavat.