Mitä miehet tuovat nykyään parisuhteeseen?
Nuoret naiset eivät halua seurustella. He eivät suostu ilmaisiksi kotiorjiksi, miesten passaajiksi ja lämmittämään miehen vuodetta vuosi tolkulla vain kuullakseen että mies ei ole valmis sitoutumaan eikä perustamaan perhettä. Miehet eivät vielä kolmevitosinakaan usein tiedä milloin haluavat ja haluavatko ylipäätään lapsia. Naiset haluavat pariutua ja perustaa perheen, eivätkä he halua tuhlata vuosia miehiin, jotka käyttävät heitä vain hyväkseen.
Kommentit (1454)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomattavasti enemmän kun naiset kun jos naiselta kysyy mitä tuot suhteeseen niin nainen psottaa itseään ja omaa kehoaan ja sanoo "itseni eikä naisen tarvi enempää tuodakkaan"
Yhdellekään naiselle ei riitä että mies sanoisi että tuo vain itsensä niin tämä yksin jo todistaa sen että miehet tuo parisuhteeseen enemmän kun naiset.
Vai tunnetteko te itse yhtään naista jolla riittäisi parisuhteessa miehen kohdalla se että mies tuo vain itsensä?
En mä ainakaan halua sellaisen miehen kanssa olla, jolle olen pelkkä torso.
Sinä ainakin sanot olevasi erilainen mutta kun naisilta kysyy tuon kysymyksen niin 99,9% sanoo että tuo vain itsensä
Kyllä, itseni ihmisenä.
Kaipaan suhteelta nimenomaan sen inhimillisiä puolia. En rahaa, en materiaa, enkä pelkkää ruumiillista hedonismia.
Haluan tulla nähdyksi ja kuulluksi ihmisenä, en kehona. Tämä yhdistettynä seksuaalisuuteen on mitä kaipaan.
Itseasiassa elämässäni on yksi tällainen mies, jonka kanssa ajatusmaailmat kohtaavat. Ei olla toisillemme pelkkiä rahapusseja tai sukuelimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista miehistä on sellaisia möllejä jotka eivät henkisesti tuo mitään suhteeseen. Itselleni on käynyt niin että muutama normaalin oloinen mies haluaa minusta kaiken henkisesti ja takertuvat kiinni. Olen luonteeltani enpaattinen ja huolehtivainen ollut lapsesta asti. Miehet odottavat minulta hoivaa ja huolenpitoa eikä minua tue kukaan joka on raskasta.
Ei enää suomalaisia miehiä minulle kiitos, keskityn hoivaamaan vaan lapsiani.
Hoivaa ensin itsesi..
Kyllä, sitäkin. Ihan mitä tahansa muuta kuin miestä. Koirat, kissat, marsut, käärmeet....
Vierailija kirjoitti:
Huomattavasti enemmän kun naiset kun jos naiselta kysyy mitä tuot suhteeseen niin nainen psottaa itseään ja omaa kehoaan ja sanoo "itseni eikä naisen tarvi enempää tuodakkaan"
Yhdellekään naiselle ei riitä että mies sanoisi että tuo vain itsensä niin tämä yksin jo todistaa sen että miehet tuo parisuhteeseen enemmän kun naiset.
Vai tunnetteko te itse yhtään naista jolla riittäisi parisuhteessa miehen kohdalla se että mies tuo vain itsensä?
Totta kai. Mitä sä luulet sen miehen muuta tuovan? Talon? Rahaa? Autoja? Ison leukansa? Mitä?
On aika typistetysti sanottu, että tuo vain itsensä. Hänhän voi tuoda rakkautta, läheisyyttä, hellyyttä, haleja, suukkoja, seksiä, ystävyyttä, naurua, kuuntelevaa korvaa, ilojen ja surujen jakamista, turvaa, tukea, luottamusta, elämän jakamista. Itse ainakin tuon nuo suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan halua sellaisen miehen kanssa olla, jolle olen pelkkä torso.
Sinä ainakin sanot olevasi erilainen mutta kun naisilta kysyy tuon kysymyksen niin 99,9% sanoo että tuo vain itsensä
Mitä ihmisen sitten pitäisi suhteeseen tuoda muuta kuin itsensä?
Täällä nyt trolli tai botti tai muuten katkera kilipää spämmää täysin sopimatonta ja rikollista tekstiä. Älkää vastatko siihen vaan ilmoittakaa asiattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Mitä sä luulet sen miehen muuta tuovan? Talon? Rahaa? Autoja? Ison leukansa? Mitä?
On aika typistetysti sanottu, että tuo vain itsensä. Hänhän voi tuoda rakkautta, läheisyyttä, hellyyttä, haleja, suukkoja, seksiä, ystävyyttä, naurua, kuuntelevaa korvaa, ilojen ja surujen jakamista, turvaa, tukea, luottamusta, elämän jakamista. Itse ainakin tuon nuo suhteeseen.
Mistään ei löydy naista joka toisi noita suhteeseen. Ainakaan sinkkuja.
"Mistään ei löydy naista joka toisi noita suhteeseen. Ainakaan sinkkuja."
Liekö edes olemassa naista, joka toisi parisuhteeseen mitään positiivista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet aina ihannoivat perinteisiä arvoja. Pitäisikö tässä asiassa palata perinteiseen malliin, jolloin seksi aloitetaan avioliitossa?
Ilman muuta. Naiset tekivät suuren virheen "seksuaalisen vapautumisen" nimissä.
M
Höpsis. Suunta on erinomainen ja paranee entisestään koko ajan. S eksiorjuudesta nautintoon ja kylläisyyteen. Nykynuoret eivät enää mitään siitosorjuuksia kaipaa. Sori siitä ja kiitos esiäidit, jotka teitte isot liikkeet ottaessanne avioerot seksiorjuuttajista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aika typistetysti sanottu, että tuo vain itsensä. Hänhän voi tuoda rakkautta, läheisyyttä, hellyyttä, haleja, suukkoja, seksiä, ystävyyttä, naurua, kuuntelevaa korvaa, ilojen ja surujen jakamista, turvaa, tukea, luottamusta, elämän jakamista. Itse ainakin
Niin, en yksinkertaisesti pidä miehiä keskimääräisesti kovin fiksuina tai mukavina, ja juttunne ovat epämiellyttäviä. Jos rehellisiä ollaan niin jopa äänenne satuttaa minua. En kuuntele miesten laulamaa musiikkia tai varsinkaan mitään puheohjelmia, sillä se äänentaajuus ja se miten sitä käyteään oikeasti tuntuu pahalta. Toki mies voi puhua myös pehmeästi ja harmonisesti, mutta nämä ovat yleensä ammattipuhujia sitten ja niidenkin joukossa anomalioita.
Tästä lähtökohdasta suurimmalla osalla miehistä on kerta kaikkiaan aika huonot saumat päästä "luontaisilla avuillanne" suhteeseen ainakaan minun kanssani. Ei sillä, että panisin tällaisen epämiellyttävän yksilön kanssa rahastakaan, mutta jonkun verran, esim. 5% ärsyttävyyttä voi taloudellisilla eduilla kompensoida.
Vierailija kirjoitti:
Ongelmahan on sitten sillä selvä, että alatte panemaan toisianne. Parisuhde on muuttenkin ihan eri asia kuin PERHE joten panemisiin.
"Niin, en yksinkertaisesti pidä miehiä keskimääräisesti kovin fiksuina tai mukavina, ja juttunne ovat epämiellyttäviä. Jos rehellisiä ollaan niin jopa äänenne satuttaa minua. En kuuntele miesten laulamaa musiikkia tai varsinkaan mitään puheohjelmia, sillä se äänentaajuus ja se miten sitä käyteään oikeasti tuntuu pahalta. Toki mies voi puhua myös pehmeästi ja harmonisesti, mutta nämä ovat yleensä ammattipuhujia sitten ja niidenkin joukossa anomalioita.
Tästä lähtökohdasta suurimmalla osalla miehistä on kerta kaikkiaan aika huonot saumat päästä "luontaisilla avuillanne" suhteeseen ainakaan minun kanssani. Ei sillä, että panisin tällaisen epämiellyttävän yksilön kanssa rahastakaan, mutta jonkun verran, esim. 5% ärsyttävyyttä voi taloudellisilla eduilla kompensoida."
Tästä sepustuksesta suorastaan paistaa läpi älykkyys ja henkinen kypsyys...eiku se olikin se toinen...
Vierailija kirjoitti:
No on. Ainakin yksi, mutta mun vaimoa ette saa.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on vaiva ja rasite niin ei kai kukaan sellaista halua kotiinsa? Mitä se miehen "oma itse" on? Jos kakka kävelee ovellesi ja sanoo "tässä mä nyt oon, ota tai jätä" niin otatko vai jätätkö? Totta kai jätät. Ei se sitä tarkoita, että tuossa analogiassa olisi jotain vikaa, vaan ainoastaan siinä, että se miesten "oma itse" ei vastaa siihen, mitä naiset suhteelta haluavat
Miehet käyvät 12-20 vuotta koulua saadakseen haluamansa työpaikan. Kuinka paljon aikaa ja vaivaa käytetään siihen, että saadaan nainen - minkään tasoinen, miellyttävästä puhumattakaan? 5min? 2 euroa, huoltoasemakahvi? Vai haluaako mies 50/50 naisen, joka kouluttaa miehen tehtäväänsä kuten esimies kouluttaisi? Sopeutuuko mies tällaiseen ja mikä takaa sen, ettei nainen kouluta miestä jonkun toisen palvelukseen? Miksi kerta kaikkiaan joku nainen näkisi vaivaa miehen eteen, joka ei omaa pienintäkään miellyttämisenhalua naista kohtaan vaan tulee paska perseessä eräjorma housuissa rikkomaan naisen esineet ja r aisaamaan tämän, kutsuen sitä rakkaudeksi? Hyh hyh, huh huh.
Kelpaatte omina itsenänne juuri sinne minne teidän kuuluukin: huoltoaseman kahviporukkaan, metsästäjäseuraan, rasvaiselle tallille, evlut kirkkoon ja veronmaksajiksi. Naisilla on omat kriteerinsä ja jos ovi ei aukene niin ovi ei aukene.
Vierailija kirjoitti: "Niin, en yksinkertaisesti pidä miehiä keskimääräisesti kovin fiksuina tai mukavina, ja juttunne ovat epämiellyttäviä. Jos rehellisiä ollaan niin jopa äänenne satuttaa minua. En kuuntele miesten laulamaa musiikkia tai varsinkaan mitään puheohjelmia, sillä se äänentaajuus ja se miten sitä käyteään oikeasti tuntuu pahalta. Toki mies voi puhua myös pehmeästi ja harmonisesti, mutta nämä ovat yleensä ammattipuhujia sitten ja niidenkin joukossa anomalioita. Tästä lähtökohdasta suurimmalla osalla miehistä on kerta kaikkiaan aika huonot saumat päästä "luontaisilla avuillanne" suhteeseen ainakaan minun kanssani. Ei sillä, että panisin tällaisen epämiellyttävän yksilön kanssa rahastakaan, mutta jonkun verran, esim. 5% ärsyttävyyttä voi taloudellisilla eduilla kompensoida." Tästä sepustuksesta suorastaan paistaa läpi älykkyys ja henkinen kypsyys...eiku se olikin se toinen...
Mielestäsi on henkisesti kypsää antaa pillua miehelle, kenestä ei edes pidä? Ok, mene sitten grinderiin ja laita perse pystyyn. Minä en niin tee, mutta kiva että sinä teet.
Lisätään vielä sen verran, että jos mies vittuilee tai osoittaa mitään passiivisaggressiivisuutta tai halveksuvaa käytöstä, hän ei ansaitse 1. seuraani eikä varsinkaan 2. pilluani. Toivottavasti tämä ei tule kenellekään yllätyksnä ja osaatte hymyillä ja olla mukavia niille naisille ketä yritätte raisata, ettekä lisäksi vielä pahoinpitele heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hämmentävää että miehet kuvittelevat sen jotenkin loukkaavan naisia kun kertovat että naiset eivät ole seksuaalisesti haluttavia tai että mies ei panisi häntä.
Tietenkin kun se on pahin loukkaus mitä itse voisivat kuvitella saavansa.
Naiset ovat vuosia kertoneet itse kuinka se limainen suolenpätkä määrittelee heidän arvonsa ihmisinä.
Haukutte miehiä inceleiksi, ette sinkuiksi.
Voihan sinkuillakin olla hyvin aktiivinen seksielämä. Eri asia.
Aivan, niin on.
Eli arvotatte itsestänne vain seksin. Parisuhde kanssanne ei ole mainitsemisen arvoinen, pelkkä p
Kaikki minussa on arvokasta, jokainen huomionmurusenikin. Paljon arvokkaampaa, kuin limakalvoaukkoni. Se että sinulla ei ole muuta annettavaa kuin pipuli kertoo vain sinusta ja sillä on kysyntääkin vain grinderissä.
mutta haukut miehiä inceliksi, se kertoo sinusta, ei niistä miehistä joita haukut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Suurin osa naisista ei tuo uusia veroeuroja, sillä niiden työt maksetaan niillä. Halvemmaksi tulisi kun palkka olisi pienempi ja niillä olisi verovapaus."
Sulta on selvästi mennyt ohi, mihin talouden rattaiden pyöriminen perustuu. Juju on siinä, että raha kiertää.
Huhhuh.... ei ihme että naisilla on vaikeuksia talouden kanssa.
Siirrytään sit kaikki hei tuonne julkiselle. Laitetaan vielä helvetin kovat palkat kaikille, raha kiertämään.
Mietippä hetki tätä:
Henkilö x on töissä lääkinnällisiä laitteita tai koneita valmistavassa yksityisessä yrityksessä.
Henkilön x suunnitelema kone myydään sairaalalle ja projekti maksetaan verovaroin.
Henkilö y käyttää konetta työssään.
Onko nyt siis niin, että henkilö x on tuottavassa työssä ollessaan yksityisessä yrityksessä, vaikka hänen yrityksensä tulos on kiinni verovaroin maksettujen laitteiden myynnistä?
Jos se firma suunnittelee laitteita yksinoikeudella kotimaisille julkisen sektorin sairaanhoitoon... sillä ei makseta monenkaan kuukauden palkkaa.
En tuo yhtään mitään. Olen vain oma itseni. Perus arkea, pesen pyykkiä, käyn töissä, hoidan lapsia, teen ruokaa, siivoan, olen rakentanut meille kodin, käyn kaupassa, vaimon kanssa hellyyttä ja läheisyyttä. Miksi ihmeessä minun pitäisi erikseen tuoda suhteeseen jotain muuta kuin oma itseni. Ostin itselleni uuden auton, arvatkaa kuka sen vei? Iskäx4
Vierailija kirjoitti:
En tuo yhtään mitään. Olen vain oma itseni. Perus arkea, pesen pyykkiä, käyn töissä, hoidan lapsia, teen ruokaa, siivoan, olen rakentanut meille kodin, käyn kaupassa, vaimon kanssa hellyyttä ja läheisyyttä. Miksi ihmeessä minun pitäisi erikseen tuoda suhteeseen jotain muuta kuin oma itseni. Ostin itselleni uuden auton, arvatkaa kuka sen vei? Iskäx4
Sun vanhin lapsi, se poika siis.
Mulle riittää mies ja sen moottoripyörä, jos pääsen kyytiin.
En tarvitse, enkä halua, miehen menneisyyttä, en kotia, en rahoja, en kesämökkiä, en autoa, enkä etenkään lapsia. Multa löytyy ne kaikki itseltäni.