Havahduin siihen että en juuri ole tekemisissä missään miesten kanssa
Töissä naisia, kaverit naisia, vain äiti elossa. Kaupassakin menen itsepalvelukassalle tai jos on pakko, valitsen naiskassan. En asioi miesten kanssa oikein missään.
Muilla vastaavaa?
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä hyvä. Suomalaiset naiset pysykää erossa meistä miehistä, koska teistä ei seuraa mitään muuta kuin pahaa.
Varsinkin nämä toksiset naiset täällä keillä ihan selviä mielenterveyden ongelmia ja miesvihaa täynnä. Kuka hullu näiden kanssa haluaisi olla edes tekemisissä? Luojan kiitos että on kavereina fiksuja normaaleja naisia ja miehiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tekemisissä poikani ja isäni kanssa. Töissä joudun joskus puhumaan miehille, mutta onneksi suurin osa on naisia.
Ai että mä nautin kun naiset vihaavat poikaasi ja se kuolee yksin.
Alba!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tekemisissä poikani ja isäni kanssa. Töissä joudun joskus puhumaan miehille, mutta onneksi suurin osa on naisia.
Miksi sinä siitä nautit? Mitäs pahaa poikani on sinulle tehnyt?
Tätä juuri tarkoitan, onneksi harvoin joudun puhumaan perheen ulkopuolisille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos valitsee kassan pelkästään sukupuolen perusteella niin se kertookin jo kaiken oleellisen AP sielunelämästä.
Eihän niitä muita kassatoimihenkilöitä olekaan, kuin naisia. Helppo valinta.
Mitä? Ruokakaupoissa on mieskassoja vaikka kuinka paljon. Missä tuppukylässä asut, jos teillä on vain yksi ruokakauppa ja siellä vain naisia töissä?
Kerimäen K.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos valitsee kassan pelkästään sukupuolen perusteella niin se kertookin jo kaiken oleellisen AP sielunelämästä.
Kyllä terve itsesuojeluvaisto saa aina valitsemaan naisen, niin taksikuskin kuin kassankin. Ei voi olla liian varovainen.
Taksikuskin valinnassa mulle on ykköskriteeri, että kuski on valkoinen kantis. Sukupuolella ei ole väliä. Jos kuski olisikin ulkomaalainen, siinä tapauksessa valitsisin naiskuskin. Kaupan kassalla ei ole kertakaikkiaan mitään väliä, onko mies vai nainen. Mitä väärää se mieskassa sulle siinä maitopurkkia piipatessaan muka sanoo tai tekee?
Hei, ei vara venettä kaada!
Olet varmaan laivaristeilylläkin koko aj
Jos se pitää sinunkaltaiset loitolla niin hemmetin hyvä idea.
Sinkkunainen olen ja kohtaan miehiä töissä,kaupassa ja lenkkipolulla + sukulaismiehet.
Varo aina miehiä! Eivät ne muuta halua, kuin viedä sinulta kalleimman aarteesi, piikuuden!
Vierailija kirjoitti:
Varo aina miehiä! Eivät ne muuta halua, kuin viedä sinulta kalleimman aarteesi, piikuuden!
Ei ne ole kiinnostuneet kuin peräreiästä.
Aika vähän olen tekemisissä miesten kanssa. Ei vaan ole mitään yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä juuri tarkoitan, onneksi harvoin joudun puhumaan perheen ulkopuolisille miehille.
Miehet ovat usein oudon vihaisia kaikkia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa naisista haluaa olla miesten kanssa. Miten tämä on mahdollista?
Vanhemmat naiset varmaankin. Nuoret eivät enää suostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntematon mies on aina naiselle uhka, tuttu mies ehkä jopa hengenvaarallinen.
Sulla on edelleen tuo sama levy päällä, pitäiskö vihdoin hakea lääkitys siihen?
Mikä ihmeen sama levy? Eka kommentti tähän ketjuun.
Minulla on 4 hyvää miespuolista ystävää. Olen tutustunut heihin kavereiden, sukulaisten ja harrastusten kautta. He ovat aika paljon nuorempia kuin minä. Mitään romanttista intressiä ei näissä ystävyyksissä ole ollut. Ollaan vaan jossain sosiaalisessa ympyrässä huomattu toisella jotain samantapaista ajatusmaailmaa ja että tuon seurassa on helppo olla, siitä on lähtenyt vuosien yhteydenpito. On minulla onneksi hyviä naispuolisiakin ystäviä, nuoria ja vanhoja. Oman ikäisiäni miespuolisia ystäviä minulla ei ole, paitsi yhden ystävän puoliso on viisas ja mukava. Monella naispuolisista ystävistäni ja tuttavistani on aika rasittavat puolisot.
Vierailija kirjoitti:
Eläinkunnassa sukupuolet kohtaavat yleensä vain lyhytaikaisesti parittelun merkeissä ja taas eroavat omiin oloihinsa.
Kuulostaa järkevältä ja miellyttävältä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa naisista haluaa olla miesten kanssa. Miten tämä on mahdollista?
Patriarkaatti on vuosituhansien ajan aivopessyt naisia alistumaan.
Onneksi nimenomaan nuoret naiset ovat irtaantumassa tästä.He eivät enää siedä mitä aiemmat sukupolvet ovat häpeäksemme sietäneet. Nuoret naiset ovat upeita, rohkeita ja oikeassa. Kaikki tuki heille!
Äiti
Miten tulit äidiksi, oletettavasti ilman miesten sukusoluja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä hyvä. Suomalaiset naiset pysykää erossa meistä miehistä, koska teistä ei seuraa mitään muuta kuin pahaa.
Varsinkin nämä toksiset naiset täällä keillä ihan selviä mielenterveyden ongelmia ja miesvihaa täynnä. Kuka hullu näiden kanssa haluaisi olla edes tekemisissä? Luojan kiitos että on kavereina fiksuja normaaleja naisia ja miehiä
Tuota... nämä ovat normaaleja naisia
Kaikki naiset vihaavat miehiä. Sen kun ymmärtää, pääsee pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläinkunnassa sukupuolet kohtaavat yleensä vain lyhytaikaisesti parittelun merkeissä ja taas eroavat omiin oloihinsa.
Kuulostaa järkevältä ja miellyttävältä
Varsinkin kun naaras sattuu olemaan kiinnostunut silloin kun haluaa poikasia ja sekin onnistuu kerrasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on syntynyt mieheksi, muuta ei tarvita.
Kuten itsekin sanot, onneksi et itsekään ole miesten kanssa missään tekemisissä. Saastaa ovat, eikö totta?
Myös poikasi ja isäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja joillakin hämähäkkilajeilla naaras syö urokselta pään parittelun jälkeen
Nam!
Hyvä. Jos sinuun tulisi niin aika toksinen varmasti olisi, olipa tyttö tai poika.