Havahduin siihen että en juuri ole tekemisissä missään miesten kanssa
Töissä naisia, kaverit naisia, vain äiti elossa. Kaupassakin menen itsepalvelukassalle tai jos on pakko, valitsen naiskassan. En asioi miesten kanssa oikein missään.
Muilla vastaavaa?
Kommentit (118)
Tuntematon mies on aina naiselle uhka, tuttu mies ehkä jopa hengenvaarallinen.
Mä tapaan miehiä päivittäin. Enkä halua heistä ketään. Yksi papparainen flirttaili ja mä sanoin hänelle että hän on lyönyt päänsä kiveen koska hourailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos valitsee kassan pelkästään sukupuolen perusteella niin se kertookin jo kaiken oleellisen AP sielunelämästä.
Kyllä terve itsesuojeluvaisto saa aina valitsemaan naisen, niin taksikuskin kuin kassankin. Ei voi olla liian varovainen.
Taksikuskin valinnassa mulle on ykköskriteeri, että kuski on valkoinen kantis. Sukupuolella ei ole väliä. Jos kuski olisikin ulkomaalainen, siinä tapauksessa valitsisin naiskuskin. Kaupan kassalla ei ole kertakaikkiaan mitään väliä, onko mies vai nainen. Mitä väärää se mieskassa sulle siinä maitopurkkia piipatessaan muka sanoo tai tekee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa naisista haluaa olla miesten kanssa. Miten tämä on mahdollista?
Patriarkaatti on vuosituhansien ajan aivopessyt naisia alistumaan.
Miksi naisia on noin helppo aivopestä? Ovatko naiset heikkolahjaisempia ja tyhmiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä s**tanan patriarkaatti?? Vai oliko tää vitsi? Se selittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisia on noin helppo aivopestä? Ovatko naiset heikkolahjaisempia ja tyhmiä?
Ovat.
Olen miettinyt, mikä olisi sellainen harrastus, esim. yhdistystoiminta, missä tapaisi miehiä. Ensinnäkin muuten vaan, ja ties vaikka tapaisi jonkun kiinnostavan. Kaveripiiri ja (vähäiset) sosiaaliset harrastukset naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos valitsee kassan pelkästään sukupuolen perusteella niin se kertookin jo kaiken oleellisen AP sielunelämästä.
Eihän niitä muita kassatoimihenkilöitä olekaan, kuin naisia. Helppo valinta.
Mitä? Ruokakaupoissa on mieskassoja vaikka kuinka paljon. Missä tuppukylässä asut, jos teillä on vain yksi ruokakauppa ja siellä vain naisia töissä?
Vierailija kirjoitti:
Tuttua. On mulla isä ja miespuolinen naapuri, mutta siinä se. Olen samanlainen, hakeudun naispuoliselle asiakaspalvelijalle. Ja nyt tuli kylälle uusi naispuolinen nuohooja, samaten lukkoseppä oli nainen. Naisten kanssa on jotenkin helpompaa, koska heillä ei ole sitä pätemisenhalua mikä taas harvalta mieheltä puuttuu.
Kannattaa oikolukea teksti ennen kuin lähettää koska viimeinen lause on vähän epäselvä. Jotenkin tuntuu että tämä "päteminen" on sitä että nuohooja antanut vinkkejä mutta koska nuohooja oli miespuolinen niin pakostikin hän tunsi olevansa naista fiksumpi ja ylempänä, ja miesselitti näitä asioita, eikö vaan?
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, mikä olisi sellainen harrastus, esim. yhdistystoiminta, missä tapaisi miehiä. Ensinnäkin muuten vaan, ja ties vaikka tapaisi jonkun kiinnostavan. Kaveripiiri ja (vähäiset) sosiaaliset harrastukset naisten kanssa.
Miksi sen pitää olla yhdistystoiminta? Mene tavalliselle kuntosalille, ei mihinkään lady fitness -salille, vaan sellaiselle, missä on vapaita painoja. On miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuntematon mies on aina naiselle uhka, tuttu mies ehkä jopa hengenvaarallinen.
Sulla on edelleen tuo sama levy päällä, pitäiskö vihdoin hakea lääkitys siihen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä terve itsesuojeluvaisto saa aina valitsemaan naisen, niin taksikuskin kuin kassankin. Ei voi olla liian varovainen.
Taksikuskin valinnassa mulle on ykköskriteeri, että kuski on valkoinen kantis. Sukupuolella ei ole väliä. Jos kuski olisikin ulkomaalainen, siinä tapauksessa valitsisin naiskuskin. Kaupan kassalla ei ole kertakaikkiaan mitään väliä, onko mies vai nainen. Mitä väärää se mieskassa sulle siinä maitopurkkia piipatessaan muka sanoo tai tekee?
Hei, ei vara venettä kaada!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tekemisissä poikani ja isäni kanssa. Töissä joudun joskus puhumaan miehille, mutta onneksi suurin osa on naisia.
Ai että mä nautin kun naiset vihaavat poikaasi ja se kuolee yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sen pitää olla yhdistystoiminta? Mene tavalliselle kuntosalille, ei mihinkään lady fitness -salille, vaan sellaiselle, missä on vapaita painoja. On miehiä.
No itse ainakin miehenä keskityn treenaamiseen. On minua naiset lähestynytkin mutta koskaan ei ole varma onko lähestynyt sen takia koska kiinnostunut ja en halua että siitä tulee kiusallista jos ei olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ap:n, vaan kaikkien suomalaisten naisten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nimenomaan nuoret naiset ovat irtaantumassa tästä.He eivät enää siedä mitä aiemmat sukupolvet ovat häpeäksemme sietäneet. Nuoret naiset ovat upeita, rohkeita ja oikeassa. Kaikki tuki heille!
Äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, ei vara venettä kaada!
Olet varmaan laivaristeilylläkin koko ajan pelastusliivi päällä?
Osaavat hyödyntää sen ainoan arvon mitä uroksella on: proteiinin ja rasvan, joita tarvitaan munimiseen.