Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Havahduin siihen että en juuri ole tekemisissä missään miesten kanssa

Vierailija
09.10.2025 |

Töissä naisia, kaverit naisia, vain äiti elossa. Kaupassakin menen itsepalvelukassalle tai jos on pakko, valitsen naiskassan. En asioi miesten kanssa oikein missään.

Muilla vastaavaa?

Kommentit (118)

Vierailija
81/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä hyvä. Suomalaiset naiset pysykää erossa meistä miehistä, koska teistä ei seuraa mitään muuta kuin pahaa.

Varsinkin nämä toksiset naiset täällä keillä ihan selviä mielenterveyden ongelmia ja miesvihaa täynnä. Kuka hullu näiden kanssa haluaisi olla edes tekemisissä? Luojan kiitos että on kavereina fiksuja normaaleja naisia ja miehiä

Älä nyt oo tollanen. Kunhan vitsaillaan. Teitä pikkumiehiä on niin viihdyttävää ulisuttaa.

Vierailija
82/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana välttelin miehiä. Minulla oli huonoja kokemuksia. Vanhempana olen saanut tutustua hyviin miehiin. Tulen myös hyvin toimeen naisten kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ei oikein ole nykyään naisille mitään tarjottavaa, surullista kyllä. Parisuhde ei ole naisen näkökulmasta houkuttelevaa eikä kannattavaa. Miehet mielellään hyötyisivät ilmaisesta kotiorjasta, mutta eivät kuitenkaan halua sitoutua tai eivät halua perustaa perhettä. Miehet nauttisivat vain parisuhteen eduista, mutta eivät antaisi itse mitään ja se ei nykynaisille enää käy. He ovat tietoisia omasta arvostaan eikä se arvo ole riippuvainen miehistä.

Vierailija
84/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nainen, rakennusalalla. Töissä huomaa, että työkaverimiehet eivät ole missään naisten kanssa tekemisissä. 👀👀👀

Nimim. En ole koskaan tuntenut itseäni enemmän naiseksi kuin raksalla 

Vierailija
85/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa naisista haluaa olla miesten kanssa. Miten tämä on mahdollista?

Patriarkaatti on vuosituhansien ajan aivopessyt naisia alistumaan.

Onneksi nimenomaan nuoret naiset ovat irtaantumassa tästä.He eivät enää siedä mitä aiemmat sukupolvet ovat häpeäksemme sietäneet. Nuoret naiset ovat upeita, rohkeita ja oikeassa. Kaikki tuki heille!

Äiti

Miten tulit äidiksi, oletettavasti ilman miesten sukusoluja?

En ilman sukusoluja pakko myöntää. Niitä ei ollut vaikea saada. Oli suorastaan ylitarjontaa.

Vierailija
86/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi nimenomaan nuoret naiset ovat irtaantumassa tästä.He eivät enää siedä mitä aiemmat sukupolvet ovat häpeäksemme sietäneet. Nuoret naiset ovat upeita, rohkeita ja oikeassa. Kaikki tuki heille!

Äiti

En ilman sukusoluja pakko myöntää. Niitä ei ollut vaikea saada. Oli suorastaan ylitarjontaa.

Miksi siedit miestä? Oliko pakko päästä porsimaan?

Vierailija
87/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli sinulle. Minulla on pikemmin päinvastoin tai ainakin toivoisin. Olen vierestä todistanut niin ilkeää naisten käytöstä (ei lähellekään aina itseeni liittyvää), niin monella alalla, lyhyissä ja pitkissä työsuhteissa (siksi olen ollut myös näköalapaikalla, uudelleen kouluttautumassa, harjoittelussa jne) että tämän jälkeen kun lisäksi sitä näen ja koen pienessä asuinyjteisössä, olen saanut tarpeekseni naisista enkä aio työskennellä heille tai heidän hyväksi enää koskaan. Ainoa yhteinen tekijä heillä on ollut jossain määrin ikä. Keski-ikäisiä tai vanhoja hirveitä ämmiä, ei koskaan juuri nuoria olleet nämä paholaiset. Olen siis jo muuttanut elämää siten että tulevaisuudessa palvelen ainoastaan miespuolisia asiakkaita, mutta toki maailma on jo muuttunut paremmaksi vuosikymmen myöhemmin kun naistä kahdesta menetetystä sukupolvesta päästään eroon ensin työelämässä, ja pian muutenkin. T. Aikuinen nainen joka saattaa päällepäin näyttää pehmeältä höykkyytettäväksi ja nöyryytettäväksi mutta olen todella valmistautunut tällaiseen nykyään. 

Vierailija
88/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teitä muitakin mielenvikaisia katkeria lepakoita, ap hyvä, etenkin tällä palstalla.

Vierailija
89/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Töissä on tosin joitain miehiäkin, mutta olen telemisissä vain pakollisen määrän. Mitään ylimääräistä ei kiinnosta seurustella. Sali pitäisi vielä vaihtaa naistensaliin.

Vierailija
90/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut varovaiseksi miesten kanssa. Minua on ahdistellut isäni kaverit, veljeni kaverit, luokkakaverit, tuntemattomat miehet, opettajat ja viranomaiset. 

Vierailija
91/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos valitsee kassan pelkästään sukupuolen perusteella niin se kertookin jo kaiken oleellisen AP sielunelämästä.

Kyllä terve itsesuojeluvaisto saa aina valitsemaan naisen, niin taksikuskin kuin kassankin. Ei voi olla liian varovainen.

Taksikuskin valinnassa mulle on ykköskriteeri, että kuski on valkoinen kantis. Sukupuolella ei ole väliä. Jos kuski olisikin ulkomaalainen, siinä tapauksessa valitsisin naiskuskin. Kaupan kassalla ei ole kertakaikkiaan mitään väliä, onko mies vai nainen. Mitä väärää se mieskassa sulle siinä maitopurkkia piipatessaan muka sanoo tai tekee? 

Minua on ahdistelleet ihan suomalaiset mieskuskit. En oikeastaan aja enää taksilla siitä syystä. Taksikeskuksesta tilatessa ei oikein voi pyytää, että vain naiskuski kelpaa. Jos tuntisin jonkun naispuolisen kuskin, niin voisi soittaa suoraan.

Vierailija
92/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äiti

Miksi siedit miestä? Oliko pakko päästä porsimaan?

En sietänyt. Ja oli. 

Vierailija
93/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äiti

Miksi siedit miestä? Oliko pakko

En sietänyt. Ja oli. 

Olet alinta saastaa. Kait sä edes porsit tytön?

Vierailija
94/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä hyvä. Suomalaiset naiset pysykää erossa meistä miehistä, koska teistä ei seuraa mitään muuta kuin pahaa.

Varsinkin nämä toksiset naiset täällä keillä ihan selviä mielenterveyden ongelmia ja miesvihaa täynnä. Kuka hullu näiden kanssa haluaisi olla edes tekemisissä? Luojan kiitos että on kavereina fiksuja normaaleja naisia ja miehiä

Älä nyt oo tollanen. Kunhan vitsaillaan. Teitä pikkumiehiä on niin viihdyttävää ulisuttaa.

Älä spermaviemäri viitsi vähätellä. Jokainen tajuaa ettette mitään vitsaile.

Kännissä ja läpällä jutut kuuluu persuille.

Vierailija
95/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen enkä juurikaan tekemisissä naisten kanssa. Elämässä on aviopuoliso ja poikalapsia, kaksi kaveriani myös miehiä. Teen etätöitä ja työkaverit on miehiä. Sisko ja äitini ovat ainoat naispuoliset ihmiset elämässäni. Kaipaisin naispuolisia kavereita, kun ei miesten jutut aina nappaa.

Kuulostaa kamalalta. Toivottavasti löydät ihania naisia elämääsi!

Vierailija
96/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläinkunnassa sukupuolet kohtaavat yleensä vain lyhytaikaisesti parittelun merkeissä ja taas eroavat omiin oloihinsa.

Ihmisiä kun ollaan niin onneksi ei tarvitse paritellakaan. En suostuisi synnyttämään ketään uutta toksista mansplainaajaa tähän maailmaan.

Tulisipa pian Suomeenkin se tekniikka, jolla voi valita lapsen sukupuolen.

Vierailija
97/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläinkunnassa sukupuolet kohtaavat yleensä vain lyhytaikaisesti parittelun merkeissä ja taas eroavat omiin oloihinsa.

Ihmisiä kun ollaan niin onneksi ei tarvitse paritellakaan. En suostuisi synnyttämään ketään uutta toksista mansplainaajaa tähän maailmaan.

Se on jo. Ruotsissakin tehdään abortteja vauvan sukupuolen perusteella, miksi kuvittelet ettei samaa tapahtuisi täällä?

Vierailija
98/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jo. Ruotsissakin tehdään abortteja vauvan sukupuolen perusteella, miksi kuvittelet ettei samaa tapahtuisi täällä?

Poikalapset tuleekin tappaa. VIimeistään muutama viikko synnytyksestä kun äidillä on tarpeeksi voimia painaa se vedenpinnan alla ja tuntea omin käsin kuinka rimpuilu loppuu.

Mikään ei ole niin kaunis kuin nainen joka on juuri tappanut poikansa.

Vierailija
99/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa itsellisiä naisia on aina vain enemmän.

Vierailija
100/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Töissä on tosin joitain miehiäkin, mutta olen telemisissä vain pakollisen määrän. Mitään ylimääräistä ei kiinnosta seurustella. Sali pitäisi vielä vaihtaa naistensaliin.

Vaihda äkkiä. Tavallinen sekasali on sinulle aivan liian toksinen paikka, liikaa testosteronia. Vaihda naisten salille heti huomenna.