Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Havahduin siihen että en juuri ole tekemisissä missään miesten kanssa

Vierailija
09.10.2025 |

Töissä naisia, kaverit naisia, vain äiti elossa. Kaupassakin menen itsepalvelukassalle tai jos on pakko, valitsen naiskassan. En asioi miesten kanssa oikein missään.

Muilla vastaavaa?

Kommentit (118)

Vierailija
21/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen olotila.

Vierailija
22/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tekemisissä poikani ja isäni kanssa. Töissä joudun joskus puhumaan miehille, mutta onneksi suurin osa on naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullinen olotila.

Miksi? Ei miehet halua naisista kuin anaalia. 

Vierailija
24/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mies elämässäni on veljeni. Olen kyllä elänyt lähes täysin erakkona yli kymmenen vuotta, joten ei niitä kontakteja ylipäänsä paljoa ole.

Vierailija
25/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä. Suomalaiset naiset pysykää erossa meistä miehistä, koska teistä ei seuraa mitään muuta kuin pahaa.

Vierailija
26/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullinen olotila.

Miksi? Ei miehet halua naisista kuin anaalia. 

Sukupuolien välillä tulisi olla luontevaa vuorovaikutusta, jolloin tulee synergiaa.

Yleisesti ottaen naiset eivät pidä anaalista.  Oletko kysynyt? Anaalia voit harrastaa miehenkin kanssa. Ehkäpä harrastatkin.

Vierailija
27/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat setit täällä. Ikinä en ole oman ikäisille miehille edes jutellut eikä ole koskaan ollut miespuolisia kavereita saati että olisin koskaan edes seurustellut. En edes muista milloin viimeksi olisin puhunut miespuoliselle ihmiselle. N37

Vierailija
28/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tekemisissä poikani ja isäni kanssa. Töissä joudun joskus puhumaan miehille, mutta onneksi suurin osa on naisia.

Onneksi?

Vierailija
29/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä hyvä. Suomalaiset naiset pysykää erossa meistä miehistä, koska teistä ei seuraa mitään muuta kuin pahaa.

Et oma-aloitteisesti kykene pysymään naisista erossa? No, kuten ketjusta näet, naiset hoitavat tämänkin puolestasi. Ole hyvä!

Vierailija
30/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valitsee kassan pelkästään sukupuolen perusteella niin se kertookin jo kaiken oleellisen AP sielunelämästä.

Vierailija
31/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa naisista haluaa olla miesten kanssa. Miten tämä on mahdollista?

Vierailija
32/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos valitsee kassan pelkästään sukupuolen perusteella niin se kertookin jo kaiken oleellisen AP sielunelämästä.

Eihän niitä muita kassatoimihenkilöitä olekaan, kuin naisia. Helppo valinta.

Vierailija
33/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä terve itsesuojeluvaisto saa aina valitsemaan naisen, niin taksikuskin kuin kassankin. Ei voi olla liian varovainen.

Vierailija
34/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttua. On mulla isä ja miespuolinen naapuri, mutta siinä se. Olen samanlainen, hakeudun naispuoliselle asiakaspalvelijalle. Ja nyt tuli kylälle uusi naispuolinen nuohooja, samaten lukkoseppä oli nainen. Naisten kanssa on jotenkin helpompaa, koska heillä ei ole sitä pätemisenhalua mikä taas harvalta mieheltä puuttuu. 

JoPas taas on aKALalla sUureT lUuLot 🤣🤣🤣

Että ihanko melkein kaikilla miehillä olisi joku hinku päteä sulle? Luulet varmaan myös että kaikki miehet haluu aina pokata sut...

Kyllä se kuule menee niin, että miehet haluu vaan saada työn tehtyä ja nopeasti pois häiriintyneen akan luota.

Melkoista pätemisenhalua tämä vastauksesi. 

Hienot harhat sulla, kantsis ottaa ne lääkkeet 👍

Vierailija
35/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttua. On mulla isä ja miespuolinen naapuri, mutta siinä se. Olen samanlainen, hakeudun naispuoliselle asiakaspalvelijalle. Ja nyt tuli kylälle uusi naispuolinen nuohooja, samaten lukkoseppä oli nainen. Naisten kanssa on jotenkin helpompaa, koska heillä ei ole sitä pätemisenhalua mikä taas harvalta mieheltä puuttuu. 

JoPas taas on aKALalla sUureT lUuLot 🤣🤣🤣

Että ihanko melkein kaikilla miehillä olisi joku hinku päteä sulle? Luulet varmaan myös että kaikki miehet haluu aina pokata sut...

Kyllä se kuule menee niin, että miehet haluu vaan saada työn tehtyä ja nopeasti pois häiriintyneen akan luota.

Melkoista pätemisenhalua tämä vastauksesi. 

Hienot harhat sulla, kantsis ottaa ne lääkkeet 👍

Eiköhän ne remppamiehet tiedä paremmin toimistaan, kuin tavan av-mamma. Ei niiden tarvitse päteä!

Vierailija
36/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit on naisia, mutta töissä on selvä miesenemmistö. Minusta se on oikeastaan tosi hyvä tilanne 🙍🙎🧓👵👱👱🙎🙋.

Vierailija
37/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma, kun näillä on nappausta huoltomiesten ja putkimiesten yms. remonttimiesten kanssa. Mistäköhän se johtuu?

Kenties oma avuttomuus stimuloi hyökkäävyyttä?

Vierailija
38/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhä useampi nainen ja muunsukupuolinen haluaa säilyttää turvallisen tilansa ja välttelee tietoisesti kontaktia patriarkaatin edustajiin.

Totta. Olen mies, ja olen huomannut sortavani jopa itseäni. Esim. tänään pakotan itseni siivoamaan.

Vierailija
39/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mä en ole ikinä ajatellut, että pitäisi jotenkin vältellä miehiä ja suosia vaikka asiakaspalvelussa naisia. Miksi ihmeessä? Mulle on ihan sama, onko kaupan kassa mies vai nainen. Menen kassalle, johon ei ole pitkä jono, välillä valitsen itsepalvelukassan, jos täytyisi muussa tapauksessa jonottaa ja itsellä on vain pienet ostokset. 

Asun mieheni ja poikani kanssa, joten vaikka en näkisi ketään muita koko päivänä, olen joka tapauksessa heidän seurassaan. Isäni on mulle äitiäni läheisempi. Veljiä mulla ei ole, miespuolisia sukulaisia joitakin, mutta en ole heidän kanssaan erityisesti tekemisissä. Työkavereina on lähinnä naisia, mutta myös jokunen mies. Ala on naisvaltainen. 

Joissain tapauksissa haluan, että tapaan naisen, lähinnä gynekologilla sekä hierojalla. Hierojakin voisi varmaan olla mies, jos olisin häneen tutustunut ja hyväksi hierojaksi todennut. 

Vierailija
40/118 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa naisista haluaa olla miesten kanssa. Miten tämä on mahdollista?

Patriarkaatti on vuosituhansien ajan aivopessyt naisia alistumaan.