Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauko Röyhkä-säälittävyydessään omaa luokkaa

Vierailija
09.10.2025 |

Vuosi 2012: Kauko Röyhkä kritisoi Vain Elämää -konseptia ja kehuskeli, kuinka kieltäytyi 8000€ esiintymispalkkiosta 75 000 myydystä levystä ja uusista potentiaalisista kuuntelijoista.

Vuosi 2025: Kauko Röyhkä kertoo olevansa ulosotossa ja pyytää seuraajiltaan 1€/kk.  

Kommentit (271)

Vierailija
221/271 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minun suosikki mutta arvostan paljon hänen asennettaan taiteen tekemiseen. Pitää kertoa niistä asioista jotka itseä aidosti kiinnostaa eikä kumarrella joka suuntaan. 

Vähän semmoinen Iggy Pop-meninki. Voin kyllä ymmärtää miten masentava paikka nyky-Suomi on luoville kunnianhimoisille artisteille, kun se on kauhea ihan taviksellekin. Kaiken pitäisi olla tuubista puristettua tasaista tahnaa, sellaista mikä ei ärsytä, erotu eikä jää liikaa mieleen että voidaan kohta työntää samaa tahnaa uusi annos.

Suomen ongelma on pikemminkin se, että täällä on liikaa tällaiselle tuottamattomalle taiteelle tukirahaa. Vain tuottavan taiteen pitäisi saada  tukea, mielellään sellaisen, joka tuottaisi my

Tässä huomaa, kuinka Röyhkän halveksima rap tuottaa tuloa, kun taas marginaalimusa huonosti brändättynä on kallista yhteiskunnalle

Vierailija
222/271 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

huomaa kateuden kun ei itse ole julkaissut tai levyttänyt mitään

Eihän tämän päivän nuori tiedä edes miten päin kitaraa pidetään sylissä. Tekoäly laitetaan tekemään musiikkia ja sitten ihmetellään miksi ei Emmat tipu syliin ja elämä musiikkibisneksessä aukene. Lahjakkuutta ei voi ostaa Temusta, ja se tämän päivän nuorilta tuntuu unohtuvan täysin.

Jaahas, herra Röyhkä taisi liittyä seuraamme. Koen, että nykytilanteessa nuoret artistit saavat tehdä hartiavoimin hommia, että saavat elantonsa. 

Sellaista se on kun lahjakkuus puuttuu.

Sinä tuskin olet lahjakkuuden määrittelyn asiantuntija. Jostain syystä Röyhkä on jäänyt marginaaliartistiksi

Kerro nyt ihmeessä, montako sinun kirjoittamista lauluista tai kirjoista on julkaistu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/271 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä huomaa, kuinka Röyhkän halveksima rap tuottaa tuloa, kun taas marginaalimusa huonosti brändättynä on kallista yhteiskunnalle

Vierailija
224/271 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tämän päivän nuori tiedä edes miten päin kitaraa pidetään sylissä. Tekoäly laitetaan tekemään musiikkia ja sitten ihmetellään miksi ei Emmat tipu syliin ja elämä musiikkibisneksessä aukene. Lahjakkuutta ei voi ostaa Temusta, ja se tämän päivän nuorilta tuntuu unohtuvan täysin.

Jaahas, herra Röyhkä taisi liittyä seuraamme. Koen, että nykytilanteessa nuoret artistit saavat tehdä hartiavoimin hommia, että saavat elantonsa. 

Sinä tuskin olet lahjakkuuden määrittelyn asiantuntija. Josta

Olen eri, ja multa vain muutama (paska) runo, mutta en ole ulosotossa, enkä kitise somessa ulostuloistani ihmisiltä rahaa (!) 

Vierailija
225/271 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä tuskin olet lahjakkuuden määrittelyn asiantuntija. Josta

Kerro nyt ihmeessä, montako sinun kirjoittamista lauluista tai kirjoista on julkaistu?

Etkö muuta osaa jankata? Jos kyseinen henkilö määrittelee itsensä lauluntekijäksi, niin silloin voimme odottaa tuloksia. Voinko kysyä sinulta samaa jos autoasi korjaava mekaanikko ei saanut kotteroasi kuntoon tai asuntoosi tulee putkimiehen jäljiltä vesivahinko? Montako autoa olet itse korjannut tai montako putkea olet itse liittänyt?

Vierailija
226/271 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin juuri Antti Tuurin kirjaa, jossa mainittiin, että vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelten kielellä, mutta minulla ei olisi rakkautta, niin olisin vain kumiseva vaski ja helisevä symbaali.

Pitää paikkansa Jukka-Pekan tuotantoa vastentahtoisesti kuullessaan. Tyhjät tynnyrit kumisevat, ei mitään pointtia, ei ideaa, ei sanomaa. Narsistista itseihailua tunkee läpi kuin pultsarin kissankusen hajuinen hiki.

Vierailija
227/271 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musahommathan on nykyisin sellaisia, että niistä ei saa rahaa ollenkaan. Kun tuli Spotify, levyjen myynti romahti täysin. Rock alkaa olla vitsi, jota voi tehdä vain rakkaana harrastuksena.

Vierailija
228/271 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Etkö muuta osaa jankata? Jos kyseinen henkilö määrittelee itsensä lauluntekijäksi, niin silloin voimme odottaa tuloksia. Voinko kysyä sinulta samaa jos autoasi korjaava mekaanikko ei saanut kotteroasi kuntoon tai asuntoosi tulee putkimiehen jäljiltä vesivahinko? Montako autoa olet itse korjannut tai montako putkea olet itse liittänyt?"

Älä selittele mitään, vaan kerro nyt ainoastaan montako sinun kirjoittamista lauluista tai kirjoista on julkaistu?

Vierailija
229/271 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röyhkä se menee edelleen joidenkin ihmisten ihon alle 😂. Hauskaa. Äijä on julkaissut hitokseen levyjä ja kirjoja ja tehnyt muutakin ja keikkailee edelleen, soolona ja vissiin bändinkin kanssa. Saa suorittaa perässä.

Vierailija
230/271 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Röyhkä se menee edelleen joidenkin ihmisten ihon alle 😂. Hauskaa. Äijä on julkaissut hitokseen levyjä ja kirjoja ja tehnyt muutakin ja keikkailee edelleen, soolona ja vissiin bändinkin kanssa. Saa suorittaa perässä.

Ja on ulosotossa. Kaiken tuon jälkeen vain tuulen huuhtoma perse. Se se vasta suoritus on! Kertoo ehdottomasti älykkyydestä!

Vierailija
231/271 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuivaa kyynelees ja ryystä räät. Et kuollut vielä tänäänkään."

Vierailija
232/271 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti-Esko Hytönen aikoinaan kirjoitti Hesarissa aika piikikkäitä artikkeleita kaikista näistä pääkaunkiseudun itsetietoisista ja arroganteista "taiteilijoista" ja "kirjailijoista", Röyhkä oli Matti-Eskon hampaissa useammankin kerran eikä syyttä.

Vierailija
233/271 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Kaukon soolokeikalla kesällä. Hänhän on leppoistunut entisajoista. Hauska heppu. Itseironiaa tihkuvia välispiikkejä.

Vierailija
234/271 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin juuri Antti Tuurin kirjaa, jossa mainittiin, että vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelten kielellä, mutta minulla ei olisi rakkautta, niin olisin vain kumiseva vaski ja helisevä symbaali.

Pitää paikkansa Jukka-Pekan tuotantoa vastentahtoisesti kuullessaan. Tyhjät tynnyrit kumisevat, ei mitään pointtia, ei ideaa, ei sanomaa. Narsistista itseihailua tunkee läpi kuin pultsarin kissankusen hajuinen hiki.

Ja luuletko sinä sivistymätön, että tuo sitaattisi on Antti Tuurilta peräisin? Ehkä yksi maailman siteeratuimmista virkkeistä?

🤦

Vierailija
235/271 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä tuskin

Kuinka monta maalausta Vincent Van Gogh myi elinaikanaan?

Vierailija
236/271 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kevennystä.

Vierailija
237/271 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan normia somen aikoina;)

Vierailija
238/271 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja on ulosotossa. Kaiken tuon jälkeen vain tuulen huuhtoma perse. Se se vasta suoritus on! Kertoo ehdottomasti älykkyydestä!

Jahas. Sinulle ilmeisesti ylpeyttä tuottaa varallisuus, jota et hautaan saa mukaasi. Minusta vuosikymmenten taiteilijuus on makeempi juttu. Mutta you do you.

Vierailija
239/271 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Etkö muuta osaa jankata? Jos kyseinen henkilö määrittelee itsensä lauluntekijäksi, niin silloin voimme odottaa tuloksia. Voinko kysyä sinulta samaa jos autoasi korjaava mekaanikko ei saanut kotteroasi kuntoon tai asuntoosi tulee putkimiehen jäljiltä vesivahinko? Montako autoa olet itse korjannut tai montako putkea olet itse liittänyt?"

Älä selittele mitään, vaan kerro nyt ainoastaan montako sinun kirjoittamista lauluista tai kirjoista on julkaistu?

Neljä. Pienpainoksia mutta silti. Entä sinulla?

Vierailija
240/271 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limainen setämies. Se Lauralle-biisi  on ällö.  Ääni on kuin namusedällä. Tulee mieleen joku rydmanni joka muna kovana kyttää saalistaan.