Kauko Röyhkä-säälittävyydessään omaa luokkaa
Vuosi 2012: Kauko Röyhkä kritisoi Vain Elämää -konseptia ja kehuskeli, kuinka kieltäytyi 8000€ esiintymispalkkiosta 75 000 myydystä levystä ja uusista potentiaalisista kuuntelijoista.
Vuosi 2025: Kauko Röyhkä kertoo olevansa ulosotossa ja pyytää seuraajiltaan 1€/kk.
Kommentit (271)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huomaa kateuden kun ei itse ole julkaissut tai levyttänyt mitään
Eihän tämän päivän nuori tiedä edes miten päin kitaraa pidetään sylissä. Tekoäly laitetaan tekemään musiikkia ja sitten ihmetellään miksi ei Emmat tipu syliin ja elämä musiikkibisneksessä aukene. Lahjakkuutta ei voi ostaa Temusta, ja se tämän päivän nuorilta tuntuu unohtuvan täysin.
Jaahas, herra Röyhkä taisi liittyä seuraamme. Koen, että nykytilanteessa nuoret artistit saavat tehdä hartiavoimin hommia, että saavat elantonsa.
Sellaista se on kun lahjakkuus puuttuu.
Sinä tuskin olet lahjakkuuden määrittelyn asiantuntija. Jostain syystä Röyhkä on jäänyt marginaaliartistiksi
Kerro nyt ihmeessä, montako sinun kirjoittamista lauluista tai kirjoista on julkaistu?
Tässä huomaa, kuinka Röyhkän halveksima rap tuottaa tuloa, kun taas marginaalimusa huonosti brändättynä on kallista yhteiskunnalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämän päivän nuori tiedä edes miten päin kitaraa pidetään sylissä. Tekoäly laitetaan tekemään musiikkia ja sitten ihmetellään miksi ei Emmat tipu syliin ja elämä musiikkibisneksessä aukene. Lahjakkuutta ei voi ostaa Temusta, ja se tämän päivän nuorilta tuntuu unohtuvan täysin.
Jaahas, herra Röyhkä taisi liittyä seuraamme. Koen, että nykytilanteessa nuoret artistit saavat tehdä hartiavoimin hommia, että saavat elantonsa.
Sinä tuskin olet lahjakkuuden määrittelyn asiantuntija. Josta
Olen eri, ja multa vain muutama (paska) runo, mutta en ole ulosotossa, enkä kitise somessa ulostuloistani ihmisiltä rahaa (!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä tuskin olet lahjakkuuden määrittelyn asiantuntija. Josta
Kerro nyt ihmeessä, montako sinun kirjoittamista lauluista tai kirjoista on julkaistu?
Etkö muuta osaa jankata? Jos kyseinen henkilö määrittelee itsensä lauluntekijäksi, niin silloin voimme odottaa tuloksia. Voinko kysyä sinulta samaa jos autoasi korjaava mekaanikko ei saanut kotteroasi kuntoon tai asuntoosi tulee putkimiehen jäljiltä vesivahinko? Montako autoa olet itse korjannut tai montako putkea olet itse liittänyt?
Luin juuri Antti Tuurin kirjaa, jossa mainittiin, että vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelten kielellä, mutta minulla ei olisi rakkautta, niin olisin vain kumiseva vaski ja helisevä symbaali.
Pitää paikkansa Jukka-Pekan tuotantoa vastentahtoisesti kuullessaan. Tyhjät tynnyrit kumisevat, ei mitään pointtia, ei ideaa, ei sanomaa. Narsistista itseihailua tunkee läpi kuin pultsarin kissankusen hajuinen hiki.
Musahommathan on nykyisin sellaisia, että niistä ei saa rahaa ollenkaan. Kun tuli Spotify, levyjen myynti romahti täysin. Rock alkaa olla vitsi, jota voi tehdä vain rakkaana harrastuksena.
"Etkö muuta osaa jankata? Jos kyseinen henkilö määrittelee itsensä lauluntekijäksi, niin silloin voimme odottaa tuloksia. Voinko kysyä sinulta samaa jos autoasi korjaava mekaanikko ei saanut kotteroasi kuntoon tai asuntoosi tulee putkimiehen jäljiltä vesivahinko? Montako autoa olet itse korjannut tai montako putkea olet itse liittänyt?"
Älä selittele mitään, vaan kerro nyt ainoastaan montako sinun kirjoittamista lauluista tai kirjoista on julkaistu?
Röyhkä se menee edelleen joidenkin ihmisten ihon alle 😂. Hauskaa. Äijä on julkaissut hitokseen levyjä ja kirjoja ja tehnyt muutakin ja keikkailee edelleen, soolona ja vissiin bändinkin kanssa. Saa suorittaa perässä.
Vierailija kirjoitti:
Röyhkä se menee edelleen joidenkin ihmisten ihon alle 😂. Hauskaa. Äijä on julkaissut hitokseen levyjä ja kirjoja ja tehnyt muutakin ja keikkailee edelleen, soolona ja vissiin bändinkin kanssa. Saa suorittaa perässä.
Ja on ulosotossa. Kaiken tuon jälkeen vain tuulen huuhtoma perse. Se se vasta suoritus on! Kertoo ehdottomasti älykkyydestä!
"Kuivaa kyynelees ja ryystä räät. Et kuollut vielä tänäänkään."
Matti-Esko Hytönen aikoinaan kirjoitti Hesarissa aika piikikkäitä artikkeleita kaikista näistä pääkaunkiseudun itsetietoisista ja arroganteista "taiteilijoista" ja "kirjailijoista", Röyhkä oli Matti-Eskon hampaissa useammankin kerran eikä syyttä.
Näin Kaukon soolokeikalla kesällä. Hänhän on leppoistunut entisajoista. Hauska heppu. Itseironiaa tihkuvia välispiikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Luin juuri Antti Tuurin kirjaa, jossa mainittiin, että vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelten kielellä, mutta minulla ei olisi rakkautta, niin olisin vain kumiseva vaski ja helisevä symbaali.
Pitää paikkansa Jukka-Pekan tuotantoa vastentahtoisesti kuullessaan. Tyhjät tynnyrit kumisevat, ei mitään pointtia, ei ideaa, ei sanomaa. Narsistista itseihailua tunkee läpi kuin pultsarin kissankusen hajuinen hiki.
Ja luuletko sinä sivistymätön, että tuo sitaattisi on Antti Tuurilta peräisin? Ehkä yksi maailman siteeratuimmista virkkeistä?
🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä tuskin
Kuinka monta maalausta Vincent Van Gogh myi elinaikanaan?
Tuohan on ihan normia somen aikoina;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja on ulosotossa. Kaiken tuon jälkeen vain tuulen huuhtoma perse. Se se vasta suoritus on! Kertoo ehdottomasti älykkyydestä!
Jahas. Sinulle ilmeisesti ylpeyttä tuottaa varallisuus, jota et hautaan saa mukaasi. Minusta vuosikymmenten taiteilijuus on makeempi juttu. Mutta you do you.
Vierailija kirjoitti:
"Etkö muuta osaa jankata? Jos kyseinen henkilö määrittelee itsensä lauluntekijäksi, niin silloin voimme odottaa tuloksia. Voinko kysyä sinulta samaa jos autoasi korjaava mekaanikko ei saanut kotteroasi kuntoon tai asuntoosi tulee putkimiehen jäljiltä vesivahinko? Montako autoa olet itse korjannut tai montako putkea olet itse liittänyt?"
Älä selittele mitään, vaan kerro nyt ainoastaan montako sinun kirjoittamista lauluista tai kirjoista on julkaistu?
Neljä. Pienpainoksia mutta silti. Entä sinulla?
Limainen setämies. Se Lauralle-biisi on ällö. Ääni on kuin namusedällä. Tulee mieleen joku rydmanni joka muna kovana kyttää saalistaan.